Thanks ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef L-E het volgende:
Het is echt waar hoor, van de ballen. Maar ik hou erover op.
de mijne wel, maar dit kon ik hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef STING het volgende:
[..]
Jah, same here. Mijn eetlust verziek je niet zomaar
Ja dat moest van joejoequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en jij probeert nu alle nummers mooi op volgorde te houden? En waar wil je dat mp3 tag programma dan voor gebruiken?
sorry voor alla vragen maar k probeer wat duidelijkheid te krijgen..om te kunnen meedenken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat moest van joejoeIk dacht dat ik ze gewoon op alfabetische volgorde van band had staan, maar blijkbaar denkt de usb stick daar anders over
quote:
ik en dwingenquote:
quote:
hmm..welk programma is het?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:50 schreef missbehavin het volgende:
Maar goed joe, hoe nu verder? Want ik zit nu dus in zo'n programma, maar weet het even niet meer
Ehm, mp3Tag, heb maar wat gedownload..quote:
Ja, ze willen het gewoon horen, maar durven het niet toe te geven dus is het onze schuldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef L-E het volgende:
Het is wel rustiger hier, als het niet over bevallen gaat.
eerst alle bestanden selecteren en met de kolomkop sorteren. dan met de "wizard autonummering" nummerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, mp3Tag, heb maar wat gedownload..
Pfff zeurdoos, het is niet snel goed bij jou he.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, mp3 taggen scoort hoog in de favoriete onderdelen.
slaapsequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zo, nu het niveau weer gedaald is tot een normaal level ga ik maar heel rap slapen.
Inderdaad. Het is hier dermate duf dat ik maar wat anders ga zoeken om te doen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Pfff zeurdoos, het is niet snel goed bij jou he.
Ja dat is het ja ... Je heb helemaal gelijk ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ze willen het gewoon horen, maar durven het niet toe te geven dus is het onze schuld
help dan mee om hier een feestje van te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is hier dermate duf dat ik maar wat anders ga zoeken om te doen!
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
help dan mee om hier een feestje van te maken
Pokemonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!
Daarvoor moet je ironisch genoeg bij mijn zoon zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zelfs een handvol anti-depressiva krijgt de boel hier niet eens gaande. Ja, ik hoor het al jullie zijn geen pokemon-meesters. Laters!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |