ja maar die heeft een broer als kruiwagenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ach, Jennifer Ewbank kan ook niet zingen.
nou vind het echt om te huilen, dat meisje dat hazes deed met kleine jongen, ze was ook stukken tekst kwijt, en dan die vent op die kruk, dacht dat ik erin bleef zo slecht, en dan het oordeel van die jury steeds, super en nog meer van die complimentjes, vind het echt poppenkast kijken, maar wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef Disana het volgende:
Dat vind ik wel meevallen Heks, niet iedereen is als performer in de wieg gelegdMij verveelt het aanbod eigenlijk meer, er zit niet echt een leuk nummer tussen en het klinkt allemaal zo... zo... ja, talentenjachterig. Misschien hebben we hiervan teveel op tv gezien.
ach Disana, natuurlijk doen ze allemaal hun best, maar vind het ook wel lachen, het commentaar etc.etc. maar ik snap niet dat mensen die er aan mee doen zich zelf zo voor lul zetten, en dat hun omgeving ze gewoon niet tegenhoud.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
Ja dat is wel waar, het is poppenkast. Het is ook gewoon een imitatie van de grote jongens op tv. Maar echt lachen kan ik hier niet om, daarvoor doen de mensen dan weer teveel hun best.
Check de OPquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Andre Pronkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Disana het volgende:
Maar welke gek loopt daar nu te blèren?
op die link klikken Deissy dan ergens onder die stream klikken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Deisyy het volgende:
Is het afgelopen?![]()
Ik zie helemaal geen streams of die link
Oh god wat erg. Wat is het toch een flapfiguur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Andre Pronk
Edit: Blijkbaar toch iemand anders
Moet het me wel lukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
Kut nu Deis ook al gaat kijken word ik toch nieuwsgierig
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow ik zie wel iets hoor....zeker je browser die weer loopt te kutten
Je had er eik niks aan gemistquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Deze keer was het IE die liep te kutten, maar met firefox lukt het wel
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Omg, heb ik daar de moeite voor gedaan
Van voor naar achter, van links naar rechts!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
van voor, naar achter, naar links, naar rechtsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
LOL.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Deisyy het volgende:
Met platjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Van voor naar achter, van links naar rechts!
Niggazzzz...JWZ tog!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met platjes![]()
Die ene zit steeds aan zijn kruis te krabben
Hier mis je inderdaad niet zoveel aanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL.
Ik zit nog te dubben: zo naar Ik Vertrek kijken of maar gewoon verstandig naar bed. Want dit vind ik niet onderhoudend genoeg om wakker te kunnen blijven.
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier mis je inderdaad niet zoveel aan
Dat probleem had is dus ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoor een meisjesstem, maar zie er geen
Ik heb geen pauze op mijn streamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Disana het volgende:
[..]
En ik dacht dat die tien minuten pauze nu ook wel om zouden zijn
Dus of het was een jongetje met een meisjesstem of een meisje met een jongetjesfiguurquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nou, Andre met zijn kutnummer voor de bezopene... iets met zwaar geschapen,,
[ link | afbeelding ]
Ik heb het geluid uit en zit te fokkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
Ik hou dit niet lang meer volquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:09 schreef Disana het volgende:
Oké, ik geef me gewonnen: ik heb de stream uitgezet. Veel plezier voor degenen die het nog volhouden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |