dit subforum heet real life soaps & streamsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Het heeft alleen niets met een RLS te maken.
Het is een cam op een oude vent die als enige uitje per week een potje darten heeft en de rest van de week zit hij op de volgende wedstrijd van Ajax te wachten.
Ik schat dat ongeveer driekwart van de posts in dat topic van jouw hand zijn dus ik begrijp wel dat je er op de een of andere manier lol in hebt maar wat het eigenlijk op dit sub forum te zoeken heeft is me eigenlijk een raadsel.
Op zijn hoogst was het om het leven op dit subforum nog wat te laten lijken, iets meer dan een slowchat, net als die streams op het Koningsplein, maar zodra er weer een echt programma is lijkt dat me niet meer nodig.
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
dit subforum heet real life soaps & streams
Al die mensen daar weten ook dat ze on stream zijn ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:52 schreef 5thencounter het volgende:
Volle bak in 't Vinkje..![]()
[ link | afbeelding ]
Deel 21 haalde meer dan 17000 views, dus er zullen genoeg mensen geïnteresseerd zijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Al die maanden dezelfde caps van diezelfde man in hetzelfde stoeltje beginnen gewoon wat te vervelen. Sue me
Ja, de mensen daar weten dat. Er is zelfs interactie met de chatters en er zijn de hele avond verzoekjes van chatters gezongen.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Al die mensen daar weten ook dat ze on stream zijn ?
Waar is dit eigenlijk en wie zend deze stream uit ?
Alleen maar mooi dus, dat er vanaf 13 februari een extra zap-mogelijkheid is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.Al die maanden dezelfde caps van diezelfde man in hetzelfde stoeltje beginnen gewoon wat te vervelen. Sue me
Trouwens, wat Pullup zegt is ver bezijden de waarheid. Hij heeft het over "hetzelfde stoeltje", maar oplettende kijkertjes weten natuurlijk al lang dat Opa sinds een paar maanden een nieuwe stoel van Neckermann heeft. Alleen wiebelt en kraakt deze als een dolle en zal binnenkort geheel kosteloos worden vervangen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen maar mooi dus, dat er vanaf 13 februari een extra zap-mogelijkheid is.
Maar wat Marrije aangeeft, de streams van opa c.s. mogen op dit forum een plekje hebben. En het kan ook gewoon naast SS blijven bestaan want de ruimte is nog lang niet op.
Tja, krijg een beetje het idee dat er niet veel "oplettende kijkertjes" meer over zijn, en dus is het wereldnieuws over een krakende stoel het merendeel van de Fok! ers ontgaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Trouwens, wat Pullup zegt is ver bezijden de waarheid. Hij heeft het over "hetzelfde stoeltje", maar oplettende kijkertjes weten natuurlijk al lang dat Opa sinds een paar maanden een nieuwe stoel van Neckermann heeft. Alleen wiebelt en kraakt deze als een dolle en zal binnenkort geheel kosteloos worden vervangen.![]()
Ben ik trouwens de enige die wat moeite heeft met de afkorting 'SS' als het gaat om het nieuwe programma?
Ach, als je alleen al de kijkcijfers van topic 21 op Fok! bekijkt valt dat nog wel meequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, krijg een beetje het idee dat er niet veel "oplettende kijkertjes" meer over zijn, en dus is het wereldnieuws over een krakende stoel het merendeel van de Fok! ers ontgaan.
Zelfde als op Oop's topic. Niemand kijkt, maar deel 21 had wel 15000+ hits.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:36 schreef Toverheks het volgende:
weet je nou waar ik altijd vrolijk van wordt, Spuitje weet wel altijd als 1 van de eerste wat er allemaal gaande is op de chats en streams maar kijken
ho maar
Tuurlijk joh.. En daar kom je ook echt mee weg zonder hier binnen het halfuur een permban te hebben.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:23 schreef Houtvester het volgende:
Tjonge jonge ...niet moeilijk die aantal hits ...zou er ergens een computer aan staan met een progie dat de webpage om de 2 of 3 minuten vernieuwd.
Doen we ook altijd ..de ramen open zetten vooral als jij langs bent geweest.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.. En daar kom je ook echt mee weg zonder hier binnen het halfuur een permban te hebben.![]()
Jullie zouden echt de ramen van die Parnassiachat van jullie 'ns open moeten zetten, dan kan er tenminste eens wat gezonde frisse lucht doordringen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |