abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 mei 2011 @ 23:27:05 #151
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_97405838
Ik heb een probleem. Ben bezig dat vliegtuig van de bodem te halen. De ladingen zitten onder de vleugels en mijn detonator piept lekker. Hij wil verder alleen niets doen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_97405933
Ik heb hem sinds 3 dagen ook, geweldig spel, en maar 20 euro :D
  zaterdag 28 mei 2011 @ 03:39:11 #153
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97411618
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een probleem. Ben bezig dat vliegtuig van de bodem te halen. De ladingen zitten onder de vleugels en mijn detonator piept lekker. Hij wil verder alleen niets doen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ben je op de kade gaan staan, bij die pier als het ware?
Half bezopen is weggegooid geld.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 23:23:20 #154
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_97440564
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2011 03:39 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ben je op de kade gaan staan, bij die pier als het ware?
Ja, anders gaat die detonator niet piepen.
  zaterdag 28 mei 2011 @ 23:50:08 #155
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_97441624
Nou ja zeg. Ik heb het spel dus meteen bij launch gekocht (limited edition :(), en na een uur spelen aan de kant gelegd, omdat het begin niet zo boeiend is. Ok, niks mis mee. Gisteren weer opgepikt, en verder gespeeld. Ik ben inmiddels level 6, de eerste main quests af, en nog steeds geen boeiende omgevingen ontdekt. Alleen maar van die kleine cowboy dorpjes en af en toe een huisje. Ook is het verhaal echt saai, na weet ik hoeveel uren gespeeld te hebben is er niks aan veranderd. Ik was op het punt waar je die NCR gasten van de great khans moet bevrijden, damn wat een lastige missie. Ik krijg die Jessup en zijn guard dood, en nog 2 gasten buiten, maar de andere 85849358676 great khans (die overigens machine geweren hebben :S) absoluut niet. Ik snap niet wat ik fout heb gedaan. Vandaag weer geprobeerd, zelfde resultaat. Dus, even mn New vegas save gewist, en weer opnieuw begonnen aan Fallout 3. Damn wat een game is dat, meteen weer er in gezogen, en ben al level 6, en gaat lekker! Iemand ook het idee dat New Vegas het net niet is geworden? En waarom zijn die great khans zo sterk, zo vroeg in de game?

Fallout 3 _O_ _O_

Even een edit: waar ik wel in NV van heb genoten, is mijn raid op een gevangenis in het begin ergens. Supermachtig gevecht was het _O_. Ik wist niet dat er zoveel mensen binnen zaten. Maar uiteindelijk met veel tactiek (zoals snipen uit torens etc) heb ik ze allemaal uit kunnen roeien.

[ Bericht 12% gewijzigd door Draganta op 28-05-2011 23:55:09 ]
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_97444299
Het verhaal in new vegas vind ik anders ook erg goed hoor :o .
Prima uitgewerkt, en ik zat er zo in. Alleen jmmr dat er minder background was.

Kan me zelf even niet zo snel herinneren wel deel met great kahns je bedoelt in het begin.
Heb je het niet over the legion?

Die hebben idd wat ncr gevangen die je kan bevrijden. Maar daarvoor is het wel handig als je al een companion hebt gevonden. Die is daar wel in de buurt.
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 29 mei 2011 @ 01:17:13 #157
62182 Georges
That's the shit
pi_97444521
Ik vind het verhaal in NV juist een van de zwakke punten. In deel 3 heb je echt het idee de wereld te helpen, part of a bigger plan ofzo.
In NV interesseerde me het niet veel wat er met de Strip en de rest van de Mojave gebeurde.
Fallout 3 is echt de lonely wonderer die de mensheid gaat helpen ofzo, vrij episch.
NV is iemand zoeken die van je af wilde en daarna raak je verwikkeld in een machtstrijd om de Strip etc, minder boeiend imho.
Qua gameplay vind ik NV wel vele malen beter.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zondag 29 mei 2011 @ 10:08:32 #158
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_97449146
Ik kan me er wel in vinden, het verhaal van NV haalt het niet bij FO3. Zoal al gezegd maak je in FO3 echt veel meer deel uit van een groot verhaal waar je in NV zelfs na je headshot nog steeds een veredelde messengerboy bent...

De game speelt verder wel leuk, het borduurt qua gameplay gewoon verder op deel 3, maar het pakt me lang niet zo als FO3 zelf.

@Draganta: het gevecht wat jij bedoelt heb ik elke keer gedaan zonder ook maar 1 schot gelost te hebben. Ga in gesprek met de great kahns, je kunt het ook verbaal regelen ;)

Ben je overigens alleen de main quest aan het doen dat je al zo snel op dat punt bent?
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  zondag 29 mei 2011 @ 11:59:40 #159
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_97451291
Volgens mij ligt het meer aan mij

Ik hoorde dat het spel echt geweldig was dit dat

Ik heb al 8uur gespeeld en ik heb het gevoel dat ik niks bereikt heb. En ik ga alleen voor de mainquest, het lopen van plek naar plek duurt uren en kom je daar ben je uren bezig me 1 missie.

Ik had eerder gehoopt dat ik Fallout New Vegas binnen 10-15uur kon uitspelen :'(

Wat een miskoop.
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  zondag 29 mei 2011 @ 12:23:13 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97451959
Ik ben juist blij dat het zo lang duurt. Ik houd wel van dit soort spellen. Voor mij is het money wel spent. :)
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 29 mei 2011 @ 12:46:37 #161
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_97452628
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben juist blij dat het zo lang duurt. Ik houd wel van dit soort spellen. Voor mij is het money wel spent. :)
Maar doe je dan missies of gewoon rond trekken?
Jah Rastafari Pride
  zondag 29 mei 2011 @ 12:55:17 #162
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_97452919
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef feesbeeest het volgende:
Volgens mij ligt het meer aan mij

Ik had eerder gehoopt dat ik Fallout New Vegas binnen 10-15uur kon uitspelen :'(

Met die hoop zal een spel al snel slecht zijn natuurlijk.
  zondag 29 mei 2011 @ 12:56:25 #163
319210 feesbeeest
Rastafari
pi_97452958
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Met die hoop zal een spel al snel slecht zijn natuurlijk.
Mwah, er zijn genoeg games waar je doorheen kan razen.
Gears of war
COD
Castle vania
Fable

etc etc
Jah Rastafari Pride
pi_97453685
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef Georges het volgende:
Ik vind het verhaal in NV juist een van de zwakke punten. In deel 3 heb je echt het idee de wereld te helpen, part of a bigger plan ofzo.
In NV interesseerde me het niet veel wat er met de Strip en de rest van de Mojave gebeurde.
Fallout 3 is echt de lonely wonderer die de mensheid gaat helpen ofzo, vrij episch.
NV is iemand zoeken die van je af wilde en daarna raak je verwikkeld in een machtstrijd om de Strip etc, minder boeiend imho.
Qua gameplay vind ik NV wel vele malen beter.
Het verhaal van F3 was inderdaad epischer van proporties, daar was je echt de held(of bad guy).
Hier in new vegas ben je meer gewoon een onbeduidend iemand, maar dat vind ik ook wel wat hebben. Iemand die zijn lot in eigen handen neemt in het grote geheel van kapotgeschoten amerika.
New vegas zelf vond ik tegenvallen, na uren en uren er omheen gelopen te hebben. Eenmaal binnen was dat wel een downer.. Dan had fallout 3 veel meer wow momenten.
pi_97453711
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Mwah, er zijn genoeg games waar je doorheen kan razen.
Gears of war
COD

etc etc
Dat zijn natuurlijk ook wel heel ander soort spellen.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:28:12 #166
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97454043
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

Maar doe je dan missies of gewoon rond trekken?
Veel missies en dan wordt je een kant op gestuurd en ga ik daar de omgeving verkennen op locaties e.d.
pi_97454215
Yep, zo deed ik het ook vaak.

Een missie stuurde je wel naar dorp x. En dan zelf eerst eens lekker rondkijken in en om dat dorp, huisjes door, mensen praten. En uiteindelijk maar eens kijken wat je eigenlijk precies moet doen voor de missie. Vaak als ik de missie af had, had ik er alweer 3 nieuwe missies bij gekregen.
  zondag 29 mei 2011 @ 13:35:18 #168
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_97454240
quote:
99s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yep, zo deed ik het ook vaak.

Een missie stuurde je wel naar dorp x. En dan zelf eerst eens lekker rondkijken in en om dat dorp, huisjes door, mensen praten. En uiteindelijk maar eens kijken wat je eigenlijk precies moet doen voor de missie. Vaak als ik de missie af had, had ik er alweer 3 nieuwe missies bij gekregen.
Of terwijl je naar dorp x loopt, ineens een vreemd gebouw zien en dat gaan verkennen. Vanuit daar weer een vreemd gebouw zien, en daarheen lopen :)
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 29 mei 2011 @ 14:18:47 #169
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_97455755
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Of terwijl je naar dorp x loopt, ineens een vreemd gebouw zien en dat gaan verkennen. Vanuit daar weer een vreemd gebouw zien, en daarheen lopen :)
Dat maakt de game voor mij erg tof. Ik kan dat heel erg waarderen.
  zondag 29 mei 2011 @ 16:30:18 #170
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_97459913
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 10:08 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kan me er wel in vinden, het verhaal van NV haalt het niet bij FO3. Zoal al gezegd maak je in FO3 echt veel meer deel uit van een groot verhaal waar je in NV zelfs na je headshot nog steeds een veredelde messengerboy bent...

De game speelt verder wel leuk, het borduurt qua gameplay gewoon verder op deel 3, maar het pakt me lang niet zo als FO3 zelf.

@Draganta: het gevecht wat jij bedoelt heb ik elke keer gedaan zonder ook maar 1 schot gelost te hebben. Ga in gesprek met de great kahns, je kunt het ook verbaal regelen ;)

Ben je overigens alleen de main quest aan het doen dat je al zo snel op dat punt bent?
Ja dat weet ik, maar ik speel nu een bruut, heb zelfs melee skill op 74 ongeveer, en de butcher als wapen (een slagersmes met 63 dps)... Ik ben inderdaad alleen de main qust aan het doen. In Fallout 3 kwam ik constant onderweg gebouwen tegen metside quests etc, hier ben ik er maar 2 of 3 tegen gekomen, en die spreken me niet aan (mensen uit een of ander mine redden etc). Ook zijn de meeste gebouwen die ik tegen kom leeg, of staan er rare wespen bij die je in 2 schoten doden :S. Als ik Fallout 3 voor de 3e keer uit heb gespeeld, zal ik nog een poging wagen. Ik heb mijn savegame toch gewist, dus kan ik van het begin af aan beginnen. Spelen jullie btw ook melee? Ik vind dat echt zo bruut, in Fallout 3, in alle 3 de keren heb ik melee als mail skill. Super Sledgehammer en de Shishkebab zijn super wapens.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:18:58 #171
97079 Jeff89
Conquer All
pi_97536882
Fallout 3 deed voller aan, maar NV had een toffere sfeer als je het mij vraagt.. Juist omdat je een beetje als buitenstaander opereert. Maar ook omdat de combat imo toffer was (optics op je wapens! repeater-rifles met onderspanners!)..

Edit: @Draganta
Ik vind dat je voor Melee te dicht bij moet komen.. Ik schiet mensen het liefst van grote afstand door het hoofd, of ik sluip om ze heen terwijl ik overal mijnen achterlaat :P Het liefst verlies ik helemaal geen health..
Ik weet dat het stom is, maar stimpacks gebruiken beschouw ik als falen :@
Misschien wat om aan te gaan werken met mn volgende playthrough..
  dinsdag 31 mei 2011 @ 13:44:44 #172
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_97537775
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 16:30 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar ik speel nu een bruut, heb zelfs melee skill op 74 ongeveer, en de butcher als wapen (een slagersmes met 63 dps)... Ik ben inderdaad alleen de main qust aan het doen. In Fallout 3 kwam ik constant onderweg gebouwen tegen metside quests etc, hier ben ik er maar 2 of 3 tegen gekomen, en die spreken me niet aan (mensen uit een of ander mine redden etc). Ook zijn de meeste gebouwen die ik tegen kom leeg, of staan er rare wespen bij die je in 2 schoten doden :S. Als ik Fallout 3 voor de 3e keer uit heb gespeeld, zal ik nog een poging wagen. Ik heb mijn savegame toch gewist, dus kan ik van het begin af aan beginnen. Spelen jullie btw ook melee? Ik vind dat echt zo bruut, in Fallout 3, in alle 3 de keren heb ik melee als mail skill. Super Sledgehammer en de Shishkebab zijn super wapens.
Heb 1x geprobeerd melee te spelen, maar het is toch echt niet mijn ding. Je bent vrij snel overpowered. Hiermee bedoel ik dat als je melee op 100 hebt staan je met vats zelfs een deathclaw neer kunt krijgen, wat toch een hoop spanning uit de game haalt.

Speel zelf meestal met stealth op 100 en dan snipen. Boone met je mee als spotter en op die manier door de game heen knallen. Alleen de mainquest heb ik eigenlijk nog nooit gedaan, in welke rpg achtige game dan ook. Zodra ik een locatie tegenkom (dus in de verte kan zien) dan ga ik daarheen en check die locatie op items en sidequests waardoor de main quest pas als laatste aan bod komt.

Op die manier level je ook wat lekkerder en krijg je veel meer van de omgeving mee, iets wat in sandbox games als dit absoluut aan te raden is.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:43:14 #173
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_99108908
Kick! Heb het spel sinds de steam sale, moet zeggen: tot nu toe bevalt ie me beter dan Fallout 3! Die vond ik echt te leeg, deze lijkt iets meer gevuld te zijn!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:51:06 #174
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_99109233
Ik was het zo zat dat ik nu maar iedereen aan het afmaken ben. Boone is ook al dood :+
  woensdag 6 juli 2011 @ 13:52:43 #175
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_99109306
quote:
14s.gif Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Kick! Heb het spel sinds de steam sale, moet zeggen: tot nu toe bevalt ie me beter dan Fallout 3! Die vond ik echt te leeg, deze lijkt iets meer gevuld te zijn!
Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.

Al moet ik hierbij zeggen, dat als ik moest kiezen...dan kies ik voor New Vegas. Toch de diepere game, t.o.v. FO3.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')