Tof doen met je trieste smileyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof doen met je technische studie!!!
Ik neem aan dat dat essay niet het enige was voor 5 ECTS.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik doe een talenstudie en dit is een simpel vakje van 5 ECT over films en literatuur. Mijn essay ging zelfs over het verschil tussen Disney's Kleine Zeemeermin en het origineel. Kun je nagaan.
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik doe een talenstudie en dit is een simpel vakje van 5 ECT over films en literatuur. Mijn essay ging zelfs over het verschil tussen Disney's Kleine Zeemeermin en het origineel. Kun je nagaan.
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.
Ik weet het. Het was een compleet nutteloos val met een nog nuttelozer essay om die 5 ect op te vullen.quote:
sowiso tof doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.![]()
Uiteraard. Ik grijp iedere kans aan om alfa's te bashen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof doen met je technische studie!!!
![]()
EN DAT VAN DE BELASTINGCENTEN VAN DE MAN IN DE STRAAT. LINKSE HOBBY WAAROM NIET MEER BLAUW OP STRAAT WAT ECHT BELANGRIJK IS IPV DE PLUCHE OPD E HOGE HEREN BLIJVEN ZITTENquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.![]()
Je gaan verontschuldigen omdat je een talenstudie doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.!
Ja doei.![]()
tering reacties hier. Laat die arme TS toch eens met rust. Die heeft het al moeilijk genoeg straks op de sociale werkplaatsmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik verontschuldig me niet, ik weet alleen dat permavirgins uit Delft de kans nemen om een vrouwelijke talenstudente te gaan bashen, enerzijds omdat ze jaloers zijn dat alfa studies eenmaal meer vrouwen trekken, anderzijds omdat ze waarschijnlijk onzeker zijn en iets zoeken om zich beter over te voelen.
Misschien idee voor een topic?
In elk geval gaat dit topic hier niet over.![]()
Ik zal je nog de groeten doen als je kinderen straks les krijgen van mij op het HBO. Als ze dat halen tenminste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Roces18 het volgende:
tering reacties hier. Laat die arme TS toch eens met rust. Die heeft het al moeilijk genoeg straks op de sociale werkplaats![]()
Inderdaad, een verontschuldiging is nog te weinig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaan verontschuldigen omdat je een talenstudie doet!
![]()
Je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik verontschuldig me niet, ik weet alleen dat permavirgins uit Delft de kans nemen om een vrouwelijke talenstudente te gaan bashen, enerzijds omdat ze jaloers zijn dat alfa studies eenmaal meer vrouwen trekken, anderzijds omdat ze waarschijnlijk onzeker zijn en iets zoeken om zich beter over te voelen.
Misschien idee voor een topic?
In elk geval gaat dit topic hier niet over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kommop, een topic in KLB openen en dit soort reacties niet leuk vinden is niet echt de juiste combinatie
Ja doei.![]()
wat moeten mijn kinderen straks op het hbo? dat is veel te laag dat begrijp je zelf natuurlijk welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Ik zal je nog de groeten doen als je kinderen straks les krijgen van mij op het HBO. Als ze dat halen tenminste.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Schop hem maar naar school en studie dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Maar kommop, een topic in KLB openen en dit soort reacties niet leuk vinden is niet echt de juiste combinatie![]()
te laat!111quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Schop hem maar naar school en studie dan.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |