Wat een categorie randdebielenmuziekquote:
Probeer het eens in smiliesquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
FF ik kan niet eens beginnen met vertellen hoe afschuwelijk ik zulke dingen vind..
zijn het zeker, maar wel leuke randdebielenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een categorie randdebielenmuziek![]()
![]()
![]()
sowieso.. dat 'feesten' noemen.. man het is mijn grootste nachtmerriequote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
Ik wil in mijn ergste nachtmerries nog niet geconfronteerd worden met dit soort muziek en feesten.
Lawineboys en Jerome wel ja. bij Jerome in een cafe in Bergeijk een winter gedanst en verder zie ik ze op grote apres ski feestenquote:
QFT!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
sowieso.. dat 'feesten' noemen.. man het is mijn grootste nachtmerrie![]()
maar is dat SunChaser of niet?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
En FFT, Danny is de opperbaas van FOK!. Ook wel "die kale" genoemd.
heb jij in clips van ze gedanst?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Lawineboys en Jerome wel ja. bij Jerome in een cafe in Bergeijk een winter gedanst en verder zie ik ze op grote apres ski feesten
Fotoboek van Danny vs Fotoboek van SunChaserquote:Op zondag 16 januari 2011 20:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar is dat SunChaser of niet?
Ik gun mensen met hersenletsel ook hun verzetje, maar ik word er liever niet mee geconfronteerdquote:
GMTAquote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef DarkElf het volgende:
FF ik kan niet eens beginnen met vertellen hoe afschuwelijk ik zulke dingen vind..
nee niet in clips gezeten. maar dansen bij ze; ja tuurlijk word ik er blij vanquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb jij in clips van ze gedanst?
en ben je echt blij als je zoiets doet?
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Ik gun mensen met hersenletsel ook hun verzetje, maar ik word er liever niet mee geconfronteerd
Ja dat kan ik begrijpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee niet in clips gezeten. maar dansen bij ze; ja tuurlijk word ik er blij van
weet je dat is echt feesten. uit je dak gaan en gewoon lachen om die non-serieuze teksten. drinken en vrienden erbij en klaar
hij is wel wat afgevallen sinds 3 jaarquote:Op zondag 16 januari 2011 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Fotoboek van Danny vs Fotoboek van SunChaser
Kijkt u eensZoek de verschillen
Rutger hosselt wel een leuk chickie.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zijn het zeker, maar wel leuke randdebielen
beter mensen die expres gekke liedjes maken dan bv ene Rutger die serieus denkt dat hij goed is
als ik een slechte bui heb dan moet ik dit kijken, dan lig ik weer krom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |