Ik wilde net vragen waar we het over hebben ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook niet. zij kan zelfs hardere en viezere scheten laten dan ik.
Je moest aan mij denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
Las laatst in de Spits of Metro nog iets over een brandje in een asiel met katten, moest toen wel even aan je werk denken Samzz. Weet alleen niet meer waar het was.
Bier zit vaak wel in een pijpje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bier heeft geen tieten, bier pijpt niet, neukt niet en bier heeft geen tieten. Veel plezier in bed met je biertje.
Dat gat is te klein voor mijn penis.quote:
Goed plan!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
De jouwe, kan die koude kamer ook warmgestookt worden
Ohh die van mij past er wel in ..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gat is te klein voor mijn penis.
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, goed zeg!
Mja, bij die arme zwakke dieren is het gewoon nodig. En dankbaar werk ook lijkt me, als je ziet hoe ze opknappen enzo
Lekker warm zo
Mag ik in jouw bed niet drinken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier mag niet in bed. Meer ruimte voor mij dus.
Ja, jij natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik in jouw bed niet drinken?
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzoquote:
Ik heb niet verteld welk fles(je) het is ...quote:
Laat die maar een keer in de praktijk zien.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ik wilde al zeggen.. had al plannen met tequila enzo
Lijkt me echt moeilijk. Maar wel onwijs goed dat je het doet! Iemand moet het doen hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Het is ook soms wel hartverscheurend werk hoor, dat dwang voeren. En nu sta ik ook nog eens vooral op de quarantaine en ziekenboeg dus maak ik alleen de ziek, zwak en misselijke dieren mee..
Idd! Warmte is goed
Als ik goede ideeen had zat ik zelf nu niet thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef kres het volgende:
Ik wil nog weg vanavond maar geen zin om naar de kroeg te gaan.. Iemand nog ideen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |