wat heb jij allemaal gesnoven?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef JanPiraat het volgende:
euhh waarom the fuck is alles paars hier
haha ik voelde mezelf aangesproken.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef trovey het volgende:
Volgens mij ben je nu 99% van FOK!-users aan het beschrijven.
Ik had het geheel ook in 'de gemiddelde Fokker' kunnen veranderen iddquote:Op zondag 16 januari 2011 17:32 schreef trovey het volgende:
Volgens mij ben je nu 99% van FOK!-users aan het beschrijven.
Och germ jungske.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik had het geheel ook in 'de gemiddelde Fokker' kunnen veranderen idd
Maar dan ontzie ik mezelf niet meer, dus daarom niet.
Super logisch als je downs hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is toch logisch? Als ze lelijk zijn worden ze sociaal verstoten en storten ze zich op treintjes, studie, helemaal geen studie en gewoon zuipen, games etc.
Daar heb je de hele OP al te pakken.
Randstad inbred :3quote:Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ga eens weg uit mijn Randstad!
Dit zou een goede verklaring zijn: Lelijk zijn ligt dus ten grondslag aan die andere dingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is toch logisch? Als ze lelijk zijn worden ze sociaal verstoten en storten ze zich op treintjes, studie, helemaal geen studie en gewoon zuipen, games etc.
Daar heb je de hele OP al te pakken.
Heb je ook een foto van mijn klabanus? Moet je er voor de volledigheid wel even bij zetten dan!quote:
Je wat? ABN vriend, heel moeilijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van mijn klabanus? Moet je er voor de volledigheid wel even bij zetten dan!
Ik kan niks anders zeggen dan je hierin gelijk te geven!quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
En met 'bepaalde' bedoel ik:
-mensen met sociale problemen
-mensen met een bepaalde fascinatie (brandweer, treinen, de turbo polyp)
-afwijkende types die je bijvoorbeeld in Man bijt hond tegenkomt
-über hoog óf über laagopgeleide mensen
-alto's etc.
-24/7 gamers
99% van hen is lelijk. Waarom? Zijn ze lelijk omdat ze zo apart zijn, of zijn ze zo apart omdat ze lelijk zijn? Wat veroorzaakt die opmerkelijke samenhang?
I see what you did there.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
En met 'bepaalde' bedoel ik:
-mensen met sociale problemen
-mensen met een bepaalde fascinatie (brandweer, treinen, de turbo polyp)
-afwijkende types die je bijvoorbeeld in Man bijt hond tegenkomt
-über hoog óf über laagopgeleide mensen
-alto's etc.
-24/7 gamers
99% van hen is lelijk. Waarom? Zijn ze lelijk omdat ze zo apart zijn, of zijn ze zo apart omdat ze lelijk zijn? Wat veroorzaakt die opmerkelijke samenhang?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |