abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 02:28:38 #151
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_91694258
quote:
14s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:06 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Inderdaad, laten we het vriendelijk vragen. Godsdienstwaanzinnigen met wapens en een blinde haat tegen je zullen vast de wapens neerleggen als je alsjeblieft zegt.
Amerika zijn ook godsdienstwaanzinnigen, maar dan zijn het vaak christenen of katholieken. Je moet daar zelfs in de rechtbank zweren op GOD dat je niet liegt
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_91732854
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 01:53 schreef paddy het volgende:
Zeg, niet om het één of ander maar lees jullie posts eens na. Willen jullie nu een discussie of elkaar denigreren om die andere mening)? Jullie verwijten elkaar hetzelfde.

[..]

Jullie doen het dus allebei, dus de discussie kan veel beter lopen en leesbaar worden wanneer jullie ophouden elkaar de mond te willen snoeren.

Zo, en nu ga ik slapen :*
Een goede nachtrust, droom niet van ons!

De discussie begon met de kaart van SalvadoR, waarmee getoond werd dat de joden bij de uitroepeing van de staat Isreal amper land in eigendom hadden en nu, na pakweg 65 jaar, vrijwel alles hebben.
Mijn opponent vond dat onzinnig, maar heeft verder nog geen bronnen of argumenten voor die stelling aangedragen.
Bij deze een bron voor de bevestiging:
http://www.palestineremembered.com/Acre/Maps/Story571.html: nog geen 6 %.
en:
http://www.jewwatch.com/j(...)nland1946to2000.html voor de bron van SalvadoRs kaart.

Een voorstel tot deling: http://mideastweb.org/palestine_partition_map_1947s.jpg
Grappig detail: op twee plaatsen is een tweelandenpunt getekend: waar twee delen Palestijns en twee delen Israelisch gebied elkaar raken. Zouden dat doorlaatposten worden of juist viaducten?
De situatie in 2007: http://upload.wikimedia.o(...)lestine_Map_2007.gif

Simpel te vinden vanachter je bureau met "Jewish land in 1946" in Google. En er zijn ook nog video's.

Je kunt dat leuk vinden, zoals mijn opponent kennelijk doet, of een slechte zaak, zoals ik doe, maar onzinnig is het niet.
Of het moet zijn dat zijn bron onomstotelijk laat zien dat er veel en veel meer dan 6 % van het grondgebied in joodse handen was. Maar dan had ik daar graag op zijn minst een aanwijzing voor: de enkele claim is niet genoeg.
Er is een opmerking van mijn opponent die aan het denken zet, nl dat juist de Palestijnen geen recht zouden hebben op het eigendom van de gemeenschappelijke of niet toegedeelde gronden. Voor dat geringere recht van Palestijnen t.o.v. joden geeft hij namelijk geen argument.
Terwijl het feit dat de Palestijnen autochtoon waren en de meeste joden allochtoon meer rechten voor de Palestijnen suggereert.

De rest is overigens meer verwarring dan argument. Zwitserland en Iran hebben hier weinig mee te maken.

Ik vond nog een treffer, aangaande mijn stelling dat de achtereenvolgende tsunami's van joden nogal wat problemen hebben opgeroepen:
http://wiki.answers.com/Q(...)e_Holy_Land_increase

Hier zit vast veel meer informatie achter over de diverse "large waves of Jewish immigration to Israel."

[ Bericht 6% gewijzigd door Kees22 op 23-01-2011 00:30:36 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91741967
Het ging mij om het persoonlijke geneuzel (het op de man spelen). In jouw posts doe jij dat dus ook terwijl je de ander het verwijt. Daarom zeg ik ook. Lees jullie eigen posts over dat op de man spelen eens terug. Niet alleen jij dus. Dat jullie er ook ontopic doorposten doet daar niet aan af.

Zonde van een discussie.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91758206
quote:
4s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
Er rest geen andere optie voor Israel en de VS om de nucleaire faciliteiten van het Iraanse regime met de grond gelijk te maken.
Uhm, jawel: niet doen. Er zijn altijd betere opties dan oorlogsmisdaden.
pi_91780627
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef paddy het volgende:
Het ging mij om het persoonlijke geneuzel (het op de man spelen). In jouw posts doe jij dat dus ook terwijl je de ander het verwijt. Daarom zeg ik ook. Lees jullie eigen posts over dat op de man spelen eens terug. Niet alleen jij dus. Dat jullie er ook ontopic doorposten doet daar niet aan af.

Zonde van een discussie.
OK, ik zag het.
En ik heb nu ook de trigger gevonden, geloof ik.

Blijft mijn gevoel dat er een typische stijl van discussiëren bestaat bij een groep gebruikers. Of er is sprake van klonen. Maar daarvoor onbreken weer enkele standaardzinnen.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_91783920
Beste Kees22, ik heb je posts gelezen en beantwoord, ik heb je een bron gegeven, een echte bron en niet alleen sites van pro-palestijnen.

Het meest verontrustende Kees22, is dat je de site jewwatch.com als bron er bij gaat slepen,
kleine wikipedia uitleg voor het geval je mij ws niet wilt geloven of het wilt erkennen.

quote:
Jew Watch is an antisemitic[1] website that promotes Holocaust denial,[2] and makes many negative claims about Jews, which include allegations of a conspiracy that Jews control the media and banking industries,[3] and accusations of Jewish involvement in terrorist groups. The site contains a large amount of propaganda, according to Sam Varghese of The Age, similar to that used in Nazi Germany.[4] It is widely considered a hate site.[1] Jew Watch has received support from Stormfront, a neo-Nazi site.[5] The site describes itself as a "not-for-profit library for private study, scholarship, or research (that keeps) a close watch on Jewish Communities [sic] and organizations worldwide".[6]
Als jij van dit soort websites zaken overneemt dan zegt dat genoeg over je.
Ik had het vermoeden al o.a. in het religieuze topic omdat je alleen de Joden aan het bashen bent waar je de kans ook maar kan krijgen. Met dergelijke zaken als hierboven durf ik rustig te zeggen dat jij een anti-semiet bent. Met jou valt geen discussie te voeren.

Jij valt mij telkens op de man aan, geeft geen enkel normaal antwoord terwijl ik dat wel doe, je reageert compleet nergens op en alleen met enkele one-liners kap je de volledige discussie af.
Om daarna heel triest in de verdediging te gaan en dan opeens wel weer te antwoorden, eerst met dezelfde korte weinig zinvolle antwoorden, daarna met een veel uitgebreidere post waar je niet echt reageert maar kennelijk alleen een monoloog wilt houden en gebruik maakt van anti-semitische sites. De manier hoe je over mij spreekt, als je opponent, is zeer verontrustend, je hebt me al compleet afgespiegeld in jouw brein als jouw vijand, als iemand die er in jouw brein niets van af kan weten en het gewoon fout heeft zonder dat je het ook maar enig zins kan weerleggen. Jij bent een heel eng mannetje en dat meen ik bloedserieus.

Ik weet nog niet of ik dus nog de moeite ga nemen op jouw posts verder te reageren.
Ik heb jou een bron gegeven waar de geschiedenis van de Joden in Israel, of de provincie Palestina, tussen 1917-1939 staat uitgewerkt, maar dat noem jij kennelijk geen bron.
Ik had ook heel makkelijk allerlei Israelische sites erbij kunnen halen maar dat doe ik ook niet.
Dat bedoel ik met niveau.
En met dergelijke sites die jij aanhaalt is jouw niveau behoorlijk gezakt.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91789105
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:03 schreef Kees22 het volgende:

[..]

OK, ik zag het.
En ik heb nu ook de trigger gevonden, geloof ik.

Blijft mijn gevoel dat er een typische stijl van discussiëren bestaat bij een groep gebruikers. Of er is sprake van klonen. Maar daarvoor onbreken weer enkele standaardzinnen.
Ik zei dus...jij doet dat precies zo :) Je hebt het alleen blijkbaar niet door. Gewoon niet doen.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_91789255
Ow, en wat de bronnen betreft? Voor de één is het de waarheid en voor de ander is het...wij van wc-eend...als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De bronnen zijn aangehaald voor een kaart. Je hebt ook een islamwatch http://www.islam-watch.org/
en http://islamwatch2010.wordpress.com/

Ik neem trouwen aan dat de mensen slim genoeg zijn om deze bronnen met een opgetrokken wenkbrauw te lezen en ze niet meteen voor waar aannemen

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 24-01-2011 11:04:40 ]
pi_91818398
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:50 schreef paddy het volgende:
Ow, en wat de bronnen betreft? Voor de één is het de waarheid en voor de ander is het...wij van wc-eend...als jullie begrijpen wat ik bedoel.

De bronnen zijn aangehaald voor een kaart. Je hebt ook een islamwatch http://www.islam-watch.org/
en http://islamwatch2010.wordpress.com/

Ik neem trouwen aan dat de mensen slim genoeg zijn om deze bronnen met een opgetrokken wenkbrauw te lezen en ze niet meteen voor waar aannemen
Soort van hetzelfde inderdaad, maar daar zul je mij ook niet mee zien aankomen, jewwatch staat echter bekend om zijn grove opmerkingen. Zoals de ontkenning van de Holocaust.
pi_91832423
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 10:45 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik zei dus...jij doet dat precies zo :) Je hebt het alleen blijkbaar niet door. Gewoon niet doen.
Dat weet ik niet of je daarin gelijk hebt.
Er zijn best opponenten die een andere stijl hebben. En joodse medestanders die dat niet doen.

Met Viajero bijvoorbeeld valt best te praten. Die slaat wel eens op tilt, maar dat is dan herkenbaar. Als hij en ik voorzichtig met elkaar omgaan, komen we tot een discussie. En zo zijn of waren er meer.
En er zijn echt harde pro-semieten die langer blijven en er gewoon hard op gaan.

Maar er zijn ook gebruikers die een heel eigen onhebbelijke stijl hebben. Meestal zijn het voorbijaande figuren, maar dat blijkt pas achteraf. Ze beginnen met denigreren en subtiele zelf-verheffingen. Zoals in het zuiden van de VSvA het woord "boy" gebruikt werd.
Viajero doet dat niet en de pro-semieten gaan gewoon schelden.

Nou ja, ik zoek naar de verschillen, maar ik moet toegeven: de subtiele neerbuigingen triggeren mijn eigen vileine opmerkingen.
pi_91832546
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:57 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet of je daarin gelijk hebt.
Er zijn best opponenten die een andere stijl hebben. En joodse medestanders die dat niet doen.

Met Viajero bijvoorbeeld valt best te praten. Die slaat wel eens op tilt, maar dat is dan herkenbaar. Als hij en ik voorzichtig met elkaar omgaan, komen we tot een discussie. En zo zijn of waren er meer.
En er zijn echt harde pro-semieten die langer blijven en er gewoon hard op gaan.

Maar er zijn ook gebruikers die een heel eigen onhebbelijke stijl hebben. Meestal zijn het voorbijaande figuren, maar dat blijkt pas achteraf. Ze beginnen met denigreren en subtiele zelf-verheffingen. Zoals in het zuiden van de VSvA het woord "boy" gebruikt werd.
Viajero doet dat niet en de pro-semieten gaan gewoon schelden.

Nou ja, ik zoek naar de verschillen, maar ik moet toegeven: de subtiele neerbuigingen triggeren mijn eigen vileine opmerkingen.
Het enige wat je doet is monologen opvoeren op de meeste grove wijze en vervolgens gewoon feitelijk niet reageren op onderbouwde posts/sterke argumenten van andere mensen.
Dat jij het al ziet als opponenten tegen elkaar is al zeer verontrustend maar met jou valt helemaal geen discussie te voeren, dat is jouw intentie niet, jij denkt het allemaal al te weten.
Ik zal je 1 ding vertellen, en daarvoor hoef je absoluut niet aan welke kant dan ook te staan, maar jij hebt werkelijk geen flauw benul van dit onderwerp. Bij jou gaat de mening vooraf en daarna creeer je je eigen feiten.
Je gebruik van Jew-watch zegt voldoende.
pi_91832699
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:13 schreef Sabeltandman het volgende:
Beste Kees22, ik heb je posts gelezen en beantwoord, ik heb je een bron gegeven, een echte bron en niet alleen sites van pro-palestijnen.

Het meest verontrustende Kees22, is dat je de site jewwatch.com als bron er bij gaat slepen,
kleine wikipedia uitleg voor het geval je mij ws niet wilt geloven of het wilt erkennen.

[..]

Als jij van dit soort websites zaken overneemt dan zegt dat genoeg over je.
Ik had het vermoeden al o.a. in het religieuze topic omdat je alleen de Joden aan het bashen bent waar je de kans ook maar kan krijgen. Met dergelijke zaken als hierboven durf ik rustig te zeggen dat jij een anti-semiet bent. Met jou valt geen discussie te voeren.

Jij valt mij telkens op de man aan, geeft geen enkel normaal antwoord terwijl ik dat wel doe, je reageert compleet nergens op en alleen met enkele one-liners kap je de volledige discussie af.
Om daarna heel triest in de verdediging te gaan en dan opeens wel weer te antwoorden, eerst met dezelfde korte weinig zinvolle antwoorden, daarna met een veel uitgebreidere post waar je niet echt reageert maar kennelijk alleen een monoloog wilt houden en gebruik maakt van anti-semitische sites. De manier hoe je over mij spreekt, als je opponent, is zeer verontrustend, je hebt me al compleet afgespiegeld in jouw brein als jouw vijand, als iemand die er in jouw brein niets van af kan weten en het gewoon fout heeft zonder dat je het ook maar enig zins kan weerleggen. Jij bent een heel eng mannetje en dat meen ik bloedserieus.

Ik weet nog niet of ik dus nog de moeite ga nemen op jouw posts verder te reageren.
Ik heb jou een bron gegeven waar de geschiedenis van de Joden in Israel, of de provincie Palestina, tussen 1917-1939 staat uitgewerkt, maar dat noem jij kennelijk geen bron.
Ik had ook heel makkelijk allerlei Israelische sites erbij kunnen halen maar dat doe ik ook niet.
Dat bedoel ik met niveau.
En met dergelijke sites die jij aanhaalt is jouw niveau behoorlijk gezakt.

Nou, doe me die bron dan nog maar een keer. Want behalve een bezoek aan een Londense instelling is me die ontgaan. En op internet doen we niet aan bezoeken van fysiek tastbare archieven.

Vooralsnog heb ik uit verschillende bronnen de duidelijke aanwijzing dat joden ten tijde van de uitroeping van de joodse staat amper eigendom hadden tussen Middellandse Zee en Jordaan en dat heden ten dage de joden of de joodse staat vrijwel alles in eigendom hebben of beheerst.

Dat feit kun je leuk vinden, zoals jij kennelijk, of onrechtvaardig, zoals ik, maar dat heeft verder niks te maken met anti- of pro-semitisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')