abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:58:02 #176
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_99109502
Ik vond 3 een leuker verhaal hebben, maar gameplay in NV is duidelijk fijner.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 6 juli 2011 @ 14:07:27 #177
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_99109891
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.

Al moet ik hierbij zeggen, dat als ik moest kiezen...dan kies ik voor New Vegas. Toch de diepere game, t.o.v. FO3.
FO3 was dan ook compleet weggenuked waar in Vegas de meeste zijn bommen zijn vernietigd door een systeem die door mr House is geplaats. Daardoor is het dus ook voller. Ze hebben natuurlijk wel last van de gevolgen aangezien hoe ze met de vaten omgingen.

Dat zal het dan ook wel zijn dat het voller aanvoelt
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  woensdag 6 juli 2011 @ 16:46:41 #178
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99116406
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:52 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.

Al moet ik hierbij zeggen, dat als ik moest kiezen...dan kies ik voor New Vegas. Toch de diepere game, t.o.v. FO3.
Ik snap dat de leegte bij de sfeer hoort, maar FO3 vond ik té leeg, was gewoon dor, vlak, leeg, lelijk, bah. New Vegas lijkt wat meer aangekleed te zijn, hoewel alles nog steeds leeg en kapot is. Dat vind ik zelf een stuk interessanter om doorheen te lopen dan een dorre vlakte als de capitol wasteland
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_99118525
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik snap dat de leegte bij de sfeer hoort, maar FO3 vond ik té leeg, was gewoon dor, vlak, leeg, lelijk, bah. New Vegas lijkt wat meer aangekleed te zijn, hoewel alles nog steeds leeg en kapot is. Dat vind ik zelf een stuk interessanter om doorheen te lopen dan een dorre vlakte als de capitol wasteland
Mwoah, je zag in die vlakte wel altijd dingen in de verte. Een hotel zus, een toren zo, een zendmast.. etc etc..
En dat was juist leuk om daar dan naartoe te lopen en te ontdekken wat er nog overeind stond op die vlakte. Wat ik wel vind, is dat veel van die dingen dan bij aankomst niet veel bleken te zijn. Was leuker geweest als je meer had kunnen doen op al die locaties. Maar het feit dat ze ver van mekaar af lagen vond ik juist wel wat hebben :)
..non est vivere sed valere vita est ..
  woensdag 6 juli 2011 @ 19:54:34 #180
97079 Jeff89
Conquer All
pi_99123122
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 16:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik vond die dorre kale vlakte juist erg sfeervol.. Met in de verte hier en daar nog een stukje beschaving, én de gigantische metro en riooltunnels die wel nog intact waren..
Maargoed, DC is volgens het verhaal vol getroffen door de nukes.. Dus dit is de vibe waar ze voor gingen:

Dat is toch aardig gelukt lijkt me :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:47:05 #181
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99125260
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:58 schreef don-diablo het volgende:
Ik vond 3 een leuker verhaal hebben, maar gameplay in NV is duidelijk fijner.
Had drie een verhaal dan? Het is niet meer dan een verneukte hervertelling van de eerste twee delen, alleen dan zonder boeinde personages en goede dialogen. Ook was de 'sfeer' waar sommige mensen zo lovend over doen juist compleet verneukt. Weg waren de diverse omgevingen, dorpjes/stadjes die logisch in elkaar zaten etc.

:')
En dan zijn er werkelijk nog mensen die fan van Bethesda zijn ook. En er zijn ook mensen die uberhaupt niet snappen dat Fallout drie een vreselijk slecht ongeinspireerd vervolg was. Fallout 3 is de Invisible War van de Fallout reeks.

Dit is fallout:

Nee, wat dat betreft doet zelfs Fallout NV het een heel stuk beter. Het is alleen jammer dat ze de Elder Scrolls gameplay uit Fallout 3 over moesten nemen.
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:55:14 #182
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99125766
Yeh ik kijk ook liever niet naar die 2 oude spellen die ultimate baas waren. Helaas kan deze generatie niet met zulke games om vanwege lage intelligentie
  woensdag 6 juli 2011 @ 20:59:27 #183
344885 MajorTom.
kkharde shine
pi_99126015
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef RickoKun het volgende:
Yeh ik kijk ook liever niet naar die 2 oude spellen die ultimate baas waren. Helaas kan deze generatie niet met zulke games om vanwege lage intelligentie
Binnenkort mogen ze ook kennis maken met X-com
Yay weer een FPS. :')
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
  vrijdag 8 juli 2011 @ 00:07:12 #184
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_99179705
Ik dacht, yay, een plasma rifle. Laat ik die 100% repareren langzaam maar zeker, om hem daarna te gebruiken. Maar nu hebben die druids bij die blauwe mutants weer een andere soort plasma wapen en die heb ik nu ook gejat van een lijk. Twijfel of ik die zal verkopen en voor de plasma rifles zal gaan of juist eens uitproberen. In Fallout 3 vond ik die het tofst.

En even over NV vs F3: Ik ben nog niet zo ver maar ik vind het sfeertje in NV nog altijd tof. Het dichtbevolkte is even wennen maar het hoeft niet persé slechter te zijn dan F3, gewoon anders. Waarom moet je verwachten dat de Mojave Wasteland leeg moet zijn, enkel omdat de Capitol Wasteland dat ook is? (het is ook leuk als sequels in games of films wat verschillen met zich meebrengen)

Wat ik erg leuk vind is als ik een of ander dorpje in loop of gewoon wat hutjes op een heuvel. Gelijk fantaseer ik hoe dat dorp of die hutjes tot deze toestand zijn gekomen, en daar heb ik veel plezier in. Gewoon het inbeelden en inleven in de wereld van Fallout. Het beste voorbeeld hiervoor is in F3 bij een school of gevangenis waarin heel veel memo's of computerfiles te lezen waren over iemands perspectief tijdens het moment dat de bommen vielen en de dagen erna. Zat vol plezier een half uur lang alles door te lezen. :)

Wat ik in F3 het tofst vond is wel het kapotgeschoten en verlaten Washington, en dat is iets wat NV niet echt heeft.
When all else fails, you always have delusion.
pi_99179828
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Mirel het volgende:

Wat ik erg leuk vind is als ik een of ander dorpje in loop of gewoon wat hutjes op een heuvel. Gelijk fantaseer ik hoe dat dorp of die hutjes tot deze toestand zijn gekomen, en daar heb ik veel plezier in. Gewoon het inbeelden en inleven in de wereld van Fallout. Het beste voorbeeld hiervoor is in F3 bij een school of gevangenis waarin heel veel memo's of computerfiles te lezen waren over iemands perspectief tijdens het moment dat de bommen vielen en de dagen erna. Zat vol plezier een half uur lang alles door te lezen. :)

Zeer herkenbaar :D
..non est vivere sed valere vita est ..
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:54:43 #186
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_99197442
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 00:07 schreef Mirel het volgende:

Wat ik in F3 het tofst vond is wel het kapotgeschoten en verlaten Washington, en dat is iets wat NV niet echt heeft.
Een van de (in mijn ogen) grotere problemen van New Vegas. In deel 3 kwam je vrij snel in het centrum uit en kon je je lol op. In New Vegas ben je vrijwel vanaf het begin je een weg aan het vechten naar de strip, om eenmaal aangekomen compleet gedesillusioneerd te zijn.

Was het nu echt zo moeilijk om die strip wat uit te breiden? Ook het splitten in 3 gedeeltes is vreselijk, vooral omdat het maar kleine stukjes zijn.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  vrijdag 8 juli 2011 @ 13:58:26 #187
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_99197619
Aan de andere kant vond ik dat metro systeem in F3 echt een ramp...
Waarom kan je niet 'gewoon' overal komen maar bijv. dat bovengronds veel gevaarlijker is dan ondergronds.

Strip vond ik ook een desillussie maar ik vond de Vaults in NV wel leuker.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
  vrijdag 8 juli 2011 @ 14:03:27 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_99197876
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Een van de (in mijn ogen) grotere problemen van New Vegas. In deel 3 kwam je vrij snel in het centrum uit en kon je je lol op. In New Vegas ben je vrijwel vanaf het begin je een weg aan het vechten naar de strip, om eenmaal aangekomen compleet gedesillusioneerd te zijn.

Was het nu echt zo moeilijk om die strip wat uit te breiden? Ook het splitten in 3 gedeeltes is vreselijk, vooral omdat het maar kleine stukjes zijn.
Heb me wel vermaakt, maar dit vond ik ook storend :') Dat kan gewoon echt niet hoor :D
  vrijdag 8 juli 2011 @ 16:53:22 #189
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_99207469
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2011 13:54 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat de strip met alle neonlichten e.d. op die bethesda-engine te zwaar was om er 1 stuk van te maken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 9 juli 2011 @ 00:21:59 #190
15600 BB-King
Long live the King!
pi_99228904
Heb momenteel "last" van een bug!

Elke keer als ik een mantis poot drop en weer opneem in mijn inventory (die ik al een keer heb geloot) krijg ik wederom experience points alsof ik die mantis gekilled heb. Kan dus nu als ik zou willen met gemak level 30 halen zonder daar een ruk voor te doen. 8-) Maar dat doe ik dus niet... maar toch wel handig als ik per se die trophy snel wil binnenhalen. :P

[ Bericht 1% gewijzigd door BB-King op 09-07-2011 00:27:04 ]
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:17:18 #191
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_99238160
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:21 schreef BB-King het volgende:
Heb momenteel "last" van een bug!

Elke keer als ik een mantis poot drop en weer opneem in mijn inventory (die ik al een keer heb geloot) krijg ik wederom experience points alsof ik die mantis gekilled heb. Kan dus nu als ik zou willen met gemak level 30 halen zonder daar een ruk voor te doen. 8-) Maar dat doe ik dus niet... maar toch wel handig als ik per se die trophy snel wil binnenhalen. :P
Letterlijk en figuurlijk een bug :P
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  dinsdag 12 juli 2011 @ 00:49:50 #192
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99350140
Mooie bug:
pi_99350310
Spanky, waarom heb je hem eigenlijk niet op de Xbox gekocht?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 12 juli 2011 @ 01:04:47 #194
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99350764
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spanky, waarom heb je hem eigenlijk niet op de Xbox gekocht?
Mods!
modsmodsmodsm odsmodsmodsmodsmods
pi_99351543
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 01:04 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Mods!
modsmodsmodsm odsmodsmodsmodsmods
Hmm, zit iets in :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 12 juli 2011 @ 04:19:01 #196
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_99354015
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 00:49 schreef SpankmasterC het volgende:
Mooie bug:
[ afbeelding ]
Herkenbaar.
Half bezopen is weggegooid geld.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:20:21 #197
97079 Jeff89
Conquer All
pi_99381435
Ben ook weer begonnen.. LVL10 alweer ofzo.. Nu beetje implants en wapen mods aan het kopen.. Gruwelijk irritant dat ze altijd precies de mods die je wil hebben niet in stock hebben. Ik wil een longer load tube voor Cowboy Repeater..
Ik speel nu trouwens hardcore, en ik merk dat ik nu survival veel meer waardeer als skill.. Evenals die reload-banken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeff89 op 12-07-2011 20:34:41 ]
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:30:31 #198
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_99382022
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:20 schreef Jeff89 het volgende:
Ben ook weer begonnen.. LVL10 alweer ofzo.. Nu beetje implants en wapen mods aan het kopen.. Gruwelijk irritant dat ze altijd precies de mods die je wil hebben niet in stock hebben. Ik wil een longer load tube voor Cowboy Repeater..
Ik speel nu trouwens hardcore, en ik merk ook dat ik nu survival veel meer waardeer als skill.. Evenals die reload-banken :)
Ik vond de moeilijkheidsgraad op hardcore op zich wel meevallen. Je neemt automatisch meer water en eten mee en houdt sneller rekening met survival idd. :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:34:00 #199
97079 Jeff89
Conquer All
pi_99382247
Ja, en voorheen hoefde ik nooit ammo te kopen of maken omdat je een gigantische gewichtloze stock van álle soorten ammo meesleept.. Nu verkoop ik powercells, en bouw ik bijv. 9mm weer om tot .357 met die reload benches en lege hulzen. Dat liet ik altijd 'n beetje links liggen :P
  dinsdag 12 juli 2011 @ 20:49:07 #200
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_99383053
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 20:34 schreef Jeff89 het volgende:
Ja, en voorheen hoefde ik nooit ammo te kopen of maken omdat je een gigantische gewichtloze stock van álle soorten ammo meesleept.. Nu verkoop ik powercells, en bouw ik bijv. 9mm weer om tot .357 met die reload benches en lege hulzen. Dat liet ik altijd 'n beetje links liggen :P
Op zich gebruikte ik al vrij snel energy weapons in het spel en die stond daarom snel op 100 en guns bleef steken op 50 of zo. :P Die speciale gauss rifle :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')