Nee het gaat over olijven!quote:
Ik schrok me wild trouwens van de week. Ze hebben een paar kartonnen dozen weggegooid!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel, die geitenwollensokken zijn binnen no-time weggejaagd
Verhuizen dus. En ondertussen psychologische oorlog voerenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn kapstok is niet hun kapstok.
Ik word het echt spuugzat dat ze steeds meer ruimte innemen in de gang, en zelfs het kleine beetje ruimte dat ik voor mezelf geclaimed heb gebruiken om spullen op te zetten/hangen.
En die jas was kleddernat van de regen en hing dusdanig dat ik er vrijwel meteen pal met m'n gezicht in liep
Ik vind olijven sowieso niet lekker. Ook niet als ze vast zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik dus echt smerig , losse olijven eten
Je kan ze ook aan elkaar vast lijmen als je dat lekkerder vindt.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ik dus echt smerig , losse olijven eten
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hier is de zon net tevoorschijn gekomen
Met nauwelijks inkomen en nauwelijks inschrijftijd verhuizen?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
Verhuizen dus. En ondertussen psychologische oorlog voeren![]()
quote:
Ja dat scheelt al,quote:Op zondag 16 januari 2011 14:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Je kan ze ook aan elkaar vast lijmen als je dat lekkerder vindt.
Je kan ze ook prakken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat scheelt al,
Wel afhankelijk van welke lijm,
Bizonkit is zo lastig te verteren
Een echte Nederlander prakt alles.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat toch geen olijven prakken.
Dat is toch niet culinair verantwoord
Niet miepen dan!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, je gaat toch geen olijven prakken.
Dat is toch niet culinair verantwoord
Jusquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte Nederlander prakt alles.
Zelfs zijn auto.
Ik hou dan ook niet van de hollandse keukequote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een echte Nederlander prakt alles.
Zelfs zijn auto.
Fijne dagquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Kaasquote:Op zondag 16 januari 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
Sow die tosti van net was wel "heftâgh" zeg. Pittige/zoute kaas en dan een halve sjalot eropgepleurd. Woei
Wel melk erbij gedronken. Ik voel me al gelijk beter.
Pics van de lekkere kaasboer!quote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister gehaald bij een hele lekkere kaasboer.
quote:
Succes met je haarquote:Op zondag 16 januari 2011 14:17 schreef kres het volgende:
Mijn haar is soort van droog, poezels gaan naar buiten en ik ga lekker buitenspelen ...
Prakkenquote:Op zondag 16 januari 2011 14:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Losse blokjes kaas![]()
Nee, niet vastlijmen
Niet eens een beetjequote:
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Daar heb ik toch niks aanquote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb altijd twwee Noord-Hollandse kaasmeiden. Meestal krijg ik de beste. Maar nu was alleen haar kleinere zusje er denk ik. Was ongeveer 14/15. Maar ik ben niet zo goed in het raden van leeftijden.
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".quote:
Jij hebt issues man.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Engerdquote:Op zondag 16 januari 2011 14:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje warm van binnen als ze vragen of het "wat meer mag zijn".
Die van de Milner reclame?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |