Ben je op de kade gaan staan, bij die pier als het ware?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:27 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een probleem. Ben bezig dat vliegtuig van de bodem te halen. De ladingen zitten onder de vleugels en mijn detonator piept lekker. Hij wil verder alleen niets doen. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Ja, anders gaat die detonator niet piepen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben je op de kade gaan staan, bij die pier als het ware?
Maar doe je dan missies of gewoon rond trekken?quote:Op zondag 29 mei 2011 12:23 schreef don-diablo het volgende:
Ik ben juist blij dat het zo lang duurt. Ik houd wel van dit soort spellen. Voor mij is het money wel spent.
Met die hoop zal een spel al snel slecht zijn natuurlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 11:59 schreef feesbeeest het volgende:
Volgens mij ligt het meer aan mij
Ik had eerder gehoopt dat ik Fallout New Vegas binnen 10-15uur kon uitspelen![]()
Mwah, er zijn genoeg games waar je doorheen kan razen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met die hoop zal een spel al snel slecht zijn natuurlijk.
Het verhaal van F3 was inderdaad epischer van proporties, daar was je echt de held(of bad guy).quote:Op zondag 29 mei 2011 01:17 schreef Georges het volgende:
Ik vind het verhaal in NV juist een van de zwakke punten. In deel 3 heb je echt het idee de wereld te helpen, part of a bigger plan ofzo.
In NV interesseerde me het niet veel wat er met de Strip en de rest van de Mojave gebeurde.
Fallout 3 is echt de lonely wonderer die de mensheid gaat helpen ofzo, vrij episch.
NV is iemand zoeken die van je af wilde en daarna raak je verwikkeld in een machtstrijd om de Strip etc, minder boeiend imho.
Qua gameplay vind ik NV wel vele malen beter.
Dat zijn natuurlijk ook wel heel ander soort spellen.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:56 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Mwah, er zijn genoeg games waar je doorheen kan razen.
Gears of war
COD
etc etc
Veel missies en dan wordt je een kant op gestuurd en ga ik daar de omgeving verkennen op locaties e.d.quote:Op zondag 29 mei 2011 12:46 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Maar doe je dan missies of gewoon rond trekken?
Of terwijl je naar dorp x loopt, ineens een vreemd gebouw zien en dat gaan verkennen. Vanuit daar weer een vreemd gebouw zien, en daarheen lopenquote:Op zondag 29 mei 2011 13:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Yep, zo deed ik het ook vaak.
Een missie stuurde je wel naar dorp x. En dan zelf eerst eens lekker rondkijken in en om dat dorp, huisjes door, mensen praten. En uiteindelijk maar eens kijken wat je eigenlijk precies moet doen voor de missie. Vaak als ik de missie af had, had ik er alweer 3 nieuwe missies bij gekregen.
Dat maakt de game voor mij erg tof. Ik kan dat heel erg waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Of terwijl je naar dorp x loopt, ineens een vreemd gebouw zien en dat gaan verkennen. Vanuit daar weer een vreemd gebouw zien, en daarheen lopen
Ja dat weet ik, maar ik speel nu een bruut, heb zelfs melee skill op 74 ongeveer, en de butcher als wapen (een slagersmes met 63 dps)... Ik ben inderdaad alleen de main qust aan het doen. In Fallout 3 kwam ik constant onderweg gebouwen tegen metside quests etc, hier ben ik er maar 2 of 3 tegen gekomen, en die spreken me niet aan (mensen uit een of ander mine redden etc). Ook zijn de meeste gebouwen die ik tegen kom leeg, of staan er rare wespen bij die je in 2 schoten doden :S. Als ik Fallout 3 voor de 3e keer uit heb gespeeld, zal ik nog een poging wagen. Ik heb mijn savegame toch gewist, dus kan ik van het begin af aan beginnen. Spelen jullie btw ook melee? Ik vind dat echt zo bruut, in Fallout 3, in alle 3 de keren heb ik melee als mail skill. Super Sledgehammer en de Shishkebab zijn super wapens.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:08 schreef DeeCruise het volgende:
Ik kan me er wel in vinden, het verhaal van NV haalt het niet bij FO3. Zoal al gezegd maak je in FO3 echt veel meer deel uit van een groot verhaal waar je in NV zelfs na je headshot nog steeds een veredelde messengerboy bent...
De game speelt verder wel leuk, het borduurt qua gameplay gewoon verder op deel 3, maar het pakt me lang niet zo als FO3 zelf.
@Draganta: het gevecht wat jij bedoelt heb ik elke keer gedaan zonder ook maar 1 schot gelost te hebben. Ga in gesprek met de great kahns, je kunt het ook verbaal regelen
Ben je overigens alleen de main quest aan het doen dat je al zo snel op dat punt bent?
Heb 1x geprobeerd melee te spelen, maar het is toch echt niet mijn ding. Je bent vrij snel overpowered. Hiermee bedoel ik dat als je melee op 100 hebt staan je met vats zelfs een deathclaw neer kunt krijgen, wat toch een hoop spanning uit de game haalt.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:30 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ik speel nu een bruut, heb zelfs melee skill op 74 ongeveer, en de butcher als wapen (een slagersmes met 63 dps)... Ik ben inderdaad alleen de main qust aan het doen. In Fallout 3 kwam ik constant onderweg gebouwen tegen metside quests etc, hier ben ik er maar 2 of 3 tegen gekomen, en die spreken me niet aan (mensen uit een of ander mine redden etc). Ook zijn de meeste gebouwen die ik tegen kom leeg, of staan er rare wespen bij die je in 2 schoten doden :S. Als ik Fallout 3 voor de 3e keer uit heb gespeeld, zal ik nog een poging wagen. Ik heb mijn savegame toch gewist, dus kan ik van het begin af aan beginnen. Spelen jullie btw ook melee? Ik vind dat echt zo bruut, in Fallout 3, in alle 3 de keren heb ik melee als mail skill. Super Sledgehammer en de Shishkebab zijn super wapens.
Dat 'lege' gevoel paste beter bij de algehele sfeer. Een gevulde wasteland werkt wat averechts, naar mijn idee.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Kick! Heb het spel sinds de steam sale, moet zeggen: tot nu toe bevalt ie me beter dan Fallout 3! Die vond ik echt te leeg, deze lijkt iets meer gevuld te zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |