Ik weet het zeker zelfs omdat het ter sprake is gekomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan heb je wel een hele hoge dunk van jezelf
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil ook dronken worden maar die port is zo fucking zoet, echt lastig weg te krijgen na een paar slokken
Helemaal mee eens. Ook dat laatste.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dan had ik niet getwijfeld, ik heb deze beslissing in een week genomen en het is echt mn beste beslissing van de afgelopen 3 jaar.
Overigens zou een eventuele relatie me nu niet (meer) tegenhouden, als iemand me echt zo leuk vind, moet ze maar mee.
Het voordeel van dat zo hard stellen, is dat je meteen de mogelijkheid tot een relatie blokkeert. Iets wat ik heel bewust doe op het moment, ik wil 100% vrij weg gaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een beetje makkelijk. Eigenlijk.
Ja, zie je nu hoe naief ik ben?quote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet je mousserende wijn met creme de cassis proberen
JIJ WAS IN DE STAIRWAY!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Ludootje het volgende:
¡hola!
Zojuist even bij 'geheim' concert Guus Meeuwis geweest, was leuk.
Ohh we hebben nog een link ..quote:
Dacht dat ik nog whiskey had staan, maar helaas, dan maar verder met bierquote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Gasol het volgende:
[..]
Ik wil ook dronken worden maar die port is zo fucking zoet, echt lastig weg te krijgen na een paar slokken
Je kan emigreren om te vluchten, maar je kan ook gewoon emigreren vanwege het avontuur..... Dat heeft niks met egoisme te maken....quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet het zeker zelfs omdat het ter sprake is gekomen.
Waarom vluchten? Het is een oerinstinct gebaseerd op puur egoisme maar daar hoef je niet aan toe te geven.
The monkey sandwich bandquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Ludootje het volgende:
¡hola!
Dat is dus iets andersquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het voordeel van dat zo hard stellen, is dat je meteen de mogelijkheid tot een relatie blokkeert. Iets wat ik heel bewust doe op het moment, ik wil 100% vrij weg gaan.
Stairway Utrechtquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Ludootje het volgende:
¡hola!
Ik heb het ook over een normale vriend die dat altijd doet. Niet over jou.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik heb niet m'n msn altijd aan!
nee hoor, ik ook nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:05 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb overigens niemand van Singles op MSN![]()
Ben ik nu slecht?
Jij hebt een koopwoning? Dat maakt het wat lastiger, maar als dat ook het enige is...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ook dat laatste.
Maar goed, soms blijft het wel een lastige keuze....
quote:
Je zei iemand van fok die altijd z'n msn aan lietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het ook over een normale vriend die dat altijd doet. Niet over jou.
Wat een broodje aap verhaalquote:Op zondag 16 januari 2011 02:04 schreef Ludootje het volgende:
¡hola!
Pssst.. Het was een "geheime" concert..quote:
Blijkbaar toch niet zo geheimquote:Op zondag 16 januari 2011 02:06 schreef kres het volgende:
[..]
Pssst.. Het was een "geheime" concert..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |