Ik nietquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bel dhr. K. Koek en vraag of je met kapitein koek spreekt
Ik ken iemand die K. Koek heetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bel dhr. K. Koek en vraag of je met kapitein koek spreekt
BO ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar serieus, mijn voet is verbonden met een druk-verband
Moest je nou met de brankard?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
En daar krijg je zo'n stom accent van?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Grapjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En daar krijg je zo'n stom accent van?
Jij kreeg een trap in je ballen en dus zit je voet in verband?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik kan er ook niks aan doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Huppel zit helemaal te soppen hiero
F5quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef TimKuik het volgende:
Staat de server in de brank? Ik hoor niks meer.
Nee man, ga zo naar een paar maten om daar een biertje te doen.quote:
Doet het hier prima, gebruik je VLC?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef TimKuik het volgende:
Staat de server in de brank? Ik hoor niks meer.
Die van mij geeft Filosofie, Hebreeuws en filmkunde. Hij gaat altijd heel filosofisch doen als je grappen probeert te makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn lerares Engels heette zo.
Die vroegen we altijd wat 'blaas werk' in het Engels was
Als je niks te doen hebt wil ik je wel bellenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ga zo naar een paar maten om daar een biertje te doen.
Wel klote, zij gaan allemaal nog stappen, en ik kan niet mee door mijn enkel.
Serieus, ben ik niet net sherlockquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, ga zo naar een paar maten om daar een biertje te doen.
Wel klote, zij gaan allemaal nog stappen, en ik kan niet mee door mijn enkel.
Nee ik gebruik http://onz-radio.nl/player.html maar ik hoor alweer dingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doet het hier prima, gebruik je VLC?
Jij bent goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Serieus, ben ik niet net sherlock?
f5quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee ik gebruik http://onz-radio.nl/player.html maar ik hoor alweer dingen.
Nee, tegen mijn enkelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij kreeg een trap in je ballen en dus zit je voet in verband?
[..]
Ik kan er ook niks aan doen![]()
Dagje Amsterdam is ook hel voor mij
Recepten, enzo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef Beach het volgende:
Wat heeft Webhawekje op het programma staan?
Wat voor accent heb jijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je niks te doen hebt wil ik je wel bellen
Oh kusje op je auwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, tegen mijn enkeldie ging toen 2x dubbel.
Eerst knakte hij naar links en toen naar rechts.
En die homo tegenstander speelde gewoon door en maakte toen de 4-1
Terwijl ik net 3 minuten in het veld stond
Rare stem gewoonquote:
Okejquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee ik gebruik http://onz-radio.nl/player.html maar ik hoor alweer dingen.
Rotterdamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat voor accent heb jij?
Hmm ik dacht dat wij niet meer in het telefoonboek stonden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Serieus, ben ik niet net sherlock?
Huhquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zijn stem lijkt op die van AP.
WinAmpquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkejVLC werkt beter trouwens en is gratis te verkrijgen
Ik ook via winamp, mn vlc is doodgegaanquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ook!:!!::D:DD:!:D:D!:D:!:D!D:!:D!:D:D:D!:!:DD:D:D:D:D:Dquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Fireblast het volgende:
JEEH IK HEB GEWONNENEHIHEWIEHFO WEFHWIEJHF
Ook primaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ik heb aardig wat muziek, VLC maakt geen handige index daarvan, WinAmp wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook via winamp, mn vlc is doodgegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha dat gaat niet echt samen
Je bent zeker ook voor Feyenoord?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Verleden tijd van ik ken hem: '' Ik kon hem''
Wat een kankerkuttaal dat rotterdams
Ja goed he. Ik weet heus wel dat het kende isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar kon bekt lekkerder. En dan die natte t niet te vergeten.
Maar ik ga toch niks zeggen. SSB mag dan een verhaal vertellen, met dat accent
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:We do not exist. Move along.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
D'r vriend wil geen eredivisie live..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja weet ik veel, ik denk iemand die voor Ajax is kijkt nu wel naar Ajax?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Same herequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef Snaavel het volgende:
Ik moet zeggen dat ik echt nooit radio luisterde, maar dit is gewoon lekkere radio
Kijk eens goed naar mn UIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha dat gaat niet echt samen
Je bent zeker ook voor Feyenoord?
Ik mag geen eredivisie live van mn exquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je exquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik mag geen eredivisie live van mn ex![]()
Ik hou mezelf op de hoogte via ajax app
Ik ben een ONZRADIOnoob. Wat is het?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef utopie het volgende:
Wanneer komt brank nou in het FOK! Woordenboek te staan ?
Ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar weet je hoe dit komt? ik denk omdat ONZ radio niet commercieel is in de trant van de laatste hits draaien.. en de andere radio stations zijn meestal van die nederlandse piraten stations waar ik dus niet van houd..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Same herealleen NL talige nummers sla ik over
je mist niks so far hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
niets, spellingfout in een TT van SSB, die schreef: Er is brank in moerdijk...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben een ONZRADIOnoob. Wat is het?
Exquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
D'r vriend wil geen eredivisie live..
Vervloek mijn fotografische geheugen!
I know. Vriendschappelijk tegen galatasaray toch?quote:
Doe maar een foto van mijn UIquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef mc-Piel het volgende:
Damens en heren,
Ik ga lekker m'n bedje in, ben ziek als een houndoom!
Groetjens!!
PS: Koelkast, je bent een god, mag ik een foto van je op posterformaat om boven m'n bed te hangen? ( aan het plafond dus)
Ik heb tot nu toe geen niet-radio gerelateerde berichten gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef murp het volgende:
Gaat het hier nog over ONZ-radio of is dit gewoon een SC?
Altijd over ONZ radioquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef murp het volgende:
Er moet een ONZ-radio-subforum komen, al is dat geen antwoord op je vraagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef murp het volgende:
Epic fial.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had zo'n mooie actie vandaag in die 3 minuten
Sprintte een verdediger er uit, kapte er 1 uit. ontweek in de 16 een sliding van een andere verdediger.
Alleen speelde ik de bal toen te veel voor me uit om te scorende keeper had hem
Als je wilt raden kan dat per DM (niet PM) naar webhawkjuh.quote:Thomas over het weer: "Het regent niet maar toch regent het. én de zon schijnt!".
fantastisch nr dat! Vooral die clipquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
de wie? ken ik niet... heb wel vage vermoedens welke je bedoelt...
Is dat die van: PRAISE YOU LIKE I SHOULD
Dit is eigenlijk de eerste post die ik hier lees die er niet over gaat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef murp het volgende:
Dit, roep ook even als hij weer voorbij is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Wanneer komt dat nieuws van Porsche? Dan kan ik mn radio uitzetten
Ik kijk altijd thuis of bij een maat, of in de kroeg op groot schermquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Vriendschappelijk tegen galatasaray toch?
Ik MOET ff adres vinden waar ik woensdag kan kijken
Het heeft iets unieks en de specifieke humor van FOK!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Maar weet je hoe dit komt? ik denk omdat ONZ radio niet commercieel is in de trant van de laatste hits draaien.. en de andere radio stations zijn meestal van die nederlandse piraten stations waar ik dus niet van houd..
Dat ook ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het heeft iets unieks en de specifieke humor van FOK!(tenminste dat denk ik)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe geen niet-radio gerelateerde berichten gezien.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik kijk altijd thuis of bij een maat, of in de kroeg op groot scherm
Wel lachen, een andere maat van me is voor Feyenoord en heeft zijn Feyenoord shirt altijd aan.
Wij altijd met zo;n wedstrijd het Ajax shirt
Nou ik weet niet of een eigen studio een goed idee is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef kdrietjeh het volgende:
Kan iemand een rekening openen voor Radio ONZ bij de bank met het meeste rente? Dan kunnen we geld verzamelen voor een eigen studio!
3 lekkere wijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hanson
[ afbeelding ]
Het liedje is wel tofstiekem, heeeel stiekem
daarom heeft kxradio ook zo'n succes, dat is ook formatvrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Maar weet je hoe dit komt? ik denk omdat ONZ radio niet commercieel is in de trant van de laatste hits draaien.. en de andere radio stations zijn meestal van die nederlandse piraten stations waar ik dus niet van houd..
MUST NOT FAP!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hanson
[ afbeelding ]
Het is dat je zo'n lekker accent hebt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
hanson
[ afbeelding ]
Tim, moet jij ze niet aanklagen vanwege copyright schending?quote:
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Kan iemand een rekening openen voor Radio ONZ bij de bank met het meeste rente? Dan kunnen we geld verzamelen voor een eigen studio.. Of tenminste een eigen radiofrequentie.
alleen een frequentie dan, studio =quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Kan iemand een rekening openen voor Radio ONZ bij de bank met het meeste rente? Dan kunnen we geld verzamelen voor een eigen studio.. Of tenminste een eigen radiofrequentie.
een eigen frequentie, dat is minstens een miljoen euro, zelfs BNers kunnen dat niet betalenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef kdrietjeh het volgende:
Zekerquote:
Ja dat kan wh vast wel op de radio laten zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een faalhaas
[ afbeelding ]
wat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een faalhaas
[ afbeelding ]
Idd, ben benieuwd hoe het over een maandje isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker
Hoop dat het blijft bestaan, zal best een opgave worden
Ik heb juist altijd in de kroeg dat ik veel oogcontact en geflirt heb.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat je zo'n lekker accent hebt he
Leuk, voor op de radio?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een faalhaas
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe dat gaat als het straks opeens lekker weer is en mensen naar terrasjes, strand, zwembad en vakantie gaan enzquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker
Hoop dat het blijft bestaan, zal best een opgave worden
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat een faalhaas
[ afbeelding ]
Je moet ook niet gaan stappen in Rotterdamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb juist altijd in de kroeg dat ik veel oogcontact en geflirt heb.
