Dat klinkt idd vetquote:
Zoals Yorrit net al zei, het album heet My Demons en is gewoon op (bijvoorbeeld) amazon te krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat klinkt idd vet
(enne.. welk album.. van Distance, of is Dubstep - Backspace een VA ? )
Sow die gaat laag met z'n bass hahaquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef TripleP het volgende:
Weer zo'n idiote track van cluekid
Vraag me alleen af waarom er staat dat de release date 3 januari van dit jaar was, aangezien ik de vinyl nog in December heb gekocht.
De fuckquote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef TripleP het volgende:
Weer zo'n idiote track van cluekid
Vraag me alleen af waarom er staat dat de release date 3 januari van dit jaar was, aangezien ik de vinyl nog in December heb gekocht.
misschien is die info van die site ofzo voor de digitale release?? want deze plaat is uit 2008quote:Op maandag 17 januari 2011 11:42 schreef TripleP het volgende:
Jaquote:Op maandag 17 januari 2011 12:00 schreef Yorrit het volgende:
[..]
misschien is die info van die site ofzo voor de digitale release?? want deze plaat is uit 2008
http://www.discogs.com/Ch(...)tyle/release/1449416
is die jouwe ook roze?
Osiris was het zat/wilde iets anders volgens mij.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:01 schreef mr.flame het volgende:
Heeft iemand nog iets vernomen van de site dubstep.nl? Krijg nu al een aantal weken de melding dat 't forum d'ruit ligt. Meestal stonden daar namelijk de datums van dubstep-avonden/party's op. Iemand nog een andere site met dubstep-agenda erop?
Haha idd, de site was ook niet echt up to date de laatste tijd.. maar kon geen andere sites vinden waar een planning/agenda van dubstep-uitgaansgelegenheden op stondquote:Op maandag 17 januari 2011 13:52 schreef TripleP het volgende:
[..]
Osiris was het zat/wilde iets anders volgens mij.
Volgens mij wilt iemand (noemgeennamen) uit dit topic geld bieden op dubstep.nl
As. weekend is kryptic minds in de effenaar (eindhoveuh), 29e is hudson mohawke aan de beurt in de tivoli. Verdur weet ik het niet uit mn hoofd.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Haha idd, de site was ook niet echt up to date de laatste tijd.. maar kon geen andere sites vinden waar een planning/agenda van dubstep-uitgaansgelegenheden op stond
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef TripleP het volgende:
[..]
As. weekend is kryptic minds in de effenaar (eindhoveuh), 29e is hudson mohawke aan de beurt in de tivoli. Verdur weet ik het niet uit mn hoofd.
Ah thanks voor de info. Ga 't zeker even checken allemaalquote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef TripleP het volgende:
Als je op maandagavond niks te doen hebt kun je ook naar Den Haag komen, daar komen bij mindfuckmonday's met enige regelmaat dubstep dingen langs.
quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef TripleP het volgende:
Als je op maandagavond niks te doen hebt kun je ook naar Den Haag komen, daar komen bij mindfuckmonday's met enige regelmaat dubstep dingen langs.
Top, laat het weten als ie online komtquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef FeestBoek het volgende:
Als het goed is komt er binnenkort een nieuwe website a lá dubstep.nl, maar dan beter. Even geduld nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |