elke gek z'n gebrek.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:43 schreef 3rdRock het volgende:
Tis ain't a lovesong. ik kan er niks aan doen, maar ik vind het een mooi nummer.
en limit to your love vind ik ook gaaf!quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef oh-oh het volgende:
Plundra!
Zo die Dazzled Kid vind ik ff 10 keer niks trouwens.
Echt hequote:Op zondag 16 januari 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Die Flirt gast doet me aan Jokertje denken![]()
Ja , alleen dan een verstaanbare versiequote:
ah, je hebt je bed weer verlaten? goedemiddag!quote:
goedeMIDDAG!quote:
Neequote:Op zondag 16 januari 2011 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, je hebt je bed weer verlaten? goedemiddag!
maak me gek! succes met leren alvastquote:Op zondag 16 januari 2011 13:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
NeeIk wacht even tot ik kan douchen, daarna even studeren voor tentamen van morgen.
Dankje! Zal wel goed komen hoor, het is een tentamen over argumenteren en dat is 1. niet zo moeilijk en 2. heb ik exact dezelfde stof al eens gehad op mijn vorige opleiding en toen een 7 gehaaldquote:Op zondag 16 januari 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maak me gek! succes met leren alvast
It's OK!quote:Op zondag 16 januari 2011 13:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dankje! Zal wel goed komen hoor, het is een tentamen over argumenteren en dat is 1. niet zo moeilijk en 2. heb ik exact dezelfde stof al eens gehad op mijn vorige opleiding en toen een 7 gehaaldGa er niet teveel tijd en moeite aan besteden.
Zeer geslaagdquote:
Heb ik gemistquote:Op zondag 16 januari 2011 09:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat begint niet, dat is er al.
Wat een faal.
En die biertweet van Domien ook
Ooh dat had ik ff gemist, heb het net gelezen, klinkt tofquote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef -Hans- het volgende:
oh-oh / cindie![]()
[..]
Zeer geslaagd. Pagina terug heb ik het e.e.a. erover geschreven. Zometeen even wat beelden checken en reacties teruglezen en ik hoop dat er al wat recensies online staan. Even nagenieten
. Wat een weer trouwens! Misschien zometeen even een stukje wandelen/fietsen. Zon
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |