Wel in het engels maar ik vind em wel garpigquote:Two hunters are out in the woods when one of them collapses. He doesn't seem to be breathing and his eyes are glazed. The other guy takes out his phone and calls the emergency services.
He gasps: "My friend is dead! What can I do?" The operator says: "Calm down, I can help. First, let's make sure he's dead." There is a silence, then a gunshot is heard. Back on the phone, the guy says: "OK, now what?"
Eensch.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef kdrietjeh het volgende:
* kdrietjeh verdiend zijn bonuspunten!
Ik DM welquote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef djkoelkast het volgende:
pierenjan regel jij even dat hij het nieuws doet
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef Isambard het volgende:
Zat er een man op de trein te wachten. Zegt de conducteur: "Kom daar onmiddelijk vanaf!"
quote:Op zondag 16 januari 2011 20:22 schreef Isambard het volgende:
Zat er een man op de trein te wachten. Zegt de conducteur: "Kom daar onmiddelijk vanaf!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ge DM'tquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Doe je nieuws nu?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
Eensch. Klinkt goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Faux. het volgende:
Dat nieuws is zo ontzettend goed gedaan, het zou jammer zijn als dat niet live gaat
Zie je, ik krijg nu pluspunten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Lindstrøm. het volgende:
NIET NU POSTEN ALS IK HET ZEG ZOMETEEN
SORRY!
konden we verwachten van jouquote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Waarom is er geen kanker in turkije?
Alle kankerturken zijn hier al.
HUHUHU
Heb ik niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:24 schreef leetzors het volgende:
Heeft dromenvangertje tongpiercing? Lijkt of ik het hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |