ja ik weetquote:Op zondag 16 januari 2011 17:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Sowieso, wat hij kan met uitdrukkingen en ogen en monden/ lippen
Dat zet je toch wat muziek aanquote:Op zondag 16 januari 2011 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee![]()
er moet geluid zijn en drukte zijn![]()
rust en stilte zuigt![]()
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen somsquote:
Nogal.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen soms
snap ik wel, zelfs ik zou er bijna een portret-tattoo van willenquote:
over mij zeuren maar zelf net zo doenquote:
kom dan vliegen we samen naar hem toequote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
snap ik wel, zelfs ik zou er bijna een portret-tattoo van willen
Dat soms kan je wel weglatenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh bedankt voor de tip, dat ik daar niet eerder aan dacht, god wat ben ik een oen soms
oh men, trev wat ben je weer gevatquote:
fountain valley in de statesquote:
ja enorm manquote:
da's een beetje ver weg om alleen te kijken wat hij bij jou doetquote:
maar dan gaan we ook de rest van california bekijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
da's een beetje ver weg om alleen te kijken wat hij bij jou doet
1 voorwaarde..het is maar een kleintjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan gaan we ook de rest van california bekijken
autorefresh is hier ook stukquote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er onderhoud geweest bij Fok? Opeens kleurt de post van mij Blauw en Topicstarter paars!?![]()
ja is goedquote:Op zondag 16 januari 2011 17:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
1 voorwaarde..het is maar een kleintje
bosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |