HIJ moet JOUW excuses aanbieden?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laat em eerst mijn excuses maar eens aanbieden
Mijn kat blijft achter bij mn huisgenoten die net zoveel om hem geven als ikquote:Op zondag 16 januari 2011 02:42 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Enige waar ik echt mee zit, is mijn katten... die kunnen zo mee naar Canada, hoeven niet in quarantaine ofzo... maar mijn neef in Canada waar ik dan in het begin zou wonen is allergisch... dus ze kunnen niet meteen mee...
Ja, ik moet nu eens weer emigreren enzoquote:
Ja ik snap het....quote:Op zondag 16 januari 2011 02:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben een beetje opgewonden (en nee, niet op die manier) dus dat lukt nog niet.
Je snapt me nietquote:Op zondag 16 januari 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik moet nu eens weer emigreren enzo
Ik kan echt niet zonder m'n katten.... niet lang tenminste....quote:Op zondag 16 januari 2011 02:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn kat blijft achter bij mn huisgenoten die net zoveel om hem geven als ik
ik zie emquote:
+1 ...maar dan met mn eigen kattenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder m'n katten.... niet lang tenminste....
Ik ga em wel missen, maar ach, er zijn veel meer mensen die ik achter laat die ik meer ga missen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik kan echt niet zonder m'n katten.... niet lang tenminste....
Das lief van je om te zeggenquote:Op zondag 16 januari 2011 02:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga em wel missen, maar ach, er zijn veel meer mensen die ik achter laat die ik meer ga missen.
Zeg maar gerust een topic volquote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef kres het volgende:
Ohh we hebben hier paar kattenliefhebbers...![]()
Ik heb er ook 2
Ze heeft een varken...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef kres het volgende:
[..]
Ja ik snap het....
Vind jou echt een kat iemand..Gewoon een beestje die bij je in bed kruipt waar je je verhaal aan kwijt kan..
Nee hoor. JoeBravo houdt niet van katten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. JoeBravo houdt niet van katten.Wat? Hoe kan dat nou?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe er wat aan!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee hoor. JoeBravo houdt niet van katten.Ik ook niet, dakhazenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Boeiend, varken pwnt katten.quote:
Hij heeft er gewoon niks meequote:Op zondag 16 januari 2011 02:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat? Hoe kan dat nou?!
Doe er wat aan!
De enige keer dat ik een kat wel kon schieten was toen er eentje met z'n nageltjes uit over 't dak van m'n Swift ging paraderen toen ie net een paar dagen nieuw wasquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een kat wel kon schieten was toen er eentje met z'n nageltjes uit over 't dak van m'n Swift ging paraderen toen ie net een paar dagen nieuw was
Waarom ik? Jij bent vriendjes met Joe enzoquote:Op zondag 16 januari 2011 02:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft er gewoon niks mee
En doe er lekker zelf wat aan
Moet ik nou weer een opmerking over je lengte maken?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De enige keer dat ik een kat wel kon schieten was toen er eentje met z'n nageltjes uit over 't dak van m'n Swift ging paraderen toen ie net een paar dagen nieuw was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |