quote:
trustequote:
Wij geven jou niet de doodstrafquote:Op zondag 16 januari 2011 01:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik veel, kom niet zo veel meer hier. en al geven ze me de doodstraf hier in dit topic, Geef er niks om
Mwa misschien wel iets beter, maar nog zeker niet ideaal, moet echt even naar een psychiater of psycholoog...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
That's the spirit! Hoe is ie, beterende hand al een beetje?
Ja dat zuigt en het zuigt niet.. Ik heb het hier zeker niet slecht maar je vraagt je ook altijd af hoe had ik het daar kunnen hebben.. ..quote:
In geval van de kleine man van missb denk ik bijvoorbeeld aan familie.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Das toch ook voor veel mensen een reden dat ze juist willen emigreren?
En je gaat dus niet vertellen waar je vandaan komt?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dat zuigt en het zuigt niet.. Ik heb het hier zeker niet slecht maar je vraagt je ook altijd af hoe had ik het daar kunnen hebben.. ..
Maar goed.. Ik ben hier opgegroeid en doe hier met de maatschappij mee en dat vind ik prima..
Gewoon in algemene zin, ik ken deze situatie niet maar normaal gesproken wil een vadr wel zijn kind blijven zien ja...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die vader van het kind van missb? Das toch die eikel die hier af en toe komt? Fuck him!
Ik kan me jou niet in een Burka voorstellenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader had vroeger de kans om in het Hilton in de verenigde arabische emiraten te werken, hebben ze toen om ons niet gedaan. Vind ik nog jammer
Heb je nu al wel een afspraak dan? Duurt ook lang weer he.. maar fijn dat er iets van een stijgende lijn inzit iig.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel iets beter, maar nog zeker niet ideaal, moet echt even naar een psychiater of psycholoog...
Missb in een burkaquote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
Mijn vader had vroeger de kans om in het Hilton in de verenigde arabische emiraten te werken, hebben ze toen om ons niet gedaan. Vind ik nog jammer
Alcohol is daar toch verboden? of is dat één van die andere staten.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef missbehavin het volgende:
Ah dan waren we vroeger een beetje gelinkt. Mijn papa is sloveen.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:52 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dat zuigt en het zuigt niet.. Ik heb het hier zeker niet slecht maar je vraagt je ook altijd af hoe had ik het daar kunnen hebben.. ..
Maar goed.. Ik ben hier opgegroeid en doe hier met de maatschappij mee en dat vind ik prima..
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan me jou niet in een Burka voorstellen
Wat is het nou?quote:
Ik zit ook al maanden te denken aan emigreren en een deel van mij vind het lastig omdat ik dan familie en vrienden moet achterlaten.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
In geval van de kleine man van missb denk ik bijvoorbeeld aan familie.
Als missb uit Deventer weg zou gaan naar, pak m beet, Den Haag ofzo... Dan kan hij zijn opa & oma gewoon nog zien, zijn vader ook, geen probleem.
Gaat ze echter naar Spanje (oid), dan is dat toch een stuk moeilijker.
Oh ik vatte het op als een ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je gaat dus niet vertellen waar je vandaan komt?
Ohh my badquote:Op zondag 16 januari 2011 01:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
En je gaat dus niet vertellen waar je vandaan komt?
Er zijn van die dagen dat zo'n ding me verdomde handig lijkt.quote:
We hebben een soort van een link..quote:Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dan waren we vroeger een beetje gelinkt. Mijn papa is sloveen.
*flikkert een tafellaken over missb*quote:
Het lijkt me een onding, vooral op de fietsquote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat zo'n ding me verdomde handig lijkt.
Ik blijk je steeds beter te leren kennenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat zo'n ding me verdomde handig lijkt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh my bad![]()
Je had het idd goed
Bosnie.. Sarajevo om precies te zijn..
Ik was nieuwsgierigquote:Op zondag 16 januari 2011 01:55 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh my bad![]()
Je had het idd goed
Bosnie.. Sarajevo om precies te zijn..
Ik had sowieso komende woensdag een afspraak met mijn eigenlijke arts. Maar mijn casemanager zou deze vervroegen bij een andere psychiater. Maar daar heb ik niks meer van gehoord. Dus ik ga er vanuit dat de afspraak van woensdag gewoon doorgaatquote:Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heb je nu al wel een afspraak dan? Duurt ook lang weer he.. maar fijn dat er iets van een stijgende lijn inzit iig.
Ik fiets toch amper.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lijkt me een onding, vooral op de fiets
Mja. En dit is voor mij dus zo'n beetje het enige wat me nog tegenhoud...quote:Op zondag 16 januari 2011 01:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zit ook al maanden te denken aan emigreren en een deel van mij vind het lastig omdat ik dan familie en vrienden moet achterlaten.
Maar toen zei er iemand tegen mij: Zouden je familie en vrienden ook blijven vanwege jou?
Dus sinds die opmerking houdt dat mij niet meer tegen.... Kansen moet je pakken....
Ik heb nog 2 niet-fokkers onlinequote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef PeuRac het volgende:
Damn, hoe triest is je msn lijst trouwens als op 1 iemand na, er alleen maar Fokkers online zijn bij je?
Geen last vanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef PeuRac het volgende:
Damn, hoe triest is je msn lijst trouwens als op 1 iemand na, er alleen maar Fokkers online zijn bij je?
Net zo triest als die van mijquote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef PeuRac het volgende:
Nou ja, bij deze: denk je nou echt dat er familieleden en/of vrienden in Nederland zouden blijven speciaal voor jou?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja. En dit is voor mij dus zo'n beetje het enige wat me nog tegenhoud...
Als je een keer bent geweest, is het veel makkelijker.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Dat zei ik net dus ook al.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze: denk je nou echt dat er familieleden en/of vrienden in Nederland zouden blijven speciaal voor jou?
Ben ooit niet verder gegaan met sollicitatie bij marine vanwege relatie, nog steeds spijt vanquote:Op zondag 16 januari 2011 01:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Huh?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's een mooie stad. Oef wat ben ik daar eens uit mijn plaat geweest zeg
quote:
Scheermesjes nodig?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij alleen maar fokkers online, ik ben triest, ik ga maar krassen
Grappig wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Krasjes zijn een beetje jammer. Echt diep snijden is veel leuker!quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb ook maar 1 iemand online, de rest zijn allemaal online mensjes, maar niet alleen van FOK!. En die ene die online is, is er dan ook nog zo een die gewoon altijd zijn MSN aan laat.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:57 schreef PeuRac het volgende:
quote:Op zondag 16 januari 2011 01:56 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik blijk je steeds beter te leren kennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |