Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietje
Zo raar is dat toch niet?
nee hele logische gedachtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar... Probeer het eens voor je te zien. Jij in dat leren pakje. Q. op zijn buik vastgebonden op bed. Jij probeert een pijpje bier in zijn anus te stoppen en hij schreeuwt meteen als een speenvarken. Waarop jij reageert met: Quelle surprise, mietje
Ik zie het probleem ook niet ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook wel ga doen, dat moet ik nog even zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben niets gewend, dus dat zal het misschien wel zijnIk heb dan wel weer collecte gelopen voor de dierenbescherming en ben van plan dat in 2011 weer te doen (maar dan in Utrecht).
Zo zijn wij
Vast wel, maar niet een man uit de categorie waar Q. in zit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
![]()
Zeg, als jij zulke MI's van mij post, kom ik nooit meer aan de man he!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vast wel, maar niet een man uit de categorie waar Q. in zit.
WTDW?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat ook wel ga doen, dat moet ik nog even zien..
En inderdaad, WTDW![]()
En toch flirten met Q.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:08 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik wil geen psycho, kom op zeg
quote:
Callcenterwurmpjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:10 schreef STING het volgende:
[..]
CallcenterwurmpjeOh no you didn'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Dat ookquote:
Uit dezelfde categorie als WJNMK, NTB en zoquote:
HVJquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit dezelfde categorie als WJNMK, NTB en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |