Wat onaardig zeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Floxcie het volgende:
Ga weg, FOK! is van ons. Stelletje nakkers.
ik hooppe jullie steft tydens kesst kkgekk
jullie zijn de lull ouwee als ik nie voo maandag zip heb
geef ik jullie aan kk wouss en ben jullie de lul ik weet alles jullie adres naam alless kk kneusjes
Dit dus. Ik ben op zoek naar liefde. Nu al vele jaren..maar de ware liefde heb ik nog steeds niet gevonden..misschien volg ik het juiste pad niet en moet ik eens een zijweg nemen om die juiste persoon te vinden. Ik ga me aanmelden bij een datingsite.quote:
Ik hoorde laatst dat er een datingsite is die 250 euro per 6 maanden kost. Da's toch niet te gleuveh!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ben op zoek naar liefde. Nu al vele jaren..maar de ware liefde heb ik nog steeds niet gevonden..misschien volg ik het juiste pad niet en moet ik eens een zijweg nemen om die juiste persoon te vinden. Ik ga me aanmelden bij een datingsite.
Van je moeder?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Dat is een krabbel die ik ontving op kerst.![]()
![]()
Dat is voor mensen die serieus op zoek zijn. Niet dat iedereen zich zomaar kan aanmelden en gaat lopen fucken.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er een datingsite is die 250 euro per 6 maanden kost. Da's toch niet te gleuveh!
Maar toch, dan ben je een jaar lid, ¤500,- verder en nog alleen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die serieus op zoek zijn. Niet dat iedereen zich zomaar kan aanmelden en gaat lopen fucken.
Zie het als extra stimulans. Zo doe je meer je best om zo snel mogelijk de liefde van je leven te vindenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar toch, dan ben je een jaar lid, ¤500,- verder en nog alleen.Keihard genaaid.
Vooral die slogan spreekt mij erg aanquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Chloroform het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische banner trouwens. Werkelijk waar, fan-tas-tisch.
Dat 'enzo' is echt geweldig. Het geeft een mysterieuze air aan het hele gebeuren. Zo van, gezellige gesprekken ENZO winkwinknudgenudge..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral die slogan spreekt mij erg aan
Hoi, wil je privé?quote:
Een echte brain teaser..mensen gaan nadenken over wat dat 'enzo' nou precies inhoudt. Ik kan vannacht niet meer slapen denk ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat 'enzo' is echt geweldig. Het geeft een mysterieuze air aan het hele gebeuren. Zo van, gezellige gesprekken ENZO winkwinknudgenudge..
Als ik an kusjes krijgquote:
Dat heeft denk ik ook met de foto te maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een echte brain teaser..mensen gaan nadenken over wat dat 'enzo' nou precies inhoudt. Ik kan vannacht niet meer slapen denk ik
Zoveel je maar wilt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |