Hier vind je mixes waarin bijna alleen maar van dit soort tracks verwerkt zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:38 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Wat een heerlijke muziekWaar haal ik dit spul? Is niet echt mainstream of wel?
Soms vind ik dat soort dingen wel leuk, mits goed uitgevoerd. Dat laatste criterium zorgt ervoor dat ik best veel ervan echt kut vind though.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef mr.flame het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van dubstep remixes van popliedjes of dubstep die pop-achtig aanvoelt? Te soft? Of juist helemaal geweldig?
Betere mixes (en ideeën welke artiesten dit soort muziek maken, bekijk de tracklists maar) kun je inderdaad niet vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:48 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hier vind je mixes waarin bijna alleen maar van dit soort tracks verwerkt zijn.En hier de soundclouds.
Deze ?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:45 schreef mr.flame het volgende:
Weet iemand de dubstep versie (remix?) van deze track:
Ik hoorde die laatst ergens, maar het nummer had een veel rustiger karakter. Of zou de DJ gewoon hebben lopen kloten met de bpm?![]()
![]()
Omg Heldquote:
Ken alleen NoizBoiz, niet helemaal mijn scene. Die mix op hun site klinkt wel aardig tho. http://noizboizkru.nl/quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef michielboy het volgende:
Ik vind die dubstep nummers met rap erin mooi, vooral de Nederlandse,
Wie kent er een paar?
Die is goddommense lekker!quote:Op woensdag 19 januari 2011 10:54 schreef mr.flame het volgende:
P.P.S Solitude's Ambient Dubstep Volume 10 is net uit voor de geïnteresseerden(deze keer een 2 uur durende mix
![]()
)
Probeer eens "Boef en de gelogeerde aap". Nederlands, rap en dubstep-achtige beats.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:27 schreef michielboy het volgende:
Ik vind die dubstep nummers met rap erin mooi, vooral de Nederlandse,
Wie kent er een paar?
Ik mis The Jets - Crush On You (Nero Remix) er doorheen kermenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:35 schreef mr.flame het volgende:
Blijft een nummer waarbij de voetjes van de vloer gaan![]()
(Wel ongelooflijk lomp om dit buiten een feest om te gaan luisteren![]()
)
Dan is hudmo in de tivoli!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/event.php?eid=123892524343749
Klinkt erg goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:35 schreef TripleP het volgende:
Besteld bij triple vision. Als ik m'n stufi binnen heb ga ik m'n discogs mandje kopen.
Van die tunnidge staat nog geen goeie op youtube
Vuilnis.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef BzP het volgende:
Wat vinden jullie van Excision 2009 van shambalah?
LoL dat is juist dup die ik kan pruimenquote:
Erwtenpeller van The War of the Worlds remix?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:36 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.facebook.com/event.php?eid=123892524343749
Ik hou juist van die rauwe dub met weinig blije geluiden hoge tonen..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:37 schreef Yorrit het volgende:
goed dat je dup zegt want met dub heeft t weinig meer te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |