Ja en dan ook nog met een waardeloos resultaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef vaasinbloem het volgende:
Eindelijk niet zweten tot de laatste minuut
2 x Tevez en 2 x Toure ( maar dan wel 1 van Yaya en 1 van Kolo)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:49 schreef tong80 het volgende:
Schitterende goal van een geweldige voetballer....Tevez
Omdat rood en zwart niet op elkaar lijken misschien?quote:Op zondag 16 januari 2011 13:21 schreef Ayreon84 het volgende:
Waarom spelen zowel Newcastle als Sunderlang in hun thuistenue? Lastig te onderscheiden op tv.
Nou hij komt er aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Als Zenden ingebracht wordt zou hij er nog wel ff 2 inschieten voor Sunderland
Saai, ik wacht op Tottenhamquote:Op zondag 16 januari 2011 15:01 schreef Paul-89 het volgende:
Zo wedstrijd 2 van vandaag is aanstaande.
Deze derby saai noemenquote:
Geen last van kies altijd voor Engels commentaar.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:01 schreef Paul-89 het volgende:
Wat heb ik toch een pesthekel aan die commentatoren die als er 4 minuten bijkomen al in de 90e minuut de wedstrijd zijn aan het doodpraten/samenvatten.![]()
Zijn juist de spannendste minuten en dan gaat zo'n figuur nog eens opnoemen hoe vaak ze al gelijk hebben gespeeld en dat het wel een logische uitslag is etc. etc.
Als ze voorstaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:08 schreef Arbeitslos het volgende:
Die sfeer is altijd zo geweldig daar @ WHL.
Belangrijke wedstrijd.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:09 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Zo bij een gelijkspel ook, zoals je zal horen.
En dus moet je een bal 60 meter wegtrappen nadat er gefloten is?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Mwah, Rooney viel wel erg dramatisch
Half hoog gestrekt inkomen, terwijl iedereen al lang aanvoelt dat je die bal nooit meer haalt?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:40 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Rood voor een tackle op de bal.........nieuwe regel?
Bal nooit meer haalt?Hij haalde hem toch?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:41 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Half hoog gestrekt inkomen, terwijl iedereen al lang aanvoelt dat je die bal nooit meer haalt?
Kijk het maar terug in de rust en ga zijn intentie dan maar eens na. Gewoon een bezopen actie van een speler die zijn eigen fout wil 'herstellen'.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:42 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Bal nooit meer haalt?Hij haalde hem toch?Minder zuipen pik
Is al een paar keer herhaald, duidelijk geen rood.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Kijk het maar terug in de rust en ga zijn intentie dan maar eens na. Gewoon een bezopen actie van een speler die zijn eigen fout wil 'herstellen'.
Ik vind van wel, zeker gezien de intentie die er duidelijk was (had niets met iets te laat komen te maken). Maargoed, laten we voor de wedstrijd maar blij zijn dat het bij geel bleef.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Is al een paar keer herhaald, duidelijk geen rood.
Precies. Maar zoals altijd mist de scheids het lef.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef TheGeneral het volgende:
Geef hem dan ook maar gelijk een kaart..![]()
Vragen om een kaart
Die denkt/leeft in een andere wereld.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:55 schreef Arbeitslos het volgende:
Berbatov heeft het ook goed naar z'n zin zo te zien.
Bedoelde dat als er niet was gefloten, hij ook geen kaart kreeg.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:35 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
En dus moet je een bal 60 meter wegtrappen nadat er gefloten is?
Dat is een regel die ze moeten instellen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:49 schreef TheGeneral het volgende:
Geef hem dan ook maar gelijk een kaart..![]()
Vragen om een kaart
Sure, maar er werd nou eenmaal gefloten en dan is het nogal dom om zo opzichtig een bal weg te rossen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:58 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Bedoelde dat als er niet was gefloten, hij ook geen kaart kreeg.
In de rust teruggekeken?Nog steeds rood?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:43 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Kijk het maar terug in de rust en ga zijn intentie dan maar eens na. Gewoon een bezopen actie van een speler die zijn eigen fout wil 'herstellen'.
`quote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
In de rust teruggekeken?Nog steeds rood?
Ik vraag het omdat het niet herhaald isquote:Op zondag 16 januari 2011 18:19 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
`
Jongen, laat het nou maar gewoon met rust. De wedstrijd gaat verder.
Nope, heb gegeten in de rust. Vanavond bij MOTD een herkansing.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:17 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
In de rust teruggekeken?Nog steeds rood?
Ik heb wel gekeken, was geen herhaling en dan weet je het wel.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:22 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Nope, heb gegeten in de rust. Vanavond bij MOTD een herkansing.
Maargoed, we zijn alweer even bezig met de 2e helft zie ik.
Ik 'irriteer' me een beetje aan spelers die de ballen altijd maar moeten nemen. Zeker omdat Bale zeker niet minder goed is in het nemen van vrije trappen.quote:
Precies, zo'n geweldige (vrije)trap heeft VdV in mijn ogen niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Ik 'irriteer' me een beetje aan spelers die de ballen altijd moeten nemen. Zeker omdat Bale zeker niet minder goed is in het nemen van vrije trappen.
Niet minder dus ook niet slechter? Dus wat is het tprobleem dan.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Ik 'irriteer' me een beetje aan spelers die de ballen altijd maar moeten nemen. Zeker omdat Bale zeker niet minder goed is in het nemen van vrije trappen.
Van der Vaart heeft er iig 2x niets van gebakken deze wedstrijd.
Nou hij is volgens mij slechter daar in dan Bale, maar ja zo gaat het bij dat soort clubs. Hij heeft een status-aparte net als bij HSV.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Ik 'irriteer' me een beetje aan spelers die de ballen altijd moeten nemen. Zeker omdat Bale zeker niet minder goed is in het nemen van vrije trappen.
Dus is er geen enkele aanleiding om 1 iemand de ballen altijd maar te laten nemen. Bale heeft ook aangetoond het prima te kunnen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet minder dus ook niet slechter? Dus wat is het tprobleem dan.
Nou Bale heeft in mijn ogen een betere vrije trap dan VDV.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet minder dus ook niet slechter? Dus wat is het tprobleem dan.
Ik zie Sneijder en Van Persie nog ruzien in het veld wie de vrije trap mocht nemen, natuurlijk moet er een hiërarchie zijn. Wel kan V/d Vaart het een keer aan Bale overlaten als het paar keer minder gaat in 1 wedstrijd.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:28 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Dus is er geen enkele aanleiding om 1 iemand de ballen altijd maar te laten nemen. Bale heeft ook aangetoond het prima te kunnen.
Dat heeft ie toch net gedaan. Toen schoot Bale hem ook magertjes in.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Sneijder en Van Persie nog ruzien in het veld wie de vrije trap mocht nemen, natuurlijk moet er een hiërarchie zijn. Wel kan V/d Vaart het een keer aan Bale overlaten als het paar keer minder gaat in 1 wedstrijd.
Nou precies en daar is hij zelden toe bereid. Terwijl Bale een geweldige vrije trap kan nemen. Dat is ons hele punt.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zie Sneijder en Van Persie nog ruzien in het veld wie de vrije trap mocht nemen, natuurlijk moet er een hiërarchie wel. Wel kan V/d Vaart het een keer aan Bale overlaten als het paar keer minder gaat in 1 wedstrijd.
Dat moet je niet tegen mij zeggen, maar de mensen die zich aan v/d Vaart storen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:30 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch net gedaan. Toen schoot Bale hem ook magertjes in.
Alex heeft er gewoon niet zoveel kijk op, de koekebakker.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:31 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Nani dus, ik zou Fletcher wisselen
Als ik zijn staat van dienst bekijk vind ik hem geen koekebakkerquote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alex heeft er gewoon niet zoveel kijk op, de koekebakker.
Beginnersgeluk.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:33 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Als ik zijn staat van dienst bekijk vind ik hem geen koekebakker
Ken weinig koekebakkers die zoveel gewonnen hebben,quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Alex heeft er gewoon niet zoveel kijk op, de koekebakker.
Wat dee Rafael dan hij liep er ongelukkig tegen aan.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef Sloggi het volgende:
Honderd procent terecht, al vinden die apen bij Fox Sport dat er niks aan de hand was.
Hij deed precies dat, en daar kan je ook geel voor krijgen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Wat dee Rafael dan hij liep er ongelukkig tegen aan.
Idd als Mancunian maak ik me ook geen verbeelding dat het goed is allemaal.Stabiel is idd het juiste woord.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:06 schreef Arbeitslos het volgende:
Toch haalt Man. United gewoon degelijk een punt en daardoor worden ze uiteindelijk ook kampioen. Meest stabiele ploeg.
Ah bedanktquote:
Bent voor 20 miljoen overgenomen aldus teletekst.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Morendo het volgende:
Bij Aston Villa zijn ze gek geworden: een bod van 24 mln pond op Bent (volgens The Sun). Ik vind Bent geen slechte spits, maar dat bedrag lijkt me een tikkeltje overdreven.
http://www.thesun.co.uk/s(...)rd-24m-Bent-bid.html
Randy Lerner kan nu zijn portemonnee opentrekken, maar kon het niet doen toen Martin O'Neill coach was? Hé?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 17:50 schreef Morendo het volgende:
Bij Aston Villa zijn ze gek geworden: een bod van 24 mln pond op Bent (volgens The Sun). Ik vind Bent geen slechte spits, maar dat bedrag lijkt me een tikkeltje overdreven.
http://www.thesun.co.uk/s(...)rd-24m-Bent-bid.html
Nou en?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:39 schreef YazooW het volgende:
Grensrechter bij Wolves vs Lollerpool is gewoon een chickie
Da ken heulemaal nie jonge...quote:
Misschien ben ik chauvinistisch, maar ik vind vrouwelijke scheids- en grensrechters niet kunnen. Tenzij bij vrouwenvoetbal natuurlijk.quote:
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien ben ik chauvinistisch, maar ik vind vrouwelijke scheids- en grensrechters niet kunnen. Tenzij bij vrouwenvoetbal natuurlijk.
En wat heeft dat met chauvinisme te maken?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien ben ik chauvinistisch, maar ik vind vrouwelijke scheids- en grensrechters niet kunnen. Tenzij bij vrouwenvoetbal natuurlijk.
Mannelijk chauvinisme. Google er maar eens op.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:54 schreef alors het volgende:
[..]
En wat heeft dat met chauvinisme te maken?
Hmja vrij tragisch dus. Ik interesseer me meer voor iemands kwaliteiten dan voor iemands geslacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Mannelijk chauvinisme. Google er maar eens op.
Er mist wat in dit doelpuntquote:
Mooi affiche, hopelijk spelen ze beide ook voor de winst. Dan kan het leuk worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:32 schreef YazooW het volgende:
Over een half uurtje begint Newcastle tegen Spurs.![]()
Pienaar start meteen in de basis...
Toch wel bijzonder als je bedenkt dat zowel Tottemham als Man United ook spelen :pquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:20 schreef alors het volgende:
Beckham en zoontje bij Arsenal op de tribune
Hij heeft een of twee jaar geleden een tijdje met Arsenal meegetraindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder als je bedenkt dat zowel Tottemham als Man United ook spelen :p
Maar hij traint deze maand met de Spurs meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:23 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft een of twee jaar geleden een tijdje met Arsenal meegetraindVerder zou ik ook liever naar het spel van Arsenal gaan kijken
Wat voor goal? Stream valt wegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:24 schreef Grielen het volgende:
Van Persie 1-0 !! Precies op het randje van buitenspel
Tegen United gaf hij wel een perfecte, alleen probeerd hij ze wel is te geven terwijl hij geen eens aan de zijkant staat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:33 schreef Morendo het volgende:
Hutton is zo'n slechte rechtsback. "Het is telkens: kom maar op met die voorzetten....."
Hij verdedigd me iets te laks eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tegen United gaf hij wel een perfecte.
Zeker en dat moet je vooral niet met deze keeper doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij verdedigd me iets te laks eerlijk gezegd.
Die Gutierrez mag gewoon telkens vogelvrij voorgeven. Het is niet te geloven.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker en dat moet je vooral niet met deze keeper doen. Overigens kan ik je verzekeren dat de Spurs dit niet winnen. Want ik win nooit geld met inzetten
Echt he, niet te geloven gewoonquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef Grielen het volgende:
Arsenal, HOeveel kansen wil je hebben voordat het 2-0 wordt?? Het had al makkelijk 5-0 kunnen staan, echt.
Ach gelukkig weer een kans iig. Want het spel is behoorlijk treurig momenteel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:40 schreef Ludacriss het volgende:
Had zijn eerste doelpunt voor Tottenham moeten zijn,
Ik zit hier echt te verbijten. Zul je zien, 20 uitgelezen kansen waarvan er 1 in is gegaan. Scoort Wigan straks de enige kans die ze krijgen, 1-1.quote:
Ook een mooie actie van pienaar. Jammer dat defoe niet kan schietenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:48 schreef YazooW het volgende:
Fucking hell, bijna een dodelijke assist van VdV
Tevaak inderdaad het zullen heus overtredingen zijn, maar die scheidsrechter vandaag fluit er niet voor dus stop dan met vallen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
VDV laat zich wel vaak vallen nu
Verslapen om 17:00 jij hebt wel een hele zware nacht achter de rugquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:11 schreef StringsOfLife het volgende:
Verslapen en dus te laat voor Newcastle - Spurs. Nu wel kijkend.
Er spelen daar inderdaad wel een paar waardeloze spelers.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:12 schreef Morendo het volgende:
De Newcastle-tokkies, en dat zijn er veel, moeten VDV ook wel hebben.
2e Hattrick voor Berbaflop dus dit seizoen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef Gramulanion het volgende:
Manchester United 4-0
Hattrick Berbatov, goal Giggs()
Erg voorbarig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zoals verwacht Tottenham verliest.
Liever van niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef TWP het volgende:
Hopen dat de Spurs er nog twee in schieten.
Harry had beter een fatsoenlijke rechtsback kunnen halen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:21 schreef Ludacriss het volgende:
Je kan net zo goed Hutton eruit halen en er niemand voor in de plaats zetten. Werkt net zo goed.
Coloccini neemt de bal aan op de borst kapt goed weg van de verdediger in schiet de bal binnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:23 schreef Morendo het volgende:
Hoe kwam de 1-0 tot stand, ik stopte net een pizza in de oven....
En de keeper grijpt behoorlijk slap in. Leek me nou ook weer geen onhoudbare bal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Coloccini neemt de bal aan op de borst kapt goed weg van de verdediger in schiet de bal binnen.
Ja slecht gekeept door Cuducini(?) volgens mij.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
En de keeper grijpt behoorlijk slap in.
Yep. Jammer dan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja slecht gekeept door Cuducini(?) volgens mij.
Cudicini ja. Druiloor van een keeper.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja slecht gekeept door Cuducini(?) volgens mij.
Die scheidsrechter laat sowieso ongelooflijk veel door gaan vandaag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef Morendo het volgende:
Kom op, dat is gewoon een vrije trap.
Ah ok, 3 dus, ik dacht 2.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef Gramulanion het volgende:
Berbatov is the 3rd player in PL history to score 3 hat-tricks in one season after Shearer (twice) and Van Nistelrooy.
Bij een goede dag draait Barca die gewoon dol.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:43 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zie in Manchester de enige ploeg die in staat is om Barca uit de CL te gooien.
Ja bij een goede van Man united en een mindere van Barcelona andersomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bij een goede dag draait Barca die gewoon dol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |