zal een keer met andere software proberen weet ook niet waar het aan ligtquote:Op zondag 16 januari 2011 08:31 schreef Apuleius het volgende:
Godsamme, wat blijft die stream haperen zeg.
Ligt niet aan jou. Het is nu nog veel erger geworden.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:34 schreef dragems het volgende:
[..]
zal een keer met andere software proberen weet ook niet waar het aan ligt
nu 1 keer refresh en dan moet het goed zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 08:35 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou. Het is nu nog veel erger geworden.
Yes! Bedank, dragems.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:36 schreef dragems het volgende:
[..]
nu 1 keer refresh en dan moet het goed zijn
volume is nu goed toppie goede muziekquote:Op zondag 16 januari 2011 08:35 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb trouwens geen mic, dus lekker sky radio style radio, maar dan wel met goede muziek
bebrank?quote:
ik ga zelf nog wel een keer een leuke jingle makenquote:Op zondag 16 januari 2011 08:38 schreef Apuleius het volgende:
[..]
O ja! Ik brank van verlangen om de nieuwste jingles te horen.
Ik ga vandaag ook eens mijn best doen om een leuke te maken. Is leuk om te doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:39 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ga zelf nog wel een keer een leuke jingle maken
it's such a perfect dayquote:
ik heb op me eigen site een script van de onz site waar ik de stream aangepast hebquote:Op zondag 16 januari 2011 08:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Hoe gaat dat, dragems, heb je de radio via jouw eigen site doorgelust ofzo?
Baasquote:Op zondag 16 januari 2011 08:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb op me eigen site een script van de onz site waar ik de stream aangepast heb
Handig zeg. Het loopt vlekkeloos. Even voor de wakker worders: De originele stream is momenteel wat grieperig, zeg maar dood, dus we luisteren nu via dragems.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:44 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb op me eigen site een script van de onz site waar ik de stream aangepast heb
wie is er een baas?quote:Op zondag 16 januari 2011 08:47 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Handig zeg. Het loopt vlekkeloos. Even voor de wakker worders: De originele stream is momenteel wat grieperig, zeg maar dood, dus we luisteren nu via dragems.
nee ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |