vooral doenquote:Op zondag 16 januari 2011 08:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aah koffie, knetter is terug.
Denk dat ik nog maar een poosje de laptop over blijf nemen
hoe heet ze echtquote:Op zondag 16 januari 2011 08:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Haha buurman wat doet u nu!
knetter wordt rood
die had ze er af gehaald maar doorzoek haar harde schijf ffquote:Op zondag 16 januari 2011 08:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zie geen naaktfoto's op knetters profiel... beetje jammer
zal even wachten tot ze naar wc ofzo isquote:Op zondag 16 januari 2011 08:19 schreef dragems het volgende:
[..]
die had ze er af gehaald maar doorzoek haar harde schijf ff
Die heb ik dus gemist, was net even roken.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:18 schreef Oerbeer het volgende:
Lol! Die borrelnootjes commercial was echt goed.!
Huh? Leg 's uit?quote:Op zondag 16 januari 2011 08:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hey stukken van die jingle zijn hier gemaakt. van studie twilight
nieuwe geluid op je radio of postalborrelnoot?quote:Op zondag 16 januari 2011 08:23 schreef Apuleius het volgende:
Fraaie jingle. Duidelijk gemaakt door djkoelkast.
Nieuw Moskou geheime zender: Studie Twilight door jan engels.quote:
nieuwe geluid op je radio, borreldinges heb ik gemist.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:24 schreef dragems het volgende:
[..]
nieuwe geluid op je radio of postalborrelnoot?
jup gewoon gejatquote:Op zondag 16 januari 2011 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nieuw Moskou geheime zender: Studie Twilight door jan engels.
is van een kut zender niet van onsquote:Op zondag 16 januari 2011 08:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
nieuwe geluid op je radio, borreldinges heb ik gemist.
Aah, vandaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nieuw Moskou geheime zender: Studie Twilight door jan engels.
quote:Op zondag 16 januari 2011 08:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jongens ik ga er zo weer vandoor.
Zal knetter weer alleen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |