Gatverdamme MissBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar er kwam net een knoflookboertje opzetten
Ik stink ook, dus ik heb er geen last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, maar er kwam net een knoflookboertje opzetten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stink ook, dus ik heb er geen last van
*MissB schaamteloos op de bek pakt
quote:
Moet kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben nou eenmaal soms net een bootwerker
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik stink ook, dus ik heb er geen last van
*MissB schaamteloos op de bek pakt
Preciesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij houdt van me, of ik nu stink of niet, heel goed.
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).quote:
Suzukiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).
Als ik het zo inschat, vind ze het niet erg als ze als passagier meegaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vind jou niet het type voor mijn auto om eerlijk te zijn. Meer voor de nieuw Ka bijvoorbeeld. Of een Suzuki Swift (ook nieuwe type).
Dat schat je dan verkeerd in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:12 schreef STING het volgende:
[..]
Als ik het zo inschat, vind ze het niet erg als ze als passagier meegaat
Hmm, je laten brengen is makkelijker dan zelf rijden toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat schat je dan verkeerd in.
No offence Friendmaar ik heb die auto nodig met een reden.
Ik rij nog altijd liever zelf dan dat ik passagier benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:14 schreef STING het volgende:
[..]
Hmm, je laten brengen is makkelijker dan zelf rijden toch?
Ik doe nooit moeilijk hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat schat je dan verkeerd in.
No offence Friendmaar ik heb die auto nodig met een reden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |