Je wordt gewoon door een newb naar bed gestuurd, ik zou er wat van zeggenquote:
Ach, zet je hem te koop en als jij weg bent, kunnen je ouders ofzo toch de verkoop doen als er een reactie komt?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is een aparte uitvoering van een op zich niet heel bijzonder model, maar daardoor loopt de prijs wel wat op. Gemiddeld staan ze wat langer te koop.
En toch weiger ik nog altijd om een account aan te makenquote:
Ach, Facebook is helemaal kansloosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch weiger ik nog altijd om een account aan te maken
Als ik naar Canada ga, neem ik em mee, daar is die van mij 10x zoveel waardquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, zet je hem te koop en als jij weg bent, kunnen je ouders ofzo toch de verkoop doen als er een reactie komt?
Hoeft je dus niet tegen te houden die auto. Daarnaast, als je naar Canada wilt, gemiddelde tijd voor vergunning (als je die al krijgt) is bijna een jaar... Dus je hebt nog ff
Wij twitteraars blijven bidden dat je je ooit bij ons zult voegenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je kan alleen auto's meenemen naar Canada die daar nooit verkocht zijnquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik naar Canada ga, neem ik em mee, daar is die van mij 10x zoveel waarden ik kan em gratis importeren omdat ik emigreer.
Helaas voor jullie danquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wij twitteraars blijven bidden dat je je ooit bij ons zult voegen
Wat een stomme regelquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan alleen auto's meenemen naar Canada die daar nooit verkocht zijn
Deze uitvoerig is daar nooit geleverd met deze motor, dus het magquote:Op zondag 16 januari 2011 02:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je kan alleen auto's meenemen naar Canada die daar nooit verkocht zijn
Grappige opmerking ditquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En Patrick Kicken praat ik soms mee
Wat voor een heb je?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vond ik ook, want ik wilde mijn trouwe BMW meenemen....
Een trouwe BMW? Die bestaat nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vond ik ook, want ik wilde mijn trouwe BMW meenemen....
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Een trouwe BMW? Die bestaat niet
Ga jij eens heel snel doen wat je al een week moet doen, trouwensquote:
Wil kenen elkaar el een tijde..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je wordt gewoon door een newb naar bed gestuurd, ik zou er wat van zeggen
En hier ben je nieuw, dus..quote:
Truste Bosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel slapen, of misschien eerst nog wat hoofdstukken lezen
Waar was jij toen ze wou knuffelen!quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hier ben je nieuw, dus..![]()
Gewoon lief zijn tegen MeMo
Als het vanavond was, dan was ik werken..quote:
Reageer nou eens een keer niet alsof iedere vrouw hier je persoonlijk bezit is...alsof ze zelf niet voor zichzelf op kunnen komen...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hier ben je nieuw, dus..![]()
Gewoon lief zijn tegen MeMo
Neem het nou eens niet allemaal zo serieusquote:Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Reageer nou eens een keer niet alsof iedere vrouw hier je persoonlijk bezit is...alsof ze zelf niet voor zichzelf op kunnen komen...
Van mij moet je niks hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Truste Bosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel slapen, of misschien eerst nog wat hoofdstukken lezen
Als scheenbeschermer zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem het nou eens niet allemaal zo serieus![]()
Ik wil ook wel een keer voor jou opkomen hoor
Welterustenquote:
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..quote:
Hou eens op,ik gooi net de popcorn in de magnetronquote:
Ik niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..
Als mijn glas zo leeg is wel jaquote:
En eten,drinken,poepen,plassen,slapen...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..
Als het goed is gooi je mais in de magnetron...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hou eens op,ik gooi net de popcorn in de magnetron
Das allemaal vrije keus.. Dat het niet gezond is het niet te doen.. tjah..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
En eten,drinken,poepen,plassen,slapen...
Scherpquote:Op zondag 16 januari 2011 02:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het goed is gooi je mais in de magnetron...
En haal je er popcorn uit.
Amper, ik ben d'r een beetje aan het overspoelen met mijn hersenspinsels, arme Yukiquote:
Nee, logica.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |