Ik zou zoiets dus wel onthoudenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
1 van de 2 was het... In de auto.. Nee.. Restaurantje.. Dan moet het Engel geweest zijn
Net zei je nog dat je mensen niet speciaal noemtquote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan Peu geen ongelijk geven trouwens
dan ben je iig 'speciaal'quote:
Yes!quote:[..]
Ik ga nu wel blozen hoor gek
Nee, dat klopt ook.. Maar als er iemand was die ik zo zou noemen..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Net zei je nog dat je mensen niet speciaal noemt
Heuj!quote:
quote:[..]
Yes!I made you blush
Ja, nee, nou hoeft het niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 03:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook.. Maar als er iemand was die ik zo zou noemen..
Dan sta je toch wel bij de genomineerden![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heuj!
Ik deed net wel speciaal voor jou mijn befaamde lachjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik ga echt dood om je spoilerquote:
Mjah, dat ligt meer aan de omgang etc.. Kan ik ook niet helpenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nee, nou hoeft het niet meer
En serieus hoorIk ken je echt niet zo goed. Als jij me speciaal noemt is het bijna eng.
Peu kent me wel goed genoeg
Is goed hoor, welke idioot zegt dat dan ookquote:Op zondag 16 januari 2011 03:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga echt dood om je spoiler
Ik ga even tot 10 ademen, goed?
Peu haalt wel vaker spreekwoordelijke dingen door elkaarquote:Op zondag 16 januari 2011 03:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga echt dood om je spoiler
Ik ga even tot 10 ademen, goed?
Ja, maar mijn geheugen is apart he, dat vertelde ik daarstraks op MSN alquote:Op zondag 16 januari 2011 03:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou zoiets dus wel onthoudenen ik heb een kop als een zeef
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aww, das toch nergens voor nodig?![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopen![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 03:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dude. echt. ik lach zo hard dat de tranen over mn wangen lopen![]()
Goed bezig! Veul beter dan een sippe Yukiquote:
Dat kan ik niet garanderen.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Goed bezig! Veul beter dan een sippe Yuki![]()
Als ze maar wel gewoon blijft ademen that is..
Peanut van Jeff Dunham?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat kan ik niet garanderen.
Ik ben nu Peanut aan het kijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |