Dat zou wel tof zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Cerror
Waarom gaat Cerror niet zelf draaien?
Zuigen... erhmm zuipen als een bezetene?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:42 schreef Snaavel het volgende:
Kak, heb dorst jonge.. wat de fok heb ik gisteren gedaan?
Klein kwartiertje nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
OPHOEREN MET DIE 8-BIT OORKANKER![]()
Die is van Graseter ofzo, die doet er niks mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef dockx het volgende:
BBQ >> http://onz-radio.nl/ die twitter wordt niet geupdate?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
dat.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ohja, I see..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die is van Graseter ofzo, die doet er niks mee.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh oke, dan kom ik dan wel weer terug. Kutbagger
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:44 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik had andere leuke muziek ook klaarstaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
trek je nou eens niks aan van anderen, doe wat je zelf leuk vindt
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef BBQSausage het volgende:
KIEK EM GOAN:
http://twitter.com/#!/onz_radio
#brand?!quote:Moerdijk blijkt geheime #kernraketten te bevatten, luister naar www.onz-radio.nl voor meer informatie #moerdijk #grip3 #brand #zwijndrecht
Dan doet je eitjoens het verkeerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
In mijn ei-tjoens staat nog steeds paul in the dark
Daar ga je de mist inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef Henk_Spermatank het volgende:
[..]
In mijn ei-tjoens staat nog steeds paul in the dark
Denk het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan doet je eitjoens het verkeerd
* Ssytse steekt hand opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
Hebben hier mensen ook Tony Hawk Pro SKater 2 gespeeld?
Jaaaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
En THPS2?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:54 schreef jesperrrrsss het volgende:
heb in eens weer zin om red alert te spelen
Grijs gespeeld zelfs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef PiRANiA het volgende:
FOK!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:56 schreef dockx het volgende:
Wat was die site waar jij je postaantallen op kan zien..
Aanstekelijk héquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:57 schreef Proletariaat het volgende:
Tony hawk underground 2 weer aan het binnenhalenben hem kwijt
Ik snap niet echt die signature van jou. ''ONZ FM'', we hebben toch geen fm frequentie op het momentquote:
Die filmpjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:59 schreef jesperrrrsss het volgende:
heerlijk nummer .
alle faceplants komen weer boven
Oh, f5 en hij loopt soepelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Pablo88 het volgende:
TUUURBOOOOO
met happeringen er gratis bij
wtf is een turo ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef jesperrrrsss het volgende:
dit nummer is gonorroe.
maar wel TUROOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
Morgenochtend na 7 uur zie ik het eerste gaatjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:03 schreef Snaavel het volgende:
Is er vandaag nog tijd vrij voor een half uurtje snaavel?
SAM: Broadcasterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je?
Uptempo, dance zeg maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Beach het volgende:
Wat voor soort muziek gaat Ssytze draaien?
Dat belooft watquote:
Hihi zoek ervoor op FTD.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef -K03N- het volgende:
iemand trouwens een linkje voor de film Turbo
Had geen zin om hem in de bios te kijken met al die idiote kindertjes die alles nadoen
Tja, ik kan morgen nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Morgenochtend na 7 uur zie ik het eerste gaatje
ja zonet, maar F5 deed wonderenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Pablo88 het volgende:
Meer mensen last dat hij gaat haperen bij een nieuwe plaat?
Even de stream opnieuw startenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef jesperrrrsss het volgende:
gaat er iets fout of is het alleen bij mij ?
Bij mij ook, wat is de bitrate die je draait?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:06 schreef Pablo88 het volgende:
Meer mensen last dat hij gaat haperen bij een nieuwe plaat?
ja bij mij ook, maar dat ik bij andere DJ's niet....quote:
192quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Bij mij ook, wat is de bitrate die je draait?
Volume knop bij de speakers/versterker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
had hem keihard gezet zodat ik hem hoorde bij het stofzuigen... krijg dat klere ding nou niet zachter![]()
dan blijf ik gewoon even heeeel hard meeluisteren.. strakkies maar ff opnieuw opstarten
houdoequote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben naar een verjaardag toe, tot vanavond
Have funquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zal wel een saai feestje worden, aangezien de goede verjaardagen pas 's avonds beginnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Suck it.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
had hem keihard gezet zodat ik hem hoorde bij het stofzuigen... krijg dat klere ding nou niet zachter![]()
dan blijf ik gewoon even heeeel hard meeluisteren.. strakkies maar ff opnieuw opstarten
Hele laptop loopt vast op fok! na....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:09 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Volume knop bij de speakers/versterker?
Volume regelaar van windows?
Van mijn omaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zal wel een saai feestje worden, aangezien de goede verjaardagen pas 's avonds beginnen
Haha hier zat ik ook al aan te denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zal wel een saai feestje worden, aangezien de goede verjaardagen pas 's avonds beginnen
haha ja xdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:11 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Zet radion ONZ op en laat ze swingen, pas om 22:00 bel je de ziekenboeg.
geen problemen hierquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Pablo88 het volgende:
Zit toch echt ergens iets fout. Opnieuw haperingen bij instarten nieuwe plaat.
Ik ook geen problemen, luister via iTunes..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Pablo88 het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:12 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Ik ook geen problemen, luister via iTunes..
Bij mij ook gelukkig is er een F5 knopquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Pablo88 het volgende:
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Waarom staat er op de ONZ Radio geen blok meer met welke dj en welk nummer/artiest?
Ok, dan ligt het dus niet aan mij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik moet na elk nummer refreshen omdat de stream dan begint te haperen.
me 2 kan dus ff niet verder met het huishouden.. gho wat jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef jesperrrrsss het volgende:
Goderdomme ik moet bij elk nieuw nummer F5 en
http://onzradio.trooperz.nl/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:13 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Waarom staat er op de ONZ Radio geen blok meer met welke dj en welk nummer/artiest?
Ja nu had ik het ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:10 schreef Pablo88 het volgende:
Kunnen ze beter gewoon op de officiële site plaatsen naar mijn mening.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/
hier?
Waarom niet meer op de homepage?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:14 schreef robuust89 het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/
hier?
Je was me voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Barbera schijttzak -.-' warneer word deze ook niet meer gedraaid?
whwhwa schijtzak xdxdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:18 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Barbera schijttzak -.-' warneer word deze ook niet meer gedraaid?
Das idd wel met streamen, maar als je dan op pauze drukt en dan gelijk weer op play doet ie 't gewoonquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:20 schreef Beach het volgende:
In winamp lite werkt het prima, geen vertragingen met een nieuwe plaat.
even lekker piefke roken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 roken en dan maar weer wat nuttigs doen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi.![]()
Ik luister weer op het verkeerde moment mee.![]()
Groetjes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi.![]()
Groetjes.
hoiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi.![]()
Groetjes.
Kan je hier ook gelijk langskomen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijf nog ff luisteren.. bedenk me net terwijl ik zit te shaken dat ik nog niet gegeten heb![]()
beetje dom![]()
Daarna.. het huishouden... de heerlijkheid
Ik heb ook nog niet gegeten, maarja ook geen honger enzo..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
blijf nog ff luisteren.. bedenk me net terwijl ik zit te shaken dat ik nog niet gegeten heb![]()
beetje dom![]()
Jij bent Knetterkrankjorum.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
beetje dom![]()
edit: ik snap m nu pasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Jij bent Knetterkrankjorum.
dat is correctquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Gelukkig al wat gegeten, ben alweer vanaf 5:30 wakkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
voor het huishouden?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Kan je hier ook gelijk langskomen ?
Houd jij je Snaavel maar weer dichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een gele bad eend
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Houd jij je Snaavel maar weer dicht
Heul nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, en jij bent een gele bad eend
Origineelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koksdiploma op zak... maaruh wat schuift tquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Nouja als je kan koken ?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:28 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Zal ik ook wel een keer daar kokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Koksdiploma op zak... maaruh wat schuift t
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Dalando het volgende:
Als de nameservers klaar zijn is de minisite van Hard - Harder - Hardest klaar:
http://hhh.dalando.nl/
is goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Zal ik ook wel een keer daar koken
Mooiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
Wat vinden jullie van zoiets?
[ afbeelding ]*
- klik request
- Typ titel - artiest
- klik nogmaals request
- je kan maar 1 request doen om de 10 minuten.
Je kan in het nieuwe systeem alleen requesten als je bent geregistreerd op de site (om spam etc tegen te gaan). Alleen de dj kan een nummer markeren als aangevraagd.
*Een dj kan requests aan of uit zetten tijdens zijn/haar show. Dus dan zie je dit niet staan.
Lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]*
- klik request
- Typ titel - artiest
- klik nogmaals request
Je kan in het nieuwe systeem alleen requesten als je bent geregistreerd op de site (om spam etc tegen te gaan). Alleen de dj kan een nummer markeren als aangevraagd.
*Een dj kan requests aan of uit zetten tijdens zijn/haar show. Dus dan zie je dit niet staan.
Amsterdamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is goedwaar moet ik heen fietsen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]*
- klik request
- Typ titel - artiest
- klik nogmaals request
Ferry Goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]*
- klik request
- Typ titel - artiest
- klik nogmaals request
Goed, want roze is Gielquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]*
- klik request
- Typ titel - artiest
- klik nogmaals request
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |