Reageer nou eens een keer niet alsof iedere vrouw hier je persoonlijk bezit is...alsof ze zelf niet voor zichzelf op kunnen komen...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En hier ben je nieuw, dus..![]()
Gewoon lief zijn tegen MeMo
Neem het nou eens niet allemaal zo serieusquote:Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Reageer nou eens een keer niet alsof iedere vrouw hier je persoonlijk bezit is...alsof ze zelf niet voor zichzelf op kunnen komen...
Van mij moet je niks hoorquote:Op zondag 16 januari 2011 02:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En toch weiger ik nog altijd om een account aan te maken
Truste Bosquote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga wel slapen, of misschien eerst nog wat hoofdstukken lezen
Als scheenbeschermer zeker?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem het nou eens niet allemaal zo serieus![]()
Ik wil ook wel een keer voor jou opkomen hoor
Welterustenquote:
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..quote:
Hou eens op,ik gooi net de popcorn in de magnetronquote:
Ik niet meerquote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..
Als mijn glas zo leeg is wel jaquote:
En eten,drinken,poepen,plassen,slapen...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Scheelt dat niemand ooit iets moet.. Behalve belasting betalen dan..
Als het goed is gooi je mais in de magnetron...quote:Op zondag 16 januari 2011 02:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hou eens op,ik gooi net de popcorn in de magnetron
Das allemaal vrije keus.. Dat het niet gezond is het niet te doen.. tjah..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
En eten,drinken,poepen,plassen,slapen...
Scherpquote:Op zondag 16 januari 2011 02:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als het goed is gooi je mais in de magnetron...
En haal je er popcorn uit.
Amper, ik ben d'r een beetje aan het overspoelen met mijn hersenspinsels, arme Yukiquote:
Nee, logica.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |