Niet zo'n fan van de intro. Wanneer de beat erbij komt (en verder) is die wel ongelooflijk ziekquote:Op zondag 23 januari 2011 12:51 schreef TripleP het volgende:
sick as sinnnnnnnn
deze plaat is krank im kopf
quote:What the hell is all this arguing about on what kind of music this is!!??
quote:"Dubstep" doesn't automatically mean the wub, noob. GTFO.
quote:everybody has aids
quote:how is this dubstep ? :p
quote:how is this not dubstep?
quote:Bristol produces the best dubstep in the world. FACT
quote:wow i dindn't know that Wikileaks also leaked from Gods I-Pod! well done dude!
In welke producers moet ik het nog meer zoeken als ik dit soort dubstep wil, de wat meer relaxere dubstep t.o.v. producers als bogore, datsik en excision enzoquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef TripleP het volgende:
Weer zo'n idiote track van cluekid
Vraag me alleen af waarom er staat dat de release date 3 januari van dit jaar was, aangezien ik de vinyl nog in December heb gekocht.
Ik krijg er een beetje krasneigingen vanquote:
Alle topics doorkijken, alhoewel cluekid aardig one-of-a-kind is. Er wordt redelijk veel chill spul gepost hier. Er is te veel relaxte dub om in een post te gooien.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In welke producers moet ik het nog meer zoeken als ik dit soort dubstep wil, de wat meer relaxere dubstep t.o.v. producers als bogore, datsik en excision enzo
quote:Op zondag 23 januari 2011 15:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
In welke producers moet ik het nog meer zoeken als ik dit soort dubstep wil, de wat meer relaxere dubstep t.o.v. producers als bogore, datsik en excision enzo
Rusko, Caspa, Benga, Skream, Emalkay, Cookie Monstaquote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind Dubstep de shite maar de keuze is zo groot dat ik niet weet waar ik het moet zoeken
Wie helpt me op weg ?
Wat ik nu graag luister: ( zoek dus iets vergelijkbaars)
-Chasing shadows
-Trolley snatcha
-Wat Nero remixen
-Jakes/Joker
Kijk ff naar de tracklist van de cd 'UKF Dubstep 2010'. Komt flink overeen met de soort dubstep die jij bedoelt.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:22 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind Dubstep de shite maar de keuze is zo groot dat ik niet weet waar ik het moet zoeken
Wie helpt me op weg ?
Wat ik nu graag luister: ( zoek dus iets vergelijkbaars)
-Chasing shadows
-Trolley snatcha
-Wat Nero remixen
-Jakes/Joker
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef TripleP het volgende:
[..]
cluekid. Er wordt redelijk veel chill spul gepost hier.
Ik spreek FS nooit meer eigenlijk maar ik ben wel nieuwsgierig naar jouw kennis daarover..quote:
Dub hoort ook helemaal niet in dit topic.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:25 schreef TripleP het volgende:
Er is te veel relaxte dub om in een post te gooien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |