Ja! Ik doe precies hetzelfdequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Is het ook soggen als je een opdracht die pas over een week klaar hoeft te zijn gaat maken om een andere opdracht die vrijdag klaar moet zijn te ontwijken?
Haha ja dingen die ik een beetje uit m'n hoofd kan maken doe ik nu dus ipv dingen waar ik iets voor op google in moet tikkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja! Ik doe precies hetzelfde
Ik heb debiele werkgroep opdrachten voor over 2 weken al af ipv andere nuttige dingen
Ach, het is bij mij sowieso nog nooit voorgekomen dat ik iets niet op tijd af had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:34 schreef Frith het volgende:
Zolang je alles bij elkaar maar op tijd afmaakt is anders plannen geen probleem. Er is natuurlijk wel een verschil tussen een pragmatische vorm van anders plannen en niet plannen aka uitstellen.
Nou het ging eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef Swietje het volgende:
Hoe ging het Chico?
Meh. Ik maak er een potje van.
Feli!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou, 3 cijfers terug, alle drie gehaald. Ben niet over alle cijfers geheel tevreden, maargoed, gezien de omstandigheden ben ik eigenlijk best trots op mezelf
Netjes! Mijn resultaat is tot nu toe (van de 5); 2 onbekend (maar wel gehaald denk ik), 2 gehaald en 1 niet gehaald (maar dat wist ik van tevoren ook al, haha)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
nou, 3 cijfers terug, alle drie gehaald. Ben niet over alle cijfers geheel tevreden, maargoed, gezien de omstandigheden ben ik eigenlijk best trots op mezelf
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef motorbloempje het volgende:
Same here.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben trouwens ook flink aan het SOG-enIk moet dinsdag mijn (voorlopige) inleiding, onderzoeksvraag en het liefst ook een deel van de methode per mail inleveren, zodat ik met haar kan overleggen of ik een beetje op de goede weg zit. Je begrijpt het al, ik heb nog te weinig gedaan. Ik heb wel artikelen gezocht, maar nog niet echt (goed) gelezen, haha.
Straks moet ik werken van 15.00-23.00, morgen ga ik rond 18.30 naar iemand toe, maandag ben ik de hele dag vrij (dus kan ik heeeeeel veel doen) en dinsdag heb ik colleges... Maar goed, dinsdag duurt t/m 23.59 natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |