Ja "To hot to handle"quote:
en nu ga je dood?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Zit er garnaal in kroepoek ja?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
ben zo wastedzit n zak kroepoek weg te vreten terwijl ik allergisch ben voor garnalen
Doe eens niet!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
Stop daar eens mee danquote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef littledrummergirl het volgende:
neuhquote:
Hoop t voor je.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neuhn boel kotsen meestal, maar als ik zo naar bed ga gebeurt er miss wel niks
dat is dan meer overgevoelig dan allergisch lijkt mequote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Je kan ook niet zonder ons he?quote:
Door de drank ga je misschien sowieso al wel kotsenquote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonaldsquote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Is gemaakt van resten van schaal en schelpdieren.
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonalds
living on the edgequote:Op zondag 16 januari 2011 03:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast welquote:
Zo als alles bij mcdonalds bedoel je ?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wist ik niet, vond het altijd naar niks smaken...zoals de sla bij mcdonalds
Was jij het niet die daar met regelmaat at?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?
Ja, de cola smaakt naar water.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
smaakt er uberhaupt iets bij mcdonalds?
Ohh ik dacht dat je dat heb gezegd..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd naar bed te gaan hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |