Ik heb er 1 gekend die echt tof was maar voor de rest zijn het schuwe niet lusterende eigenwijze beesten.quote:
Of ze moeten jou gewoon nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er 1 gekend die echt tof was maar voor de rest zijn het schuwe niet lusterende eigenwijze beesten.
iggy en ziggyquote:
Helaas wel want ze komen dichtbij genoeg dat ik rooie jeukende ogen krijg.quote:
Hoe was het gister op je werk afgelopen trouwens ?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:53 schreef littledrummergirl het volgende:
terug van mn worst en kaas feestjewas toch wel gezellig
Geen last van jeukende ogen door honden?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helaas wel want ze komen dichtbij genoeg dat ik rooie jeukende ogen krijg.
Doe mij maar een hond
nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:56 schreef kres het volgende:
[..]
Hoe was het gister op je werk afgelopen trouwens ?
Wel of niet gedaan ?
Tja, de ene frustratie maakt plaats voor de andere?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is er veranderd, eerder vanavond nog welik wilde je nog wel helpen
Goed he, ik zou eigenlijk een speciale tag moeten hebbenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, de ene frustratie maakt plaats voor de andere?![]()
Oh en wat ben je toch een behulpzaam, nobel man
Goh wat netjes...quote:
Alleen bij langharige honden, wat goed uitkomt want iedereen in mijn omgeving heeft een bulldog.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Geen last van jeukende ogen door honden?
Soort van waarschuwingslabel?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed he, ik zou eigenlijk een speciale tag moeten hebben
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Dus we kunnen zo een ambulance jou kant op sturen ?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |