Mooi!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ afbeelding ]
De 1759, Den Haag - Enschede komt over een heele brede IJssel Deventer binnenrijden
quote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ afbeelding ]
De 1759, Den Haag - Enschede komt over een heele brede IJssel Deventer binnenrijden
Nice ja!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:28 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[ afbeelding ]
O ja, 5 minuten later had ik er nog eentje gemaakt, maar toen was het nog donkerder geworden ondertussen:quote:Op zondag 16 januari 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je vaker doen hoor zoiets
Dit is nou eindelijk ook eens een plaat die geschikt is als desktop wallpaper![]()
Valt wel mee hoor, beide foto's zijn vanaf Deventer richting Twello genomen! Alleen de eerste 50m ten noorden en de andere 50m ten zuiden van de brugquote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan heb je hard gelopen naar de andere kant
Nou ja , je hebt hier figurenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
3 uur en 3 kwartier in een bus gaan zitten dan ben je toch goed van t padje hoor![]()
Oh ja 100 meter in 5 minuten dat lukt welquote:Op zondag 16 januari 2011 20:17 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, beide foto's zijn vanaf Deventer richting Twello genomen! Alleen de eerste 50m ten noorden en de andere 50m ten zuiden van de brug
Uh-uhquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef bork het volgende:
[..]
Nou ja , je hebt hier figurenrondlopen die het zouden kunnen willen doen.
Ja, sind een half jaar ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja 100 meter in 5 minuten dat lukt wel![]()
Woon je zelf in Dv trouwens als ik vragen mag?
Oh ja ik had gehoopt er toen ook al te wonenquote:Op zondag 16 januari 2011 20:19 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, sind een half jaar ofzo
Een hele dag in de trein zitten prima, maar een bus!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
3 uur en 3 kwartier in een bus gaan zitten dan ben je toch goed van t padje hoor![]()
Mwoa, zoiets iddquote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een hele dag in de trein zitten prima, maar een bus!
Daar bedank ik voor!
Ik ken er iemand die anti-trein is. Hij moest van Groningen naar Utrecht. Heeft hij met de bus gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 20:18 schreef bork het volgende:
[..]
Nou ja , je hebt hier figurenrondlopen die het zouden kunnen willen doen.
Een ICE ís ook een hogesnelheidstreinquote:Op zondag 16 januari 2011 21:14 schreef Temlin het volgende:
Een ICE wordt in Nederland ook een hogesnelheidstrein genoemd.
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!quote:Op zondag 16 januari 2011 21:15 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Een ICE ís ook een hogesnelheidstrein
[ afbeelding ]
Nee de thalys is ook geen Hogesnelheidstrein als hij station Rotterdam binnenrijdt, daar mag ie namelijk maar 40. Trage kuttreinen van tegenwoordigquote:Op zondag 16 januari 2011 21:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het spoor waar die in Nederland langsrijdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |