quote:Dat heb ik wel eens bij allemaal, bij eliane het vaakst.
Op zaterdag 15 juni 2002 01:28 schreef JvS het volgende:
in principe is alles aan seinfeld leuk. Kramer Jerry maar ook george (hoewel licht tenenkrommend soms).
quote:Vooral die kop van Kramer was erg mooi, die zag het wel zitten.
De achterstevoren aflevering is trouwens ook ontzettend gaaf, met als laatste de verhuizing van Jerry naast Kramer en de kennismaking tussen die twee...
quote:Daarna wordt het hard minder een meer een soort van soap
Friends is trouwens ook leuk. Vooral seizoen 3 (volgens mij) vind ik erg erg leuk. De aflevering waarin Chandler een nieuwe huisgenoot krijgt in ieder geval. Die rulet echt zoooooooooooooo hard
.
quote:nee van iets als Seinfeld zou ik de echte dvd's willen hebben. Van Friends niet eens de rips.
Toch is Seinfeld veel en veel cooler.. en als dat nou op DVD uitgebracht zou zijn.... dan had ik daar nu mooie rips van kunnen hebben
quote:De poll is al een tijdje geleden opgedoekt hoor
Op donderdag 3 juli 2003 20:51 schreef ljurk9 het volgende:
Seinfeld natuurlijk
quote:DUS?
Op donderdag 3 juli 2003 20:55 schreef Wolve000 het volgende:[..]
De poll is al een tijdje geleden opgedoekt hoor
SEINFELD
[Dit bericht is gewijzigd door uberlamer op 14-10-2003 09:25]
quote:je hebt Seinfeld dus nog nooit gezien, kan ik hieruit opmaken.
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:24 schreef uberlamer het volgende:
het is beide domme voorspelbare humor......alleen conformisten kijken naar deze serie's......
quote:Mmmm.......
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:40 schreef Robertje het volgende:
Friends is klef. Alleen Joey en Chandler zijn grappig maar om daar tv voor te kijken....
In Seinfeld vind ik niemand grappig. Ik zit daar naar te kijken en ik zit gewoon te wachten tot het gedaan is. Ik vind het uitermate saai en middelmatig.
Geef mij maar Britse komedie. Dat is tenminste echt intelligent. Niet dat Amerikaanse pseudi-intelligent.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:30 schreef RijstNatie het volgende:
friends is een domme truttige kinder serieSEINFELD rules the world.
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 22:30 schreef RijstNatie het volgende:
friends is een domme truttige kinder serieSEINFELD rules the world.
Friends vind ik altijd een beetje flauw. Bovendien ben ik ook erg afgeknapt op de motivatie van de spelers om te blijven spelen: geld, geld en nog meer geld. Ik boycot het nu maar.
Maar ook objectief kijkend naar beide series, vind ik persoonlijk Sienfeld gewoon veel beter.
Friends is wel leuk enzo, maar dat is meer van dat soort humor dat in het geheel geen nadenken vereist. Is ook een doelgroep voor. Niks mis mee.
quote:Hieruit mag ik begrijpen dat jij er niet naar kijkt?
Op dinsdag 14 oktober 2003 09:24 schreef uberlamer het volgende:
het is beide domme voorspelbare humor......alleen conformisten kijken naar deze serie's......
Echt duidelijk. Seinfeld is zo veel meer dan Friends.
Friends is natuurlijk ook hardstikke leuk. Alleen niet op de manier van Seinfeld, met z'n prachtige personages (Soup Nazi), de bijzondere en knap bedachte verhaallijnnen, gestoorde situaties en allerlei leuke momenten. Woorden als spongeworthy, close talker, festivus en nog veel meer roepen gewoon spontaan weer de beelden bij je op. Iedereen weet ook waar je het over hebt.
Dat maakt het herkenbaar, zo gewoon, maar oh zo leuk!!
quote:Als je van oppervlakkige onderbroeken-lol-humor houdt dan moet je vooral Friends kijken. Voor een wat intelligentere variant volstaat Seinfeld.
Op dinsdag 14 oktober 2003 23:39 schreef FallenAngel666 het volgende:
Friends.
Seinfeld heeft geen humor, dodelijk saai, onleuk.
Friends is al 10 jaar lang ''humoristisch'' gezeik over liefde en relaties.
en na 3 jaar had ik dat wel gezien eigenlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |