quote:Op zondag 16 januari 2011 21:26 schreef LexiconDoll het volgende:
Laatst vroeg m'n vriendin me om iets op haar Facebook te doen omdat ze het op die moment zelf niet kon. Toen zo'n joch langskwam ging hij op FB, (toen ik beneden zat) en zat hij verschillende dingen te doen op haar account, oh jee.
Ik wil niet weten wat hij er nog meer mee heeft gedaan. Ik ben ook de enige die haar login gegevens weet. Wat moet ik zeggen als een of andere vreemdeling haar toevoegt en haar van alles vertelt of weet ik wat?
quote:› Topics van users met verregaande problematiek waar FOK! niet bij kan helpen worden gesloten. Voor dergelijke problemen kan je terecht bij de professionals.
Sorry, ik ben niet in Nederland geboren.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:30 schreef spoor4 het volgende:
Zou je je post zodanig willen herformuleren zodat volwassen mensen ook begrijpen wat je probleem is?
Bij voorbaat dank.
Zo is dit topik wel erg snel afgelopen he.quote:Op maandag 17 januari 2011 01:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Volgens mij kwam er een vriend van de TS langs die heeft zitten kloten op de computer van TS o.a. op facebook, waar de vriendin van TS nog stond ingelogd.
Zeg dat gewoon meteen tegen haar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |