Moest toch ff zoeken welke dat was..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je een vch laat zetten praten we verder over bikkel zijn
Altijd goed! Een stuk ijzer door je clit laten rammen om je gelijk te bewijzen!quote:
Wie zegt dat het mannen waren? Als de vrouwen hier zijn dan is het ook de wallen stutten met zandzakken tegen eventuele wateroverlastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke eikels zaten er nu weer te janken? Snuit en Q zeker weer?
die gaat niet door je clit hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd goed! Een stuk ijzer door je clit laten rammen om je gelijk te bewijzen!
Dat weet ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die gaat niet door je clit hoordat mag niet eens in NL
Wie heeft het over mannen? Snuit en Q zei ik, blinde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mannen waren? Als de vrouwen hier zijn dan is het ook de wallen stutten met zandzakken tegen eventuele wateroverlast
Ohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar het is leuker voor de beeldvorming
Voor de horror gehaltequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar het is leuker voor de beeldvorming
Sorteren op alfabet.. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ws een hele domme vraag hoor, maar ik heb dus muziek op een usb stick, voor in de autoradio. Maar die gooit dus de hele indeling in de war en ik wil het gewoon op alfabet hebben, ik heb nu alles door elkaar.. Hoe los ik dit op?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gebroken vinger laten zetten zonder verdoving, puh!
Ik heb een traguspiercingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Er nummers voor zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ws een hele domme vraag hoor, maar ik heb dus muziek op een usb stick, voor in de autoradio. Maar die gooit dus de hele indeling in de war en ik wil het gewoon op alfabet hebben, ik heb nu alles door elkaar.. Hoe los ik dit op?
Ja dat heb ik al gedaan. Dan doet ie dat op de laptop wel, maar in de auto staat alles weer door elkaarquote:
Chocolade is ook een verdovend middelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
edit: en daarbij de voorloopnullen niet vergeten.quote:
Zou dat werken? En moet dat dan handmatig? +200 nrs..quote:
Ja dus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben uit een vliegtuig gesprongen
Ik wilde het net posten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.
Nu jullie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |