Heb jij Tong80 in je msn?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Bos81 het volgende:
van de 7 onliners zijn er 3 fokkers, waaronder Tong
Niet doenquote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Memento-Mori het volgende:
bij mij alleen maar fokkers online, ik ben triest, ik ga maar krassen
Iedereen die dat soort gesprekjes met mij probeert te voeren blokkeer ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef ArTiC het volgende:
Al maanden geen msn meer, heerlijk dat gebrek aan geforceerde 'hoe gaat het?' gesprekjes
Ja.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou ja, bij deze: denk je nou echt dat er familieleden en/of vrienden in Nederland zouden blijven speciaal voor jou?
Ja en soms hebben we best wel goede gesprekkenquote:
* Spezza19 heeft al een keer in Dublin gewoond en in London...... als ik het geld danwel werk had, zou ik het zo weer doen denk ik ....quote:Op zondag 16 januari 2011 01:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je een keer bent geweest, is het veel makkelijker.
De 1e keer heb ik ook maanden lopen twijfelen, tot ik ineens moest omdat ik bleek te zijn aangenomen
Tong is dronken aan het worden, hij was zo vriendelijk dat even over msn te delen met mij.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik was bij vriendenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong is dronken aan het worden, hij was zo vriendelijk dat even over msn te delen met mij.![]()
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Gasol het volgende:
[..]
Iedereen die dat soort gesprekjes met mij probeert te voeren blokkeer ik
Das nie waarquote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook maar 1 iemand online, de rest zijn allemaal online mensjes, maar niet alleen van FOK!. En die ene die online is, is er dan ook nog zo een die gewoon altijd zijn MSN aan laat.
Heb nog geen fokkers in msn, maar ook geen leuke mensen online, dus nog steeds kansloosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:00 schreef Bos81 het volgende:
Mja...die uitwerking schijn ik te hebben op mensenquote:
Je bent eng ja. Brrrrquote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja...die uitwerking schijn ik te hebben op mensen
Ooh, dan had ik niet getwijfeld, ik heb deze beslissing in een week genomen en het is echt mn beste beslissing van de afgelopen 3 jaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 heeft al een keer in Dublin gewoond en in London...... als ik het geld danwel werk had, zou ik het zo weer doen denk ik ....
Nieuwe vrienden zijn zo gemaakt
* missbehavin denkt er sterk over YipYip flink te gaan mijdenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef YipYip het volgende:
[..]
Mja...die uitwerking schijn ik te hebben op mensen
Met dubbele tong?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tong is dronken aan het worden, hij was zo vriendelijk dat even over msn te delen met mij.![]()
Ik wil ook dronken worden maar die port is zo fucking zoet, echt lastig weg te krijgen na een paar slokkenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel een beetje makkelijk. Eigenlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dan had ik niet getwijfeld, ik heb deze beslissing in een week genomen en het is echt mn beste beslissing van de afgelopen 3 jaar.
Overigens zou een eventuele relatie me nu niet (meer) tegenhouden, als iemand me echt zo leuk vind, moet ze maar mee.
Moet je daar nog over nadenken?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin denkt er sterk over YipYip flink te gaan mijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |