Dat had ik altijd met wiskunde.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
dat ik het hele fucking dictaat snap en het dan zelf ga doen en niets meer snap. WTF.
Waarom zou je tegen iemand zeggen ik bel je, terwijl je tegen hem/haar praat?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het is een laptop van Apple. Meer niet. Het heeft dezelfde werking. Net zoiets zeggen als: ik bel je even met mijn iPhone. Gawd het is je GSM/Mobiele telefoon/Handy/portable of whatever. Kap nou eens met die onvervalste aandacht.
Nou dat dus, mijn macbook kostte 899 euro. Wat interessant. Menig laptopje van Sony is duurder.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nee het is zo van woeee ik heb geld hoewel mijn laptop duurder is dan een macbook
Ow ja inderdaad, jij praat alleen met mensen via telefoon/internet en niet op straat.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Waarom zou je tegen iemand zeggen ik bel je, terwijl je tegen hem/haar praat?
Posted from mij HTC Magic.
ik wil hem niet nog een keer verneuken. vorige keer nauwelijks geleerd en toen had ik een 4, moet ik nu met leren toch wel een 6 kunnen halenquote:Op zondag 16 januari 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat had ik altijd met wiskunde.
Zo dacht ik ook altijd. Het werkt wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik wil hem niet nog een keer verneuken. vorige keer nauwelijks geleerd en toen had ik een 4, moet ik nu met leren toch wel een 6 kunnen halen
nou dat hoop ik want ik weet oko niet wat ik de vorige keer fout had gedaanquote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd. Het werkt wel.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
nou dat hoop ik want ik weet oko niet wat ik de vorige keer fout had gedaan
Nou ja, zonder leren zou een 6 ook wel kunnen toch.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook altijd. Het werkt wel.
Ligt aan het vak.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ja, zonder leren zou een 6 ook wel kunnen toch.
Ik lach niet. Ik vind het dom dat je niet bent wezen inkijken.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja kan je lachen maar het niet verdomme KUT
ja ik ook maar ik dacht dat komt nog wel maar eh ja vergeten dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik lach niet. Ik vind het dom dat je niet bent wezen inkijken.
Ja dat zou ik ook doen. Gelukkig heb ik alles in een keer gehaald.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja ik ook maar ik dacht dat komt nog wel maar eh ja vergeten dus.
kutliedquote:Op zondag 16 januari 2011 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Dude, Diplo. Ken je de reclame van de Blackberry Torch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |