kllinkt als een goeie deal, ik heb helaas geen lang haarquote:
Misschien is je baard ook goedquote:Op dinsdag 19 april 2011 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kllinkt als een goeie deal, ik heb helaas geen lang haar

omfgquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie bestaat niet meer, maar iemand had hem op Facebook
SOMEBODY STOP HERquote:Op dinsdag 19 april 2011 23:29 schreef Juicyhil het volgende:
[ afbeelding ]
Advertentie bestaat niet meer, maar iemand had hem op Facebook
Bij de Intertoys hebben ze mega mindy pakjes van een 10tjequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef Rapaille het volgende:
http://link.marktplaats.nl/436643206
[..]
En?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:50 schreef tomaat52 het volgende:
Ff kijken of er op marktplaats een wasmaschjiene staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef tomaat52 het volgende:
Goededag,
Ik ben een ervaren professionele electromonteur in het gebied van electra, telecommunicatie, data-netwerk, brandmeldinstallatie, bewakingscamera's, C2000 systeem, infra, glaswezels lassen, televiesie-schotels en nog veel meer van montage installaties.
't Zal wel aan mij liggen, maar ik mis even volkomen wat hier zo dom aan is, op 'in het gebied van' na...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef tomaat52 het volgende:
Goededag,
Ik ben een ervaren professionele electromonteur in het gebied van electra, telecommunicatie, data-netwerk, brandmeldinstallatie, bewakingscamera's, C2000 systeem, infra, glaswezels lassen, televiesie-schotels en nog veel meer van montage installaties. Ook bij grote bedrijven Bv: telecom aanbieders, Industrie fabrieken, verschillende soorten kantoren en nog veel meer...
Ik ben werkzaam in amsterdam (buiten amsterdam in overleg)
Werktijden zijn in overleg
Ik werk per geleverde klus
Altijd de laagste prijs Je kunt een e-mail sturen naar electromonteur@live.nl of telecom-netwerk@hotmail.nl of een belletje doen op 0626933767. Groetjes,
Op zich vallen de fouten wel mee en is het ook niet heel komisch. Maar er zitten wel fouten in.quote:Ik ben een ervaren professionele electromonteur in het gebied van electra, telecommunicatie, data-netwerk, brandmeldinstallatie, bewakingscamera's, C2000 systeem, infra, glaswezels lassen, televiesie-schotels en nog veel meer van montage installaties. Ook bij grote bedrijven Bv: telecom aanbieders, Industrie fabrieken, verschillende soorten kantoren en nog veel meer...
Ik ben werkzaam in amsterdam (buiten amsterdam in overleg)
Werktijden zijn in overleg
Ik werk per geleverde klus
Altijd de laagste prijs Je kunt een e-mail sturen naar electromonteur@live.nl of telecom-netwerk@hotmail.nl of een belletje doen op 0626933767. Groetjes,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |