Wow!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik al verteld dat we de volgende stap in onze relatie gaan zetten?
Samen een bankrekening openen. De vraag is alleen nog in welk land...Duitsland, Nederland of Zweden...
ik heb geen idee. Toekomstplannen zijn wat vaag! Duitsland of Nederland zou wat meer voor de hand liggen, en vooral Duitsland, aangezien we daar het meest zijn..Maar, zoals je zegt, de Duitse banken zijn kut. Nu overwegen we een account bij ComDirect, die zijn redelijk okay qua voorwaarden..Maar, daar is het de vraag of ze buitenlanders die niet in Duitsland woonachtig zijn aan willen nemen als klanten..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lastig he? Waarom zouden jullie eigenlijk kiezen voor een Zweedse rekening? Hoe lang blijf je daar nog?
Ik wel, grootste fout ever.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:33 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit een gezamenlijke rekening met iemand gehad!
Ik ook. En dan verder ook helemaal in het zwart.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef conleche het volgende:
Ik moet ze aan zien, maar ik neig naar nummer 2.
Geen financiele fout, maar als de andere partij niet meewerkt, kun je de rekening niet eenzijdig opheffen.quote:
Haha, dat komt vast omdat de 2e iets te groot is. En vanwege het perspectief.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:46 schreef conleche het volgende:
In de bovenste lijk je ook slanker.
Die rode schoenen zijn mooi!!
^^quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:38 schreef conleche het volgende:
Ik moet ze aan zien, maar ik neig naar nummer 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |