ik heb uitgroeiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
JA STOMME BLAUWER. Nu kan ik zelfs mod worden.
[..]
Kristen Stewart is fakking geil.Denk dat ik me haar ook bruin ga verven.
Is het dan geen spoeling ipv verf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb uitgroeina fucking 1,5 maand al. Hoeren.
![]()
Ben ik je al zo lang uit het oog verloren? Tjee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach joh, wij wonen al meer dan 2 jaar samen.
Jouw haar groeit niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is het dan geen spoeling ipv verf?
Hehe. Die mensne haten mij. Is er nog iets boeiend post-moderator?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
Soms als ik verdrietig ben lees ik Masd zijn notes. Dat fleurt de boel op, zulks een overdaad aan liefde.
Ik ga binnenkort weer. Fakking toffe shit daar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik had je best willen neuken in Berlijn, if that makes you feel better.
Ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
IK GA NAAR EINDHOVEN MORGEN JAAAAAAAAA
Nee hoor, maar we zijn zovaak samen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik je al zo lang uit het oog verloren? Tjee.
Of woonden jullie al samen in Helmond?
Jawel, maar niet echt..hard. Zeg maar.quote:
Ik wil mee mên.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort weer. Fakking toffe shit daar.
Ow jawel. Iets met kanker ebola en weet ik veel. Maakt me weer vrolijck.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef MASD het volgende:
[..]
Hehe. Die mensne haten mij. Is er nog iets boeiend post-moderator?
Gemiddelde haar groeit een cm per maand.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jawel, maar niet echt..hard. Zeg maar.Bij mij kan een kleur zeker een halfjaar zitten zonder uitgroei.
Voor mij niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sorry, HJ, maar dat is best een domme opmerking.
quote:[..]
Jawel, maar niet echt..hard. Zeg maar.Bij mij kan een kleur zeker een halfjaar zitten zonder uitgroei.
Ik heb geen gemiddeld haar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gemiddelde haar groeit een cm per maand.
Ja okee. Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee hoor, maar we zijn zovaak samen.
Ja, en moeders enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow jawel. Iets met kanker ebola en weet ik veel. Maakt me weer vrolijck.
Daag post-persoon.
Ik april naar Praag. Dik een week.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga aan 't eind van de maand naar Rome!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |