Om 23:38?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
Zo, even 2 broeken en een trui gestreken
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijkenquote:
Niet iedereen gooit lege flessen onder zijn bureauquote:
Je kan het morgen maar aan moeten trekkenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijken
staan bij mij gewoon op tafelquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet iedereen gooit lege flessen onder zijn bureau
Ik heb ook net een was aangezetquote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef crv het volgende:
[..]
blijft een belachelijk tijdstip om op zaterdach avond laat te gaan strijken
Truste lieffiequote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Geen kwartet en niet strijken
Ik ga slapen
Sweet dreamsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
och dat zie je wel vakerquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
Zwabber:
[..]
Hij heeft het trouwens over Nirvana en RHCP.
c_aquote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen
Doe symphonic eens helpen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
och dat zie je wel vaker![]()
en de moeilijkheidsgraad van nirvana nummers ligt dan niet echt hoog, maar mensen als John Frusciante en Flea zijn zeker geen prutsers
electronische muziek is zo achterlijk makkelijk te maken, het moeilijkste daar is om nog origineel te zijn, er is zoveel bagger gemaakt
ik ga niet eens de moeite doen om daar verder op te reageren, arguing on the internet en zulks
Linkquote:
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb een keer om 3 uur 's nachts mijn huis van onder tot boven gedaan
Ik heb ze er niet over gehoordquote:
Dan stoort niemand jequote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
Ik heb een keer om 3 uur 's nachts mijn huis van onder tot boven gedaan
ik dacht dat ik teveel op hadquote:
Preciesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |