wat heb jij allemaal gesnoven?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef JanPiraat het volgende:
euhh waarom the fuck is alles paars hier
haha ik voelde mezelf aangesproken.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef trovey het volgende:
Volgens mij ben je nu 99% van FOK!-users aan het beschrijven.
Ik had het geheel ook in 'de gemiddelde Fokker' kunnen veranderen iddquote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef trovey het volgende:
Volgens mij ben je nu 99% van FOK!-users aan het beschrijven.
Och germ jungske.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik had het geheel ook in 'de gemiddelde Fokker' kunnen veranderen idd
Maar dan ontzie ik mezelf niet meer, dus daarom niet.
Super logisch als je downs hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is toch logisch? Als ze lelijk zijn worden ze sociaal verstoten en storten ze zich op treintjes, studie, helemaal geen studie en gewoon zuipen, games etc.
Daar heb je de hele OP al te pakken.
Randstad inbred :3quote:Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ga eens weg uit mijn Randstad!
Dit zou een goede verklaring zijn: Lelijk zijn ligt dus ten grondslag aan die andere dingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is toch logisch? Als ze lelijk zijn worden ze sociaal verstoten en storten ze zich op treintjes, studie, helemaal geen studie en gewoon zuipen, games etc.
Daar heb je de hele OP al te pakken.
Heb je ook een foto van mijn klabanus? Moet je er voor de volledigheid wel even bij zetten dan!quote:
Je wat? ABN vriend, heel moeilijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van mijn klabanus? Moet je er voor de volledigheid wel even bij zetten dan!
Ik kan niks anders zeggen dan je hierin gelijk te geven!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
En met 'bepaalde' bedoel ik:
-mensen met sociale problemen
-mensen met een bepaalde fascinatie (brandweer, treinen, de turbo polyp)
-afwijkende types die je bijvoorbeeld in Man bijt hond tegenkomt
-über hoog óf über laagopgeleide mensen
-alto's etc.
-24/7 gamers
99% van hen is lelijk. Waarom? Zijn ze lelijk omdat ze zo apart zijn, of zijn ze zo apart omdat ze lelijk zijn? Wat veroorzaakt die opmerkelijke samenhang?
I see what you did there.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
-alto's etc.
-24/7 gamers
99% van hen is lelijk. Waarom? Zijn ze lelijk omdat ze zo apart zijn, of zijn ze zo apart omdat ze lelijk zijn? Wat veroorzaakt die opmerkelijke samenhang?
Nee, maar deze dames hadden wel wat info :quote:Op zondag 16 januari 2011 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van mijn klabanus? Moet je er voor de volledigheid wel even bij zetten dan!
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee, maar deze dames hadden wel wat info :
[ afbeelding ]
Grappige is dat die jongen waarschijnlijk tien keer gelukkiger is dan iedereen hier bij elkaar :3quote:Op zondag 16 januari 2011 18:13 schreef Pulzzar het volgende:
Gelukkig hoor ik niet bij dat soort mense.
Ik ben hoog opgeleit en scoor goet bij de vrouwjes. Ik ben een sukses, nog steeds!
Ik kan goet singe en ik ben een danser, jou turn me on!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben de enige egte Herman!!!!!!!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Grappige is dat die jongen waarschijnlijk tien keer gelukkiger is dan iedereen hier bij elkaar :3
Weet ik wel zeker, die jonge houd er gewoon van om de spotlight te staan, en iedereen herkend hem nog dus ik denk wel dat hij happy is ja.quote:
Er zijn mensen die behoefte aan aandacht hebben, maar dat op geen andere manier weten te bereiken dan zichzelf belachelijk te maken. Negatieve aandacht is nog altijd beter dan helemaal geen aandacht.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Weet ik wel zeker, die jonge houd er gewoon van om de spotlight te staan, en iedereen herkend hem nog dus ik denk wel dat hij happy is ja.
Mooi is relatief.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
-alto's etc.
-24/7 gamers
Ohh hoe heet hij?? Ik zoek al super lang dat filmpje van hem dat z'n vrienden op bezoek komen. Weet je dat???quote:
Ik denk dat die mensen er gewoon normaal uitzien. Echt knappe mensen zijn zeldzaam.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
-alto's etc.
-24/7 gamers
De OP is confronterend daaromquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:05 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
De OP is confronterend daarom
Ik heb er geen last van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van Knoeierd. Weet je wel?
Je bent ook niet lelijk ofso maar wel best knap hahahquote:
:''''''''''') Zij balen.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:12 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Je bent ook niet lelijk ofso maar wel best knap hahahsprankelende oogjes net prik in me cola maar als je msn hebt kunnen we wel wat afspreken
hoeft niet als je niet wilt ik ga niks dwingen ofsoz0u je wel wille zoene nee geintje
* versierpogingen van een gemiddelde Fok!ker
Die vent is een verveelde nicht, maar dat maakt hem niet lelijk qua uiterlijk.quote:
eensquote:Op maandag 17 januari 2011 22:52 schreef ScreamforyourCream het volgende:
Lelijk![]()
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:Z1EpxFYOmkmD0M:http://www.volkskrantblog(...)i.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Mooi![]()
[ afbeelding ]
Lelijk![]()
[ afbeelding ]
Mooi![]()
[ afbeelding ]
Lelijk![]()
[ afbeelding ]
Mooi![]()
[ afbeelding ]
Lelijk
[ afbeelding ]
Mooi
[ afbeelding ]
Ik denk dat meerdere mensen het wel met me eens zijn dat dit de norm is van wat men onder lelijk en onder mooi moet verstaan.
Joris lam toch? van bij ons in de pcquote:Op maandag 17 januari 2011 21:08 schreef ZwarteStaafSlaaf het volgende:
[..]
Ohh hoe heet hij?? Ik zoek al super lang dat filmpje van hem dat z'n vrienden op bezoek komen. Weet je dat???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |