FO3 was dan ook compleet weggenuked waar in Vegas de meeste zijn bommen zijn vernietigd door een systeem die door mr House is geplaats. Daardoor is het dus ook voller. Ze hebben natuurlijk wel last van de gevolgen aangezien hoe ze met de vaten omgingen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.
Al moet ik hierbij zeggen, dat als ik moest kiezen...dan kies ik voor New Vegas. Toch de diepere game, t.o.v. FO3.
Ik snap dat de leegte bij de sfeer hoort, maar FO3 vond ik té leeg, was gewoon dor, vlak, leeg, lelijk, bah. New Vegas lijkt wat meer aangekleed te zijn, hoewel alles nog steeds leeg en kapot is. Dat vind ik zelf een stuk interessanter om doorheen te lopen dan een dorre vlakte als de capitol wastelandquote:Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.
Al moet ik hierbij zeggen, dat als ik moest kiezen...dan kies ik voor New Vegas. Toch de diepere game, t.o.v. FO3.
Mwoah, je zag in die vlakte wel altijd dingen in de verte. Een hotel zus, een toren zo, een zendmast.. etc etc..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap dat de leegte bij de sfeer hoort, maar FO3 vond ik té leeg, was gewoon dor, vlak, leeg, lelijk, bah. New Vegas lijkt wat meer aangekleed te zijn, hoewel alles nog steeds leeg en kapot is. Dat vind ik zelf een stuk interessanter om doorheen te lopen dan een dorre vlakte als de capitol wasteland
Ik vond die dorre kale vlakte juist erg sfeervol.. Met in de verte hier en daar nog een stukje beschaving, én de gigantische metro en riooltunnels die wel nog intact waren..quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik snap dat de leegte bij de sfeer hoort, maar FO3 vond ik té leeg, was gewoon dor, vlak, leeg, lelijk, bah. New Vegas lijkt wat meer aangekleed te zijn, hoewel alles nog steeds leeg en kapot is. Dat vind ik zelf een stuk interessanter om doorheen te lopen dan een dorre vlakte als de capitol wasteland
Had drie een verhaal dan? Het is niet meer dan een verneukte hervertelling van de eerste twee delen, alleen dan zonder boeinde personages en goede dialogen. Ook was de 'sfeer' waar sommige mensen zo lovend over doen juist compleet verneukt. Weg waren de diverse omgevingen, dorpjes/stadjes die logisch in elkaar zaten etc.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond 3 een leuker verhaal hebben, maar gameplay in NV is duidelijk fijner.
Binnenkort mogen ze ook kennis maken met X-comquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef RickoKun het volgende:
Yeh ik kijk ook liever niet naar die 2 oude spellen die ultimate baas waren. Helaas kan deze generatie niet met zulke games om vanwege lage intelligentie
Zeer herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Mirel het volgende:
Wat ik erg leuk vind is als ik een of ander dorpje in loop of gewoon wat hutjes op een heuvel. Gelijk fantaseer ik hoe dat dorp of die hutjes tot deze toestand zijn gekomen, en daar heb ik veel plezier in. Gewoon het inbeelden en inleven in de wereld van Fallout. Het beste voorbeeld hiervoor is in F3 bij een school of gevangenis waarin heel veel memo's of computerfiles te lezen waren over iemands perspectief tijdens het moment dat de bommen vielen en de dagen erna. Zat vol plezier een half uur lang alles door te lezen.
Een van de (in mijn ogen) grotere problemen van New Vegas. In deel 3 kwam je vrij snel in het centrum uit en kon je je lol op. In New Vegas ben je vrijwel vanaf het begin je een weg aan het vechten naar de strip, om eenmaal aangekomen compleet gedesillusioneerd te zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Mirel het volgende:
Wat ik in F3 het tofst vond is wel het kapotgeschoten en verlaten Washington, en dat is iets wat NV niet echt heeft.
Heb me wel vermaakt, maar dit vond ik ook storendquote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een van de (in mijn ogen) grotere problemen van New Vegas. In deel 3 kwam je vrij snel in het centrum uit en kon je je lol op. In New Vegas ben je vrijwel vanaf het begin je een weg aan het vechten naar de strip, om eenmaal aangekomen compleet gedesillusioneerd te zijn.
Was het nu echt zo moeilijk om die strip wat uit te breiden? Ook het splitten in 3 gedeeltes is vreselijk, vooral omdat het maar kleine stukjes zijn.
Ik heb de indruk dat de strip met alle neonlichten e.d. op die bethesda-engine te zwaar was om er 1 stuk van te maken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Een van de (in mijn ogen) grotere problemen van New Vegas. In deel 3 kwam je vrij snel in het centrum uit en kon je je lol op. In New Vegas ben je vrijwel vanaf het begin je een weg aan het vechten naar de strip, om eenmaal aangekomen compleet gedesillusioneerd te zijn.
Was het nu echt zo moeilijk om die strip wat uit te breiden? Ook het splitten in 3 gedeeltes is vreselijk, vooral omdat het maar kleine stukjes zijn.
Letterlijk en figuurlijk een bugquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef BB-King het volgende:
Heb momenteel "last" van een bug!
Elke keer als ik een mantis poot drop en weer opneem in mijn inventory (die ik al een keer heb geloot) krijg ik wederom experience points alsof ik die mantis gekilled heb. Kan dus nu als ik zou willen met gemak level 30 halen zonder daar een ruk voor te doen.Maar dat doe ik dus niet... maar toch wel handig als ik per se die trophy snel wil binnenhalen.
![]()
Mods!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spanky, waarom heb je hem eigenlijk niet op de Xbox gekocht?
Hmm, zit iets inquote:Op dinsdag 12 juli 2011 01:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mods!
modsmodsmodsm odsmodsmodsmodsmods
Ik vond de moeilijkheidsgraad op hardcore op zich wel meevallen. Je neemt automatisch meer water en eten mee en houdt sneller rekening met survival idd.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jeff89 het volgende:
Ben ook weer begonnen.. LVL10 alweer ofzo.. Nu beetje implants en wapen mods aan het kopen.. Gruwelijk irritant dat ze altijd precies de mods die je wil hebben niet in stock hebben. Ik wil een longer load tube voor Cowboy Repeater..
Ik speel nu trouwens hardcore, en ik merk ook dat ik nu survival veel meer waardeer als skill.. Evenals die reload-banken
Op zich gebruikte ik al vrij snel energy weapons in het spel en die stond daarom snel op 100 en guns bleef steken op 50 of zo.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, en voorheen hoefde ik nooit ammo te kopen of maken omdat je een gigantische gewichtloze stock van álle soorten ammo meesleept.. Nu verkoop ik powercells, en bouw ik bijv. 9mm weer om tot .357 met die reload benches en lege hulzen. Dat liet ik altijd 'n beetje links liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |