Vieren we dat er gelijk bij! Hoezo ben je uit Utrecht weg dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:19 schreef Memento-Mori het volgende:
Gouda is wel een beetje ver vanuit Limbabwe, en de 20e ben ik jarigik kijk wel ff :p
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:41 schreef KomtTijd... het volgende:
En iedereen mag natuurlijk even voelen of JDuukske al schopt.
Daar valt niks over te overleggen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Oh had ik dat eerst moeten overleggen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar valt niks over te overleggen.
Mijn buik, mijn baby, mijn terrein.
Nouja, en dat van JD dan..
morgen verhuizen naar maastricht ivm masterquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vieren we dat er gelijk bij! Hoezo ben je uit Utrecht weg dan?
Tuurlijk wel.quote:
Stoer! Leuke stad wel. Alleen zo'n teringend weg inderdaadquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen verhuizen naar maastricht ivm master
quote:
Kan je ook transferen naar de IKEA daar?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
morgen verhuizen naar maastricht ivm master
heerlen he maar nee ikl heb ontslag genomen en ga iets anders zoeken qua werkquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Kan je ook transferen naar de IKEA daar?.
Werken in het Du Casque hotel. En dan in het weekend, dan kan ik je in februari in levende lijve aanschouwenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heerlen he maar nee ikl heb ontslag genomen en ga iets anders zoeken qua werk
Kuchen!quote:
......quote:
Raaaaaawrrrr!quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:43 schreef KomtTijd... het volgende:
You're a tiger! What sound do tigers make?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |