abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:57:36 #51
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91500256
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:52 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Alsof je alleen maar bier zuipt bij een studentenvereniging :')

Als je er zelf bij een zou zitten zou je wel beter weten.
En een beetje geïndoctrineerd worden zoals al die gore brulapen zeker, dan drink ik liever een cassis en hoor er iets minder bij dan elke avond pinten hakken en een vetbak worden. :W
pi_91500280
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:57 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

En een beetje geïndoctrineerd worden zoals al die gore brulapen zeker, dan drink ik liever een cassis en hoor er iets minder bij dan elke avond pinten hakken en een vetbak worden. :W
Fyi ik zit niet bij zo'n corporale baggervereniging met ontgroening en dat soort onzin.
Het is gewoon een relaxte plek met leuke normale mensen zoals jij en ik.
HEBT U VUILNISMETAAL DIE U NIET MEER NODIG HEBT ?!
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:08:49 #53
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91500403
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:59 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Fyi ik zit niet bij zo'n corporale baggervereniging met ontgroening en dat soort onzin.
Het is gewoon een relaxte plek met leuke normale mensen zoals jij en ik.
Ik zou nooit op zo'n tyfusplek vertoeven vriend, dat kan ik je zeker stellen.
En al helemaal als het om een dergelijke faggotvereniging gaat waar het überhaupt geen nut heeft om te socializen door de kansloze vrinden die er rond lopen.

Kun je beter een goedkope cassis drinken thuis en na een faire war je opponent toevoegen op linkedin. Heb je later nog veel meer aan, plus je leert elke keer weer nieuwe mensen kennen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:12:42 #54
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91500434
Hou eens op met dat gezever over wat voor vereniging mensen bezoeken.

Sommige studenten verenigingen raak je stom dronken
Sommige studenten verenigingen drink je gezellig een biertje

Sommige mensen hun sociaal leven bestaat uit een van bovenstaande groepen
Sommige mensen hun sociaal leven bestaat uit anderen irriteren op fok!

Maakt niet uit wat er beter is, voor elk wat wils. Kan het nou weer on topic?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_91500441
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

En al helemaal als het om een dergelijke faggotvereniging gaat waar het überhaupt geen nut heeft om te socializen door de kansloze vrinden die er rond lopen.

Kun je beter een goedkope cassis drinken thuis en na een faire war je opponent toevoegen op linkedin. Heb je later nog veel meer aan, plus je leert elke keer weer nieuwe mensen kennen.
Goeie troll man :')
Triest figuur.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:15:58 #56
326272 PfenisBaron
diversiteitsprediker
pi_91500470
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:13 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Goeie troll man :')
Triest figuur.
Omdat ik mijn mening onderbouw en aardig wat slimmer in het leven sta ben ik een troll?
Ga maar lekker bieren met de boerenboys vriend, met je vis :')
pi_91500496
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:15 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Omdat ik mijn mening onderbouw en aardig wat slimmer in het leven sta ben ik een troll?
Ga maar lekker bieren met de boerenboys vriend, met je vis :')
_O-

Dit is echt te erg :')

Oh en trouwens:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:29:12 #58
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_91500600
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:02 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ben je een nerd? Ja, ik denk van wel

En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat? Informaticastudent, dol op computerhardware (zit altijd met mn PC te rommelen voor de lol en games en alles er omheen. (Ben zo'n enguh tweaker)
Wat is leuk aan nerd zijn? Ik heb verstand van dingen, voornamelijk elektronica en dan kan ik de held uithangen als er bij een feestje ofzo de beamer uitvalt
Wat is er minder leuk? Als ik op visite ben wil iedereen dat ik hun PC fix :(
Zou je iets anders willen zijn? Een goudvis ofzo? Wat voor'n vraag is dit? Iemand anders zou ik nooit willen zijn.

Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn?Ja, lekker over computers zwetsen, of de laatste games of andere wetenschappelijke gebeurtenissen
Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten? Bij echte stereotypes vind ik het gehijg em gestaar mocht er een vrouw in de buurt komen vrij denigrerend en niet echt van deze tijd.

Ben nieuwsgierig! :P
pi_91500616
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:29 schreef halfbearad het volgende:
Herkenbaar _O-
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:40:31 #60
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91500681
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:30 schreef VuilnisMetaal het volgende:

[..]

Herkenbaar _O-
"Ja maar jouw pc heeft nooit problemen!"
"Dat komt omdat ik problemen voorkom, dat is wat anders dan die van een ander op kunnen lossen"

Gezeik elke keer. Zou blij zijn als m'n zusje ergens weer een techneut opduikt }:|
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:50:05 #61
252855 halfbearad
de cowboypiraat!
pi_91500738
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:40 schreef Tanin het volgende:

[..]

"Ja maar jouw pc heeft nooit problemen!"
"Dat komt omdat ik problemen voorkom, dat is wat anders dan die van een ander op kunnen lossen"

Gezeik elke keer. Zou blij zijn als m'n zusje ergens weer een techneut opduikt }:|
Haha, daarom is mijn familie overgestapt op macs. Apple laat niet toe dat je je systeem verneukt. Staat in de voorwaarden geloof ik.

En binnenkort help ik een meid met een gecrashte HD waar nog wat data van moet worden gered. Leuke uitdaging en gratis lunch voor mij :) .
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:51:56 #62
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91500751
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:08 schreef PfenisBaron het volgende:

[..]

Buiten de klappen en knokken heb je vaak wel een punt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:54:42 #63
42366 Staal
pi_91500765
Ik ben niet zomaar een nerd, ik ben een meganerd.
Un certain jeune homme
  dinsdag 18 januari 2011 @ 02:55:11 #64
42366 Staal
pi_91500769
sad.
Un certain jeune homme
pi_91501316
quote:
Heel herkenbaar. Ik werd een keer zaterdag 's nachts gebeld door mijn rijinstructeur. Zijn pc was plotseling kapot gegaan en het les en examen schema's van kandidaten stonden erop en tevens nog wat andere belangrijke school informatie van zijn dochter. Ik ben er toen heen gegaan ( want ik zat zoals altijd toch maar eenzaam in mijn huis opgesloten) en heb zijn pc toen gefixed. Ik kreeg toen 2 gratis rijlessen van 2 uur als dank.

[ Bericht 0% gewijzigd door richard_prf op 18-01-2011 06:16:24 ]
pi_91511464
Ik ben een stiekeme nerd. Ik zit soms liever te gamen/fokken dan buiten wat te doen. Howel dat eigenlijk alleen geldt voor koude regenachtige dagen.
pi_91519368
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:29 schreef halfbearad het volgende:

[..]

Echte nerds gaan niet naar feestjes.... dus is er ook geen beamer om te fixen!!!!!!!!! FAKER!!!

Ben je een nerd? Yup
Of ken je er eentje? yup ook nog

En als je een nerd bent: Waarin uit zich dat? veel over IT weten, geen vriendin (nog nooit), geen "normale" vrienden. thuis op zolder wonen MMO's spelen en al 25 jaar oud zijn.......... (soon sleutel van me appartement, er is nog hoop)

Wat is leuk aan nerd zijn? Kan doen en laten wat je wilt, met niemand rekening hoeven te houden.

Wat is er minder leuk? eenzaam, geen feestjes, op Facebook al die foto's zien van m'n "friends" vanf eestjes en oud en nieuw etc.. is gewoon kut, voel je jezelf miezerig, klein en overbodig.

Zou je iets anders willen zijn? Yup, Socialer en opener naar andere mensen zodat het opbouwen van een band een paar dagen duurd en niet enkele maanden. (social skills ftw!)

Vind je het fijn om onder het gezelschap van andere nerds te zijn? Yup, tenminste iets om over te praten.

Zijn er ook tijden dat je nerds wel kan schieten? Yup, als ze nerderig blijven doen in bv een volle tram of trein.. (schaam me nogal snel).

dus tja..... een echte nerd... aanraken kost 0,30 cent!
pi_91522615
Ik ben een nerd ja, dat weet ik van mezelf en mijn (directe) omgeving weet dat ook. Ken ik andere nerds? Jazeker, ik doe een nerd studie (Informatica). Gelukkig ben ik niet de 'ergste' nerd: ik game niet tot amper, kijk al helemaal geen animes, WoW nog nooit aangeraakt, draag 'normale' kleren en heb geen lang haar.

Waarin uit het zich dan dat ik een nerd ben? Nou zoals gezegd doe ik dus Informatica, daarnaast weinig vrienden en zit ik vaak en lang achter de computer. De minder leuke dingen zijn dat je toch als aparte groep wordt gezien, andere nadelen weet ik niet want ik mis en merk verder niks. Ben weinig op feestjes en ga amper uit, dit kan ik natuurlijk zelf veranderen maar heb er geen zin en behoefte aan.

Zou ik iemand anders willen zijn? Mwa, denk het niet. Ik heb het wel goed: voldoende financiële middelen, ben (nog) gezond, doe voor mij leuke dingen en vind het allemaal wel best zoals het gaat.

Ik vind het absoluut niet altijd leuk om in gezelschap van andere nerds te zijn, de hele tijd praatten over WoW of IT-zaken begint uiteindelijk ook te irriteren. Of ik andere nerds kan schieten? Neuh, waarom? Iedereen moet doen wat hij/zij leuk vind.
pi_91523085
Maar wat vinden jullie 'uber' nerds zo leuk aan de hele dag gamen dan? Hoe kan je je nou beter voelen door iets wat niet bestaat kapot te knallen? Sorry ik vind dat echt belachelijk..... ga dan lekker op karate ofzo, krijg je nog een beetje body ook.. :P
Voeten moeten rusten want ik ben van ver gekomen...
pi_91523188
ik ben een hybride nerd. weet kk veel van computers maar weet ook hoe die game op de straat in zn werk gaat. Prima combi in deze tijd lijkt me.
.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 17:20:02 #71
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_91523251
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:15 schreef Saskiaahh het volgende:
Maar wat vinden jullie 'uber' nerds zo leuk aan de hele dag gamen dan? Hoe kan je je nou beter voelen door iets wat niet bestaat kapot te knallen? Sorry ik vind dat echt belachelijk..... ga dan lekker op karate ofzo, krijg je nog een beetje body ook.. :P
Strategien bedenken om anderen te slim af te zijn en een maand later iedereen die strategie zien gebruiken geeft redelijk wat voldoening.
Waarom je dat de hele dag lang zou willen doen weet ik niet...
pi_91523390
Nee vraag me dan ook af wat voor leven die mensen hebben... bedoel naja... ik snap t gewoon niet. :P

Ik heb meer 't idee dat 't komt omdat ze gewoon vrij 'nerdy' zijn.... en niet echt in de smaak vallen bij de socialere mensen... en dat ze daarom zoveel gamen ter frustratie van het geen vrienden hebben...
Voeten moeten rusten want ik ben van ver gekomen...
pi_91523602
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 18:41 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mwoh als je +15 hebt kun je nog zo'n hip montuur nemen maar het blijft altijd een jampotbril met bijbehorende uitstraling.
Ik bedoel ook meer brillen als deze inderdaad:

Helaas is het wel dat een bril alleen leuk staat (bij mannen) op een al mooie kop, helaas zie je die niet zoveel (in NL) :P
Why stay small, if you can grow big..
pi_91528684
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 17:23 schreef Saskiaahh het volgende:
Nee vraag me dan ook af wat voor leven die mensen hebben... bedoel naja... ik snap t gewoon niet. :P

Ik heb meer 't idee dat 't komt omdat ze gewoon vrij 'nerdy' zijn.... en niet echt in de smaak vallen bij de socialere mensen... en dat ze daarom zoveel gamen ter frustratie van het geen vrienden hebben...
In mijn situatie klopt dat wel :D maar ik zit er niet meer mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')