Vervolgens stap ik er op af om een praatje te maken, maar wordt het afgekapt door mijn accent
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:14 schreef utopie het volgende:
WebHawkjuh, zou je deze even voor mij kunnen afspelen?
Thnx
Echt niet! 450 EURO!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een eigen frequentie, dat is minstens een miljoen euro, zelfs BNers kunnen dat niet betalen
Lokale omroepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een eigen frequentie, dat is minstens een miljoen euro, zelfs BNers kunnen dat niet betalen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Idd, ben benieuwd hoe het over een maandje is
Dan zou het toch via de ether moeten oid, niet alleen via I-netquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als het straks opeens lekker weer is en mensen naar terrasjes, strand, zwembad en vakantie gaan enz
hey ik moet gaan, vriendin staat buiten op me te wachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan stappen in Rotterdam
Viel mij ook op idd, maar hij doet het wel leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Telkens dat 'sshhh'
Hinderlijk.
ZIjn jullie die postalgold nog niet zat?quote:
Als wij samen het terras op gaan bedoel jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als het straks opeens lekker weer is en mensen naar terrasjes, strand, zwembad en vakantie gaan enz
dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
Telkens dat 'sshhh'
Hinderlijk.
Postal gold blijft altijd een ''goude'' grapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ZIjn jullie die postalgold nog niet zat?![]()
Zelfs de jingles erover vind ik stom
Ik bedoelde meer dat de DJ's dan weg zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Dan zou het toch via de ether moeten oid, niet alleen via I-net
Heb je amsterdams accent?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als wij samen het terras op gaan bedoel je
Kan het me niet voorstellen.quote:
Dat heb ik zelf al, dat is niks. Nu weer ontopicquote:
Luister vanavond tussen 2 en 4, dan kan je me horenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf al, dat is niks. Nu weer ontopic
Maar Porsche1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laat het komende halfuur even snel over gaan.
Hebben we ook een onz radio IRC kanaal?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Luister vanavond tussen 2 en 4, dan kan je me horen
En kom ns op irc hihi
Duurt dit een half uur?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Laat het komende halfuur even snel over gaan.
irc.tweakers.net #fok en #onzradio hihi die heb ik net even gemaakt. dus voor degene die snappen hoe irc werkt. be there.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben we ook een onz radio IRC kanaal?![]()
Mijn IRC is dood
Moet je even op heloef wachten zo, die lult niet zo veel (op sportnieuws naquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt dit een half uur?![]()
Ik vind het niks. Sorry. Sowieso nu al anderhalf uur meer gezwam dan muziek
huiliesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg al 2 DM"s van mensen die het ook niet leuk vinden.
Elke DJ mag een uur toch? Dan hebben we nog ruim een halfuur tot er iemand anders magquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duurt dit een half uur?![]()
Ik vind het niks. Sorry. Sowieso nu al anderhalf uur meer gezwam dan muziek
KK BEZEMSquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg al 2 DM"s van mensen die het ook niet leuk vinden.
Ja ik dacht dat je dat nieuws van die spammende porsche bedoeldequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Elke DJ mag een uur toch? Dan hebben we nog ruim een halfuur tot er iemand anders mag
Same.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ben weg tot 22:00. Dit is bagger.
Ik vind het wel leuk..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
(voor de mensen die het niks vinden: 1 minuut nog)
Kap het af.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
(voor de mensen die het niks vinden: 1 minuut nog)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Gelebadeend het volgende:
Heb ik veel gemist terwijl ik ff weg was?
Ja ik zou terugluisteren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Gelebadeend het volgende:
een paar huilies en wat nieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Gelebadeend het volgende:
mwah. Je bent net op tijd. bagger is net over.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Gelebadeend het volgende:
quote:
Hmm okquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mwah. Je bent net op tijd. bagger is net over.
hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef dragems het volgende:
ik zit al een half uur in het verkeerde topic te kijken. ik dacht al wat rustig
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef dragems het volgende:
Geweldige faalactiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef dragems het volgende:
Ik kan nu eindelijk wat drinken pakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mwah. Je bent net op tijd. bagger is net over.
C-c-c-c-c-combobreakerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:28 schreef Snaavel het volgende:
De tijd is aangebroken, na 5 uur lopen zeuren over dat ik naar de wc moet ga ik nu uiteindelijk toch.. tot over een half uur..
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |