quote:Op zondag 16 januari 2011 16:58 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh Samzz, kijk, een Disney film
..
.
.
.
.
.
.
*steelt aardbeienslof*
Als je er eentje haalt en 'm proeftquote:
Zullen we haar dwangvoederen?quote:
Ik had begrepen dat ze niet mee mochtenquote:
Als ze niet mee mogen/kunnen dan gaat het niet he.. Daarom zit mijne nu ook bji m'n oudersquote:Op zondag 16 januari 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe jij je beesten weg als je verhuisd?
Jij misschien niet, maar dat betekend niet dat wij die niet op jou willenquote:
Ik zou niet eens naar een huis verhuizen waar ik geen dieren mag houdenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ze niet mee mogen/kunnen dan gaat het niet he.. Daarom zit mijne nu ook bji m'n ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Jullie kunnen me watquote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar dat betekend niet dat wij die niet op jou willen
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef STING het volgende:
Strawberry shortcakeWaarom heeft zij geen tepels? Oh wacht, toch wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Bril opzettenquote:
Ik zag het in je foboquote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
[..]
Jullie kunnen me watMijn tieten zijn groot zat.
Ze zitten een beetje abnormaal hoogquote:Op zondag 16 januari 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom heeft zij geen tepels? Oh wacht, toch wel.
borstvergrotingquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh trouwens een 430 Scuderia gespot in Hartje Centrum![]()
[ afbeelding ]
Ik kreeg een mailtje iddquote:Op zondag 16 januari 2011 17:03 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zag het in je fobo![]()
Heb ff berichtje achter gelaten
quote:
Andere dwang dan?quote:
Bij niet te grote tepels, passen er frambozen overheenquote:Op zondag 16 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje idd
[..]Ik dacht dat het een stukje aardbei was
mja zo makkelijk is dat niet helaas, maar in dit contract staat dat huisdieren geen overlast mogen veroorzaken, geen algeheel verbod en die van mij veroorzaken geen overlastquote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet eens naar een huis verhuizen waar ik geen dieren mag houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |