nee niet die serverquote:Op zondag 16 januari 2011 05:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom zou een voorkeur daar naar uit gaan? Het kost alleen maar een extra server, en aangezien ze nu al meerdere malen moeten vragen om op googleads te klikken lijkt het me heel erg onwaarschijnlijk.
Jupsquote:Op zondag 16 januari 2011 05:17 schreef dragems het volgende:
[..]
die ene met jij hebt echt een natte kut. of zo iets
dan heb ik heb gehoordquote:
Zei ik toch.quote:
nopequote:Op zondag 16 januari 2011 05:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoort er nu alweer geluid te zijn?
*luister via de site*
?quote:
http://94.23.28.46:8000/quote:
meestal een cisco router naar switch naar serversquote:Op zondag 16 januari 2011 05:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
?
Een router krijg je neit zomaar in een serverpark, vaak wordt dit aangesloten op een multilayer switch van 48 poorts waar poort 80 allang in use is door een andere webserver. Ik begrijp je redenatie niet echt.
Een multilayer switch is genoeg, daarvoor heb je geen router nodig. Wie claimed die poorten dan in de NAT config? Ik weet vrij zeker dat dit 1 server is, mits deze in een een serverpark staat. En waarshcijnlijk staat dit in een serverpark anders heb je niet zoveel bandbreedte.quote:Op zondag 16 januari 2011 05:20 schreef dragems het volgende:
[..]
meestal een cisco router naar switch naar servers
Voor die cisco hangt doorgaans leuker speelgoed hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 05:20 schreef dragems het volgende:
[..]
meestal een cisco router naar switch naar servers
Er hangt waarschijnlijk niet eens een cisco router, dat zou al dom zijn. En daarvoor hangen junipers ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 05:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor die cisco hangt doorgaans leuker speelgoed hoor
supergeil maar je klinkt wel als een muppetquote:
en als welke dan als ik vragen magquote:Op zondag 16 januari 2011 05:25 schreef dragems het volgende:
[..]
supergeil maar je klinkt wel als een muppet
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op zondag 16 januari 2011 05:23 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Er hangt waarschijnlijk niet eens een cisco router, dat zou al dom zijn. En daarvoor hangen junipers ja.
Lol, dat is hoe Fok het ongeveer heeftquote:
ja sorry kan niet echt een goeie vinden en heb er niet echt zin om een goeie te vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 05:24 schreef EggsTC het volgende:
Dat plaatje slaat niet echt ergens op... niet op deze discussie iig.
quote:Op zondag 16 januari 2011 05:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ja sorry kan niet echt een goeie vinden en heb er niet echt zin om een goeie te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |