Wat is er dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik eerder had geweten wat er vanavond in stiairway zou zijn was ik er heen gegaan
Die zingt altijd zo heerlijk mee in de autoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[ afbeelding ]Pooooooooooooooooouuuur your misery down on me
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Memento-Mori het volgende:
als ik eerder had geweten wat er vanavond in stiairway zou zijn was ik er heen gegaan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Weten we wel zeker dat dat kind van jou geen reageerbuisje is?
net op tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef missbehavin het volgende:
voor joejoe, omdat ie stiekem best lief is
quote:
no please, don't shoot mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
I'm a mietje baby
So why don't you kill me.
Yup, sowieso een leuke band om te luisteren. En Shirley Manson is aangenaam om naar te kijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
Die zingt altijd zo heerlijk mee in de auto
ow noes! she's on to me!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach, jij kunt meer hebben dan je laat blijken, bikkeltje
Soy un perdedorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef L-E het volgende:
I'm a mietje baby
So why don't you kill me.
quote:
Wat is er dan?quote:
The Monkey Sandwich Bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben een mietje, maak een TT over mezelf #faalquote:
Uhuh, you are exposed my dearquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, sowieso een leuke band om te luisteren. En Shirley Manson is aangenaam om naar te kijken.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
The Monkey Sandwich Band
Guusje!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guus is tof.Tap tap tap
[..]
The Monkey Sandwich Band
Oh. Dan had ik ook wel gewild ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kutgriep
♥ || Baby catcher in training || ♥
m'n muurtje, m'n veilige haven, wat doe jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, you are exposed my dear
Dank uquote:
Twitter op Fokquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een mietje, maak een TT over mezelf #faal
En ze kan best een potje live zingen ook. De retroband voor LL 2011?quote:
Sweet irony ook dat ik het dan net ben he.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n muurtje, m'n veilige haven, wat doe je
Dude, cut it out.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik ben een mietje, maak een TT over mezelf #faal
Dan sta ik vooraanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ze kan best een potje live zingen ook. De retroband voor LL 2011?
Jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja goffer, had ik eerder moeten weten dus
Bikkel!quote:
ah, ik ben net zo lekker op dreefquote:
Kamer van Koophandel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef L-E het volgende:
Guus kan lekker koken. Als ik iemand wil horen zingen zet ik KvK wel aan hier.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sweet irony ook dat ik het dan net ben he.
[..]
The Monkey Sandwich Band
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Daarom vind ik je ook zo leuk enzo.quote:
Ik ben een bikkel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Als CL een bikkel was had ze wel een traguspiercing
Hihiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vind ik je ook zo leuk enzo.
Ja CL....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Alles kan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
kut, favo stukje muziek en ik kan het volume niet opendraaien
CL Doet weer andere stoere dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Why not ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef JoeBravo het volgende:
kut, favo stukje muziek en ik kan het volume niet opendraaien
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
DAT heb ik niet gezegdmaar cl durft dat niet eens dus dan is ze ook geen bikkel
Hier ook ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef missbehavin het volgende:
Hier kan het volume helemaal open!!
Same shit, different day.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe is het met de huilies nu?
ja, maar die WIL ik niet. En nu?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je een vch laat zetten praten we verder over bikkel zijn
quote:
zit maar een dun muurtje tussen mij en m'n kereltje, die wil ik niet wakker maken.quote:
Welke eikels zaten er nu weer te janken? Snuit en Q zeker weer?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
En hoe is het met de huilies nu?
Altijd dezelfde ook hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke eikels zaten er nu weer te janken? Snuit en Q zeker weer?
Ja. Dat durf ik dus niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uit een vliegtuig springen mag ook
Zeker! waar denk je dat al die overstromingen vandaan komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Moest toch ff zoeken welke dat was..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je een vch laat zetten praten we verder over bikkel zijn
Altijd goed! Een stuk ijzer door je clit laten rammen om je gelijk te bewijzen!quote:
Wie zegt dat het mannen waren? Als de vrouwen hier zijn dan is het ook de wallen stutten met zandzakken tegen eventuele wateroverlastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef L-E het volgende:
[..]
die gaat niet door je clit hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Altijd goed! Een stuk ijzer door je clit laten rammen om je gelijk te bewijzen!
Dat weet ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die gaat niet door je clit hoordat mag niet eens in NL
Wie heeft het over mannen? Snuit en Q zei ik, blinde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie zegt dat het mannen waren? Als de vrouwen hier zijn dan is het ook de wallen stutten met zandzakken tegen eventuele wateroverlast
Ohquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar het is leuker voor de beeldvorming
Voor de horror gehaltequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat weet ikmaar het is leuker voor de beeldvorming
Sorteren op alfabet.. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ws een hele domme vraag hoor, maar ik heb dus muziek op een usb stick, voor in de autoradio. Maar die gooit dus de hele indeling in de war en ik wil het gewoon op alfabet hebben, ik heb nu alles door elkaar.. Hoe los ik dit op?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een gebroken vinger laten zetten zonder verdoving, puh!
Ik heb een traguspiercingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Er nummers voor zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef missbehavin het volgende:
Oke, ws een hele domme vraag hoor, maar ik heb dus muziek op een usb stick, voor in de autoradio. Maar die gooit dus de hele indeling in de war en ik wil het gewoon op alfabet hebben, ik heb nu alles door elkaar.. Hoe los ik dit op?
Ja dat heb ik al gedaan. Dan doet ie dat op de laptop wel, maar in de auto staat alles weer door elkaarquote:
Chocolade is ook een verdovend middelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef CherryLips het volgende:
edit: en daarbij de voorloopnullen niet vergeten.quote:
Zou dat werken? En moet dat dan handmatig? +200 nrs..quote:
Ja dus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben uit een vliegtuig gesprongen
Ik wilde het net posten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.
Nu jullie weer.
Jij wintquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een kind van 3 kilo door mijn vagina heen geperst zonder verdoving.
Nu jullie weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